MAJC Part 18

148 6 0
                                    

JK berdiri di sebelah Hyuri yang sedang duduk menghadap cermin kaca menunggu kedatangan orang yang dilawatnya.

"Hyung!!"

Hyuri terjerit halus sewaktu melihat Minhyuk ke arah kerusi di hadapannya. "Hyuri_ahh!!" Minhyuk secepatnya mencapai telefon yang menghubungkan orang didepannya.
JK hanya terdiam. Hanya mengikuti ke hendak Hyuri sebentar tadi. Entah siapa Minhyuk yang Hyuri teriak tadi. Ada sesuatu yang Hyena sorokkan?

"Hyuri rindu sangat kat hyung! Bila nak keluar.. emm" sedikit muncung bibir anak gadis itu. "Sabar adik sayang hyung ni.. tak lama lagi.. em hyuri, sape tuhh?" Minhyuk tersenyum melihat JK yg merenungnya sejak tadi. "Hyung! Nilah tunang unnie! Amacam?? He so adorable right! Kyaaaaaa xD " Hyuri tersenyum melihat JK. "Ouhk, annyeonghaseyo, naneon JK imnida .. nice to know you Minhyuk ... hyung.." JK kelihatan sedikit kekok. "Ohhh , okeyy okey . Nampknya Hyena tk payah kenalkan lagi dah.. ahahaha, annyeong JK , nice to know you well too ."

Hyena menyandar halus pada kerusi . "Ahhhhh , nyaman . Nikmat . Jinjaaa ." Menepuk nepuk halus belakang lehernya. "Huish , banyak betol kerja hari nihh. Aishh, " tanggannya mencapai telefonnya. "Aigoo, mnaa dia nihh. Em, satu mesej pon tkde .. selalu .." '9.19pm' . "Omo, dah nak pukul 10 dahh , kkajaaa! Kita balik!" Hyena mengemas barangnya lalu keluar dari biliknya.

Sewaktu melintas di hadapan bilik JK. "Ouhk!" Hyena mendekati bilik itu. Kelihatan JK sedang menyandar pada kerusi pejabat dengan matanya dipejam. Hyena membuka perlahan pintu. "JK_shii .. kenapa tk balik lagi tuh.." . Tiada respon . Hyena mendekati JK . "JK_shii.. awak tidur yee.." Hyena melambai lambai lengan dihadapan muka cik bos nya. Tiada respon . Hyena menyangkung disebelah JK . Bibirnya melirik senyuman . Direnung wajah lelaki itu . 'Omo .. tidur pun nampak karisma , haish , arrogant diaa , nampak juga! Aigooo...'  "Hyena" tangan Hyena dicapai JK .

"Ouhk omo! Awak bangun dah" Hyena pantas berdiri . JK membetulkan duduknya. Tangan Hyena masih digenggamnya . "Awak nak balik ke Hyena" JK melirih senyumnya. "Emm!" Hyena megangguk . "Sinih dulu!" Sepantas kilat JK menarik tangan Hyena . "JK_shii!" Hyena kini terduduk di atas peha JK . Kyaaaaaaaaaa! xD

JK memeluk pinggang gadis itu membuatkan Hyena semakin membulatkan matanya. "Jangan risau , saya tak buat lebih pon" JK terus memeluk halus tubuh gadis itu . Terasa Sangat penat baginya untuk hari ini . Melihat wajah Hyena sangat membantu menghilangkan penatnya . Apatah memeluknya , sumber tenaga ♡ .  "Jk_shii .. kenapa nih .. awak okey? Ada apa apa ke nihh.. em?" Hyena beranikan diri memberi tindak balas . Jarinya memegang halus dagu lelaki itu . "Omo , bila berani nihh" mata JK melirik ke bawah tanda tangan Hyena menyentuh dagunya. Hyena tersenyum . "Senyuman tuh . Jinjjaaa!" JK mencubit pipi kanan gadis itu . "Boyarhhhh.." Hyena malu . "Saya cintakan awak .. saranghae Hyena_shii .." Hyena tersenyum mendengar lafaz kata itu . "Berapa banyak ?" Hyena menanya. "Emm .. cinta saya pada awak tk dpt nk ujur dgn nilai .. jika dikira , jawapannya infiniti .. tak terkira .. sayang .." JK tersenyum nakal . "Nae!? Sayanggg? Jangan ngada-ii heh buat lagi heh lepas nih! Janganlah T_T" Hyena memohon . "Ahahaha , ye ye ! I will stop it . Okeyy jom , saya hantar awak balik . Kejap saya kemas ea" "Nae .."

Kereta JK berhenti di perkarangan rumah Hyena .

Pintu dibuka buat gadis itu. Hyena keluar dengan sedikit keluhan . "Jk_shii .. !" Hyena menghadap lelaki itu selepas pinti ditutup. "Ouhk, waeyo??" "Please , dont do that again okayy," "ouh, bukakan pintu tadii tuh?" "Haah ye!" "Omo! Waeee .." "No! Lepas nih jgn buat lagi! No excuses!" "Ouhk waeee , awak tunang saya dahh , I can do it okayy" "Yarhhhh , andwaeyo ." Hyena menggeleng . JK mengeluh lalu menyandar pada pintu kereta. "Hyena_shii .." JK menarik tangan gadis itu supaya jarak mereka lebih dekat. "Ouk waeee..." Hyena terkujat sedikit. "Hyena .. I never feeling this . Talk more closer with someone that I love .. Yes , like this .. Iam really appreaciate this time..come please .." JK memeluk pinggang gadis itu. Hyena agak terkejut dengan reaksi tersebut . Perlahan lahan Hyena membalas pelukkan tersebut. "Nae .. awak boleh macam ni bila bila.. gwaenchanayo .." perlahan lahan tangan menepuk halus belakang JK .. "Hyena.. Hyena_shii .. jebal .." kedengaran suara lelaki itu sebak . Hyena membutangkan matanya. "JK_ yaaaa ! kenapa nihh !?!"

"Saya tahu Hyena .. saya tahu.." JK melepaskan pelukkan itu. "Nae? Tahu apa ??" Hyena membutangkan matanya. " Hyena agak keresahan . Adakah apa yang dijangka akan terbongkar. "Surat perjanjian tuh." Hyena tersentak mendengar jawapan itu. Berdetak laju degupan jantungnya. "Andwae! no one can know this ! apa aku nak buat'

To Be Continue ..

P/S : Hye guys , emm . Readers mesti dah bosan dengan ff nih kan T.T . Lama tak update . Too much busy . seriously gaisss . jinjja mianhei . Apepon saya tetap akan usaha untuk habiskan cerita nihh . tak lama dah nak ending gaisss . mana mana yang setia please stay okay ! iloveyou !

JK dah tahu gaissss ! apa Hyena nak buat ! next part gaissss!!

Doakan saya okayy , lusa saya dah final exam fr Sem 2 ! Aigoo jinjja !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 20, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mr. Arrogant Jatuh Cinta  !Where stories live. Discover now