9.(Benimle Dans Eder Misin?)

447 32 35
                                    

Blossom
Arabadan indiğimde,Jessie Anton'un yanına ilerliyordu.Birden 'herşeyim hazır ama bir balo eşim yok'endişesi sardı.

Herkes çift olarak içeriye girerken Bubles ve Bommer 'ı gördüm.Konuşup,gülüşüyorlardı onları bozmak istemedim.Anlaşılan baloda tek kalan kişi bendim.Partneri olmayan tek kişi.Eh çokta sorun etmeyeceğim.(Nasıl olsa dans etmek yerine yemek yiyebilirsin.Pizza varken,kim dansı,ne yapsın değil mi?)

İçeriye girdiğimde gözümü alan ışık nedeniyle kıstım.(Another One Bites the Dust)Bayağı büyük bir salondu.Şarkılar haraketliydi.Konsepti mavi olsa gerek.Etrafı inceledikten sonra direk yemeklerin olduğu masaya geçtim.Önünde durduktan sonra elime bir içki aldım.Yavaş yavaş yudumlarken,midem bu değişik içeceğe alışmaya çalışıyordu.(\=_=/)

Bommer
Çiftler düzensiz bir sıra şekliyle ilerlerken,kapının önünde siyah saçlı kız Lucy'i gördüm yanındada beyaz saçları ile Yuri vardı.Bubles'i yanımdan yollamalıydım.Belinden tutup,bana bakmasını sağladım,"Bubles sen içeriye geç ben geliyorum."bu dediğime,sadece gülümsedi.İçeriye geçerken bende Lucy'nin yanına geldim.

"Bak sorun istemiyorum!","Bende Bommer!Bende!"yanında ki cılız çocukta ekledi,"Sadece anlaşmamız olan ve senin söz verdiğin büyük banka planını gerçekleştir.Ondan sonra herkes kendi yoluna bakar zaten,bir daha görüşmeyiz."
Onları nasıl atlatacağımı düşünürken yanıma Brick geldi."Bommer burda ne oluyor?!"cidden ne diyecektim?Size açtığım belalar yetmedi birde hırsızlığa bulaştım mı diyecektim?!

Ama buna gerek bile kalmadı,Lucy ve Yuri korkarak içeriye adımladılar.Şimdilik derin bir nefes aldım.Brick olanlara anlam verememiş bir şekilde tek kaşını havaya kaldırdı."Yok bir şey!"
İçeriye girdiğimde gözüm Bubles'ı aradı,Brick'te Butch'ın yanına doğru gidiyordu.Bubles'ı gördüm.Yemek masasının önündeydi.

Tüm kızlardan farklı olarak parlıyordu.Diğerleri sanki yokmuş onun ışığının altında kaybolmuş gibiydi.Bu his bana aşk şarkıları söyletmeye ittiyordu.

Onun görüş alanına elimi uzattım.Onu piste doğru çektim.Ve dans ediyorduk.Hareketli bir şarkı olduğu için eğlencesine dans ediyorduk.Tüm sıkıntılarım Bubles'ın yanındayken geçiyordu.Bu hissi seviyorum.

Blossom
Hareketli şarkılar birden kesildi yerine yavaş dans müziği gelmişti.Işıkları azalmıştı salonun.Bir grup kız heyecanla piste doğru ilerlerken beni de piste doğru itiyorlardı.Birden kendimi,tek başıma pistte buldum.Dans yavaş yavaş çalarken herkes çifti ile dans etmeye başlamıştı işte.Ben şaşkınlıkla onlara bakarken,önümde beliren Brick'i gördüm.Bir eli havadaydı,dans etmek için.Yüzü ise yere bakıyordu.Onu daha fazla bekletmeden elimle elini kavuşturdum.Dansımız başladı.

İlk önce sadece ellerimiz temas halinde iken dönerek dans ediyorduk.Sonra sakin sakin birbirimize yaklaştık.Elini belime atmasıyla bende onun boynuna sardım kollarımı.Tam buna alışmıştım ki dans ederek eş değiştirmeye başladık.Brick'le ayrıldık ve önümüze gelen kişiyle dans etmeye başladık.Ritim halinde herkes böyle yapıyordu.
Değiştire değiştire Bubles ile karşılaştım dans etmeye devam ederken bir yandan da konuşuyorduk,"Nasıl geçti Boomer'la dansınız?"
"İyiydi,bir bulutun üzerinde birlikte dans ediyormuşuz hissi vardı."dansta pozisyon değiştirirken devam etti,
"Sanki tek ikimiz vardık bir süreliğine..."
yanakları hafif kızarmışken,şimdi sıra bendeydi,
"Sen Brick'le dans ediyordun değil mi?",
"Ah...Evet dans ettik sadece.",
"Peki ne hissettin?",şeye nedersin...'Çocuklarımın babası'(sjdjjdjdjdu)

"Sadece bir danstı Bubles,abartılacak bir şey yok seninle de şuan dans ediyorum ve bu tüm salondaki insanlarla dansettim sırasıyla ama hayır bir şey hissetmiyorum."gözündeki parıltı sönmüş gibiydi bu sözlerimden sonra.Sonra tekrar eş değiştirmek üzere birbirimizden ayrıldık karşıma Jessie geldi,birilerini arıyor gibi etrafına bakınıyordu benimle dans ederken.
"Anton'u gördün mü?",
"Hayır ama boşuna arama başka birisiyle dans ediyordur."Senkorize bir şekilde hareket ederken,
"Geçici partnerim sensin şimdi benimle dans etmeye bak!"dedim ve  gülümsedim,artık etrafına bakınmayı kesti, gülümseyerek dans etmeye devam ettik.

PPG×RRB - Mafia Bro - AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin