// Airport - Switzerland //
"JungKook_shii!! Sini" Jaehyung melambai² ke arah JK yang sedang terjenguk² mencarinya. "Ehh Cik Boss, tu kat sana" Hyena mencuit bahu JK. "Hah tu! Cepat jomm!" Tanpa sedar, JK mengenggam tangan Hyena fan berlari anak ke arah Jaehyung. Hyena kelihatan manusia kejung dahhh O_o . 'Kenapa ... '
"Ouh, annyeonghaseyo Jk shii" Jaehyung dan pembantunya tunduk hormat. "Ouhk annyeong" JK membalas seraya melepaskan genggamannya. "Okay, so how journey? Selesa tak dlm flight?" Jaehyung tersenyum. "Everything is comfortable, so now? Whats next ?" JK pula yang tak sabar. "Okay, kita check out hotel. Jom"
// Flashlight 5Star Hotel //
"Okay JK dan Cik Hyena, bilik kamu berdua di bahagian lorong kanan. Saya dan yang lain di lorong kiri. Apa² boleh call saya. Okay" Jaehyung menerangkan segalanya sebagai ketua disitu. "Baik Cik Jaehyung, Thank you for all. See you this night" JK mengambil kunci bilik yg diserahkan.
"Waaaaa, greatnyee hotel nie! Fantastic!" Hyena menepuk kecil tangannya. "Herm, jakun lh tuhh , nie hotel biasalah.normall" JK sinis. "Eeeee, tengok tu, berlagaknyaaa. Eeihh" Hyena . "Dah, nie kunci bilik kau. This is your room. Bilik aku sebelah jeee , kalau ada tikus ke, lipas ke, jangan ngada2 nak call aku heh! Kbyeeee" JK menyerahkan kunci lalu hilang ke dalam biliknya. "Hamboiii , ingat aku takut benda alah tuh . Hergh! Please lahhh"
Keadaan bilik yang sangat mewah. Bak kata Hyena, boleh muat 10 orang -_-|| , ahahaha . Apepun, its a new for that girl.
' Malam nie meet & greeting. So, please be aware with your suit okay, dont shame me →_→ . See you depan pintu at 7.30am. Dont late!'
Hyena membaca mesej yang diterimnya dari JK . "Aku dah siap baru nak mesej. Nasib aku tahu atucara tu . Hermmm ..., okaylah niee" Hyena membelek baju yg dipakainya di depan cermin. "Okay! Lets go!!"
"Argg!!" Hyena terjerit kecil sewaktu membuka pintunya. Sekujur figura berdiri di depan pintu biliknya. "Kenapa lambat" JK merenungnya. "Erggg. Lambat ke .. dah jom lahh" "ehhh wait!!" JK memegang bahu gadis itu. "Apelagiiii" "kau nemangkan, pergi tukar baju" JK buat muka ╰_╯ . "Hah!? Tukar? Okaylah niee cik bos!" "Ahhhh sini" pantas JK menarik lengan Hyena memasuki bilik itu semula. Hyena tak sempat berbuat apa². JK terus memasuki bilik Hyena. "Hoiiii! Kau pecah masuk bilik aku!!" . Mereka betul² berhenti didepan almari. Lantas JK membuka almari tersebut. "Hoi kau giler!!" Hyena cuba menghalang namun JK terus meyelongkar. Finally ! "Nah! Kau pakai dress niee!" JK menghulurkan baju dress yang masih berada dalam penyangkut baju. Whats!? Nie baju sape?? Tknaklahhhh" Hyena menggeleng. "Aku takda masa, kau tukar heh" JK pantas beredar. "How dare!!!!"
/ 5 minit berlalu .. /
Hyena perlahan² membuka pintu. JK agak terkasima. Tidak disangka dress soft pink itu sesuai dengan Hyena. Actually, semua baju untuk majlis rasmi telah disediakan sebelum mereka sampai lagi. Hyena pula tidak tahu tentang hal tersebut. Difikirnya baju yang ditinggal -_-|| .
Sepanjang perjalan ke majlis , JK seperti rasa bersalah pula dengan Hyena. Gadis itu membisu sejak keluar dari bilk tadi . Dibiarkan sahaja dulu gadis itu mendiamkan diri ...
Majlis yang diraikan penuh kemeriahan dan berjalan lancar. Semua klien yang hadir diperkenalkan kepada anak pengarah projek , Kim Jung Kook . Hyena juga tidak terlepas dari memperkenalkan diri. Ramai yang tertarik dengan impresi yang diberikan Hyena. JK paling meriah memberikan tepukkan. Erg , ada maksud disebaliknya?
"Hye , nice to meet you Miss Lee Xi Hyena" Randy , salah seorang anak kepada klien terhormat di Switzerland. Mereka berjabat tangan. "Ouh Hye , nice to meet you too." Hyena tersenyum. "Is'it this the first time yoy come here?" Randy berminat pula untuk berbual. "Ouh ya! This the first. Iam so grateful and feeling fantastic come here. I love the weather. Too much like. Ahahaha!" Hyena tergelak. "Ahahaha , I think you're funny Hyena. My favourite kind girl . Hope we can be friend even you're back to Korean. Is that okay?" "Oohh yaa of course, why not right ? Ahahaha"
"Hamboiiii , gelak sakan heh korang. Ehhh si Hyena nie, patutnya dia bekepit dengan aku jeee! Mahu orang pandang lain kat aku. Nak kena niee" JK pula berasa panas melihat gelagat dua orang itu. Ada maksud ke ? O_o
"Ouh hyeee! Randy!" JK terus muncul betul² didepan Randy. Hyena tertolak kebelakang sikit. 'Ehh apehal mamat nie! Tetiba muncul dpan nie!' "Ouh hye JK , your assistance looking good. I think many of us here will 'fall' to her. She might be aware. Ahahaha" Randy berlalu pergi. "Whats? Us? Fall? With you?" JK menunding jari ke Hyena. kepala Hyena tertolak ke beakang sikit. "Pppffttttt ! Ahahahaha" akhirnya, tersembur juga ketawa yang dipendamkan. Hyena terlopong. "Ehhh Cik JK, apehal ketawa kan saya??" Hyena menyilangkan tangannya. "Heyy Hyena, Not 'US" okay. But them. Except me . Pleaselah" JK membetulkan kolarnya. "Eh hello! Iam not hoping you okay! Tak nak pon Cik Bos suka saya! Eihh pleaselah" Hyena membantah 100%. "Okay , tak suka kan. Tapi nanti lama² nanti jangan sibuk mimpi aku pulak. Dah! Teman aku makan!" JK berlalu. Hyena kaku. 'Mimpi dia? Yais boyarhh' "Hoi Hyena, apelagi tercegat kat situ! Cepatlah kura²!" "Nae?? Kura²??! Eiiiii gerammnyaaa!"
•to be continuee•
\\ Hoping you read and vote//
//Thank you so much ♥♥//
YOU ARE READING
Mr. Arrogant Jatuh Cinta !
Fiksi PenggemarKim JungKook , anak usahawan jati Korea yang dikenali, digilai, dikejari ramai kini sudah kembali menjejakki kaki ke Korea kembali selepas 23 tahun menetap di negara 'Raja Shopping' iaitu Paris. Didikkan yang diberikan oleh datuk dan neneknya di Par...