Medya-Butch
Bubles
Ne konuştuklarını bilmiyordum ama bir süre sonra tartışmaya başladılar.Yaşlı adam,beyaz saçlı çocuğa nefret dolu bakıyordu.Siyah saçlı kız araya girerek"Resmen beyinsizlerle çalışıyorum.Kesin artık."dedikten sonra ikiside birbirlerine laf atmayı durdurdu.Boomer bana bakınca gözlerimiz bir anlığına birleşti,göz göze gelince resmen açık açık onları izlediğimi farkettim.Hemen kafamı başka bir yöne çevirdim."Bubles buraya gelir misin?"dediğinde,daha önce onun tatlı sesinden bu kadar tırsacağım aklımın ucundan bile geçmezdi.Hızlı ama bir o kadar da tedirgin ona doğru yaklaştım.Ben yanlarına gelmeden önce konuşmalarını durdurdular.Artık iyice şüphelenmiştim.
"Efendim..."sesim çok cılız çıkmıştı.Gözlerimin içine bakarken"Sipariş vericektik."dedi.Tabi ben bir garsonum,benden başka ne isteyebilirsiniz ki...Önlüğümün cebindeki küçük not defteri ve kalemi çıkardım."Ben bir waffle alayım yanınada çilekli milkshake..."dedi,Boomer.Diğer beyaz saçlı çocukta,"Bende aynısından alayım."derken,beni geciştirdiği çok belli oluyordu.Orta yaşlı adamda boğazını temizleyip,"Bir hamburger ve yanına da..."birkaç saniye düşünüp,"Bir de çikolatalı milkshake."dedi,sırf sipariş vermek için sipariş veriyor gibiydi.(bu nasıl bir cümle,yazarınız yine mükemmel Türkçe'sini konuşturdu)Siyah saçlı kız da aynısından istediğini söyledi,adamın siparişinin yanına 'x2'yazıp ayrıldım.
Bir süre sonra ilk önce yaşlı adam arkasından da siyah saçlı kız ve en sonda beyaz saçlı çocuk kapıdan çıktılar.Tek Boomer'la ben kalmıştım.Ve oldukça geç olmuştu,kapatma vaktinin geldiğini söylemeye yanına gittim."Hey!"dedikten sonra zorda olsa yutkunup,"Kafeyi kapatmam lazım,Boomer.",dedim onun cevabı ise bir iç geçirmeydi.İlk defa kapşonunu çıkardı ve saçını geriye doğru attı,şuan 90'ların gay porno yıldızlarının gösterisinde gibiydim."Evet,biliyorum."
Ayağa kalkıp,masanın üstündeki bardakları alıp tezgaha koydu."Hadi biraz hızlı,seni bir yere götürmek istiyorum."dediğinde,kalbim buna dayanamıyacağını bağırıyordu."Ne-Neden ve nereye?",lanet olsun yine kekelemiştim."Sadece bir teşekkür...Tabi işin yoksa,bize yaptığın iyilik için sana bir teşekkür borçluyum...Sü-süpriz bir yere..."o bunu söylerken kekelemişti.Aman Allah'ım sanırım Boomer da bana karşı boş değil.Hemen masadaki diğer kalanları da getirdim yanına.Boomer
Lanet olsun...Bana aşık olduğunu biliyordum ama böyle kızarıp,belli etmesi onu çok tatlı gösteriyordu.Belki de bu buz kalbim uzun bir süreden sonra yeni bir aşk için ısınabilir.(bu ikisini seviyorum ama bu son cümleden pek haz etmedim-ki yinede silmicem,kalsın)Blossom
Şirkete giriş yaptığımda gözlerim Jessie 'yi aradı ama onun yerine Antonie ile karşılaştım.Elindeki kahveyi uzatırken,"Günaydın"dedi.Elindeki kahveyi aldım,hâlâ çok sıcaktı,kahve kokusunu içime çekerek,"Sanada"dedim."Biraz geç kaldın,iki saat kadar...","Ah evet geç kalktım...","Her neyse seni idare ettik zaten Patronda her zaman geç kalır."
"Brick şirkete bu kadar ilgisizken nasıl olurda en çok satış yapan firmalardan biri olur?","Butch sayesinde.Butch'da daha önce Brick gibi bir serseriydi ve bu kadarda zengin değillerdi.Butch kendine çeki düzen verdi ve buralara kadar geldiler."Açıkçası etkilenmiştim.Oldukça zor olsa gerek.Bir kaç dakika sonra tamamen işime odaklanmıştım.Bugünün dosyalarını sekretere götürmem gerekti.Hâlâ sıcak olan kahvemden uzun bir yudum aldım. Sandalyemden kalkıp,bir o kadar hafif gözüken ama aslında çok ağır olan dosyaları,sekreterin cam duvarlı odasına taşıdım.Sekreter beni görünce oldukça içten geldiğine inandığım bir gülüş sergiledi.Çalışma masasının kenarına dosyaları koyarken,bir gürültü koptu.
Bir şey düşüp kırılmış olmalıydı, muhtemelen cam veya porselendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PPG×RRB - Mafia Bro - AU
FanfictionAçıkçası bu hikâyeyi yazdığımda çocuktum şimdi üniye geçicem(peki hala tam bir yetişkin değilim) ama çok basit geliyor şimdi,devam edilmeyecektir-kararım değişmezse... "BENİ ÇILDIRTAN ŞEY VÜCUDUNDAN FAZLASI..." Fanlar içindir... Ama bir fan değilsen...