Erkek arkadaş olarak Felix
• Bu çocukla çıkmaya karar verirsen asla sonu gelmeyecek bir hızlı trene binmiş gibi hissedersin.
• Çok gülmeye hazır ol.
• Onun yaptığı şakalar yüzünden gözyaşları dökersin.
• Eğer üzgünsen seni mutlu etmek için aptalca şeyler yapar.• Bence o teması sever bu yüzden bir sürü sarılmaya hazır ol.
• Aynı zamanda tatlı film gecelerine hazır ol.
• Onunla randevular hep eğlenceli ve unutulmaz olur.• Sen özgüvensiz hissettiğinde, onun için ne kadar değerli ve güzel olduğunu söyler.
• O özgüvensiz hissettiğinde hemen senin yanına gelir çünkü onu rahatlatıyorsun.• Uyuyamadığın zamanlarda senin için şarkı söyler.
• Sana nasıl davranması gerektiği konusunda üyelerden tavsiye alır.
• Sana rasgele zamanlarda hediye ve çiçek getirmesine alış.
• Yoğun programına rağmen her gün seni aramak veya mesaj atmak için zaman bulur.
• Günde 1000 defa seni sevdiğini söylemeyi de unutmaz.• Duygularını ilk itiraf edecek kişi olduğunu sanmıyorum bu yüzden ilk adımı senin atman gerekir.
• Kendinden emin davranmasına göre biraz utangaç olacağını düşünüyorum.
• Siz çıkmaya başladıktan uzun bir süre sonra bile onu öptüğünde ya da ona sarıldığında çok heyecanlanır.
• "Sakin ol Felix, sadece elini tuttu, kızı korkutacaksın." İçinden söylediği şeyler olur.