MAJC Part3

441 29 0
                                    

"Excuse me, yang mana yee Cik Hyena?"  setiausaha kepada Tuan Jung Kim, JaeHyung membetulkan kotnya. "Ouh, sekejap saya panggil dia."

"Weyh Hyena! P.A bos panggil kau tu! Jom!" Yeulshi menarik lengan Hyena. "Weyh!! Weyh!! Sabarlah!"

"Hah, nie lah Cik Hyena"  Yeulshi tersenyum. "Ouh, Hyena sila ikut saya. Tuan nak jumpa awak. Silakan." .  Dengan terpinga-pinga Hyena megangguk.

/ Di bilik Tuan Jung Kim /

"Nae annyeonghaseyo " Hyena memberi tunduk hormat. "Cik Hyena, hari nie kerja awak akan bermula. Ingat, saya percayakan awak. Ini pekerjaan yang bukan calang2 orang. Awak pun banyak kena belajar bidang nie. Ingat perjanjian tu." pesan Tuan JungKim. "Nae, saya pegang janji." Hyena menunduk. Apepun, dia harus menguatkan diri demi menyelesaikan masalah nie!  "Erg JaeHyung, panggil dia masuk" Tuan JungKim member arahan. "Nae"

"Tuan, bawa dia masuk?"  Jaehyung menjenguk dipintu. "Ye. Suruh dia masuk. Saya nak kenalkan dia dengan P.A peribadi dia nie." Tuan JungKim. "Silakan tuan muda" Jaehyung membuka pintu.

"Nae, annyeonghaseyo"

'Omo omo! Suara tu!! Macam..' Hyena menoleh kearah gerangan suara. Kelihatan sekujur badan sambil berkaca mata hitam berdiri disebelahnya. 'Cermin mata tu... Dia... ??" Hyena semakin cemas. "A long time not see you dad." JungKook membuka kaca matanya.   'What!?? Dia!?? Mr.Arrogant tu!???"

•To Be Continue...•

Mr. Arrogant Jatuh Cinta  !Where stories live. Discover now