Medya;Blossom,Buttercup ve Bubles
Buttercup
Gözlerimi araladığımda,pencereden sızmış güneş gözlerimi acıttı.Bende yatağın diğer tarafına döndüm,gözlerim kapalı olarak.Farklı birşeyler vardı,geceliğim çok rahatsız ediciydi.Ayrıca ben ne ara yatmıştım,dün geceyi hatırlamakta güçlük çekiyordum.Birden aklıma gelmesiyle yataktan doğruldum ve kalktım.Burası benim odam değildi en son Butch'la birlikteydim,yoksa dün gece kötü şeyler yapmış olabilir miyim?Evi gezdim,her odaya baktım ama hiç kimse yoktu.Tekrar uyandığım odaya gittim,telefonuma bildirim gelmişti.İlk önce kimin gönderdiğine baktım,'Butch❤️❤️❤️...'yazıyordu.Ama Butch'ın bende telefon numarası yoktu ki.Mesajı açtım;
"Günaydın Buttercup❤️Dün gece çok içmiştin bende seni yazlık evimden bir tanesine getirdim,ne de olsa evini bilmiyorum.Yani bana kızamassın.Ayrıca beni döversin diye bende yanında kalmadım.Son olarak sende benim telefon numaram yoktu bende kaydettim,sevgiler Butch❤️❤️"
Mesajı okuduktan sonra kendi kendime,dışımdan"Senin gibi bir adam nasıl olurda birisine bu kadar sevgi besler anlamıyorum?Beni çok düşünüyor."Mutfağa gittim,belki dolapta yiyecekler vardır ihtimaliyle baktım ve bir sürü yiyecek vardı.Kalvaltı hazırlamak bana göre olmasada,düzgün bir kahvaltı hazırlamayı başarmıştım.
Bubles
Bugün Cuma'ydı yani bunun anlamı,Boommer'a ve arkadaşlarına özel olarak kapatıcaktım.Müşteri kabul etmedim.Kafeyi açalı daha bir saat bile olmamıştı ama ben şimdiden sıkılmıştım.Evde kahvaltı etmeme rağmen hâlâ açtım.Kendime küçük atıştırmalıklar hazırladım.Benimle birlikte çalışan Alastor ve Charlie 'nin izin günleriydi.Bunu düşünerek kahvemi yudumladım.Telefonuma bildirim sesi geldi.Mesaj Charlie 'den di.
'Bubles istiyorsan ben gelebilirim boşum ve canım sıkıldı,ne dersin?'
İlk önce harika bir fikir gibi geldi ama sonra Boommer 'ın bundan hoşlanmayacağı şuphesi geldi.Onu kırmadan geri çevirmeliydim.
'Hayır,burada ben iyiyim,sende izin gününün tadını çıkar.😁'
Yazdım.Hemen cevap geldi
'Tmm💙❤️'
Bu mesaj dudağımın iki yana kıvrılamasını sağlamıştı.Telefonuma bakarken kapıdan içeriye,bir tane siyah saçlı kız,beyaz saçlı bizim yaşlarımızda bir çocuk,en az otuzlu yaşlarda bir adam ve Boomer girdi.Onlar bir masaya yerleşirken bende üstümü düzelttim.Ve yanlarına gittim.Ben birşey söylemeden önce, Boomer söze başladı;"İşte bahsettiğim kız bu"beni göstererek söylemişti ve artık herkesin gözü benim üstümdeydi, otomatik olarak yanaklarımın kızardığını hissettim.Ve devam etti,"Sırf bizim için kafeyi kapatmayı kabul etti,işte teşekkür etmemiz gereken kişi."dedi ve benim yanaklarım giderek daha fazla kızarıyordu.İçlerinden en büyüğü olan adam,"Teşekkür ederiz evlat senin gibi kaç kişi bu fikri kabul ederdi bilmiyorum"derken içten bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.Siyah saçlı kızda,"Evet,sana borçluyuz teşekkürler.",beyaz saçlı,"Sana gerçekten minnettarız."dedi,kendimi topladım,"Sorun değil,peki ne istersiniz?"Boomer,"şimdilik hiç birşey,gidebilirsin."dediğinde uzaklaşmaya başladım.Kasada onları izliyordum,ne konuşuyorlarsa çok ciddi ve önemli olmalı çünkü yoğun bir sohbete girmişlerdi.Beni ilgilendirmez ama masalarında bir harita bile vardı,yani ne konuştukları bayağı bir ilgi çekiciydi.Boomer kasaya doğru baktı ve bana göz kırptı,eminim şuan bir domatesten farklı değilimdir.
