MAJC Part 4

373 29 1
                                    

"Daddy bersyukur sangat kat kamu JK sebab sahut cabaran daddy." Tuan JungKim berjalan mendekati anak lelakinya. "Demi warisan nie.. JK cuba dad.." JK memeluk ayahnya. Sekian lama tak bersua. "Okay JK. Hari nie daddy nak kenalkan kamu dekat P.A peribadi kamu. Cantik orangnya.."

'Ottokhae!?? Mesti terkejut beruk dia klau thu P.A dia tu aku !! Aish!!' desis Hyena. "Cik Hyena, perkenalkan, Tuan muda syarikat nie . Kim JungKook. Silakan" . Hyena terpaksa menunjukkan muka. "Nae, annyeonghaseyo. Cheoneun Lee Xi Hyena imnida. *bow*" Hyena cuba senyum semanisnya. "Omo !! This girl!??" JK membutang matanya. "Ehh, dah kenapa JK?? Korang kenal??" Tuan JungKim berkerut.

/ Di Bilik JungKook /

"Ermm.. Ermm.. Kau yee.. Emm.." JK menguis-guis dagunya. Hyena menatap gelagat lelaki yang sedang mundar-mandir dihadapannya. "Ehh stop it! Peninglah!" Hyena bersuara. "Whats??? Tengok niee! Dah pandai bersuara! Belum start kje lagi!" JK buat reaksi terkejut. Mana taknya, belum mula alam pekerjaan sebagai P.A, sudah bijak meninggi suara. "Okay fine, Bos ! Ehh no! Tuan muda oh!! No no ! Emmm apa yang sesuai yee" Hyena pula menguis dagu. "Yarh! Jangan nak mempermainkan panggilan saya dalam syarikat nie faham!" JK menunding jari. "Okay now, what should I call you hah Mr.Arrogant!" Hyena menjeling. "Ishhh!!! Geramnya aku dengan kau niee!! Ehh kau tahu tak, dalam hidup aku tak pernah rasa geram gila macam niee!! Kau kannnn" "Hah ! Hah! Apa apa!??" Hyena mendongak mukanya. Omai!! Jarak antara muka mereka terlalu dekat!! "Er.. Ouh sorry" Hyena menyedari gelagatnya sudah melampaui batas.

"Okay now, aku nak tahu kau nie keje apa dulu?? Macam takde ciri2 P.A yang profesional pon!" JK membetulkan kolarnya. Ketidakselesaan dengan situasi sebentar tadi. "Amboi, sebelum nie aku pon kerja jadi P.A seorang pengurus syarikat juga okay! Kalau tak, takkan aku nak terjegat kat syarikat nie." Hyena tersenyum sinis. "Hish kau niee kan, mulut pandai berhujah. Yaish..." JK berkerut semahunya. Entah sampai bila, baru berbual sikit sudah perang satu pejabat. Macam mana tu ?

Mr. Arrogant Jatuh Cinta  !Where stories live. Discover now