Blossom
İşimde ilk günümdü.Hemen uyum sağladım.Hatta arkadaş bile edindim.
Burda işlerin nasıl yürüdüğünü çözmeye başlamıştım.Bir kaç saat sonra,öğle yemeği için herkes aşağı iniyordu.Bende Jessie ile birlikte indim.İlk günüm olmasına rağmen hemen hemen herkes beni tanıyordu.
Jessie ile tanıdığımız kişilerin olduğu masaya oturduk.Yanımdaki Anton"Çok çabuk uyum sağladın."dedi,"Evet,hepiniz gerçekten çok iyisiniz."karşılık verdim.Bir süre sessizce yemek yedik,sessizliği Jessie bozdu."Ahh!Bakın kafeteryaya kim gelmiş,bir sürtük."derken yüzünü buruşturdu,baktığı yerde Brick vardı."Kime dedin?"diye sordum,"Kim olucak Brick yani patronumuz."dedi."Neden ona öyle birşey diyorsun ki,bunu hakedecek ne yaptı?","Asla zam yapmayan,kendisini bizden kat ve kat üstün gören,yalancı,kalp hırsızı bir piç!"bunları derken sinirliydi.Anton"Sakin!"diyerek onu uyardı.Aslına bakarsanız bende öyle düşünüyordum,araba kazası olayından sonra.
İşim bitmişti,Jessie benden önce işini bitirmişti ve çıkmıştı.Bu sefer Buttercup'ı aramadım,yürüyerek eve gidecektim.Ama gitmeden önce sekretere uğrayıp imza atmam gerekiyordu.Çantamı alıp gidiyordum ki,Anton"Hey Blossom"diye seslendi.Yanına gidip"İşim bitti gidiyordum"dedim.Gözünü ovuşturup"Ahh!Keşke bende gidebilsem.Hâlâ bir sürü işim var.","Ama benden yüksek maaş alıyorsun.","Evet,ne diyebilirim ki.","Hadi ben gidiyorum.","Yarın görüşelim"derken ben gidiyordum bile.
Sekreterin kapısının önüne geldim,odasının duvarları camdı yani içerisi görünüyordu.İçerde Brick 'te vardı,birşeyler konuşuyorlardı.Çok yorgundum o yüzden hemen imza atıp gitmek istiyordum.Odaya girdiğimde,bir açıklama yapma gereği duyduğum için"İmza atmaya gelmiştim"dedim,sekreter neşeyle"hemen!"dedi.O dosyayı çıkarırken Brick beni süzdü.Düşük enerjisi ile"İlk günün nasıldı?","Gayet iyiydi,arkadaşlar edindim"derken çok mutluydum.Gözlerini benden alıp,masaya odakladı,"İlk günden mi?"dedikten sonra sekreter araya girdi,"İşte burda"derken kağıdaki yeri gösterdi"Burayı imzalıyacaksın"bende dediğini yaptım ve çıktım.
Bu çerzlik bir bölümdü.Olayların gidişatını anlatmak amacıyla yazdım asıl olaylar bir sonraki hikaye bölümünde olucak.Bundan sonraki bölümde ppg ve rrb ile ilgili çizgi romanlar koyacağım.Umarım beğenmişsinizdir.
+1 vote
+1 yorum
Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PPG×RRB - Mafia Bro - AU
FanfictionAçıkçası bu hikâyeyi yazdığımda çocuktum şimdi üniye geçicem(peki hala tam bir yetişkin değilim) ama çok basit geliyor şimdi,devam edilmeyecektir-kararım değişmezse... "BENİ ÇILDIRTAN ŞEY VÜCUDUNDAN FAZLASI..." Fanlar içindir... Ama bir fan değilsen...