Birisinden hoşlanırken yapacağı küçük şeyler
Chan ♡ Seni korur ve iyi olduğundan emin olur.
Kalabalık yerlerde vücuduyla seni korur. Yağmur yağmaya başladığında ceketini ya da şemsiyesini sana verir. Akşamları seni evine ya da en azından otobüs durağına kadar bırakmayı teklif eder. Seni arabayla evine bıraktığı zaman eve girdiğini görmeden oradan gitmez. Güneşli havalarda eli, gözlerini korumak için yüzünde gezinir. En ufak bir üşüme belirtisi gösterdiğinde sana kıyafetlerini vermeye hazır olur.Minho ♡ Daha sevimli ve sarhoş olur.
Misilleme yapmadan onunla dalga geçmene katlanır. Dikkatli baktığında onunla alay ettiğinde yüzünde oluşan küçük gülümsemeyi görebilirsin. Diğer üyeler sana karşı yumuşak tavrını mide bulandırıcı derecede sevimli buluyorlar. Üyeler yeni açılmış bir restorana gitmeyi teklif ettiğinde "hayır" diyor ama senin de orada olduğunu söylediklerinde hemen "tamam, saat kaçta?" diyor.Changbin ♡ Gözlerinin sadece senin olduğunu belli ediyor.
Yakın olduğu kişilerleyken bile sohbete fazla katılmaz sadece sana bakar. Birisi ondan ideal tipini anlatmasını isterse aklına hemen sen gelirsin ve senin özelliklerini anlatmaya başlar. İnsanlarla dolu bir odaya girdiğinde gözü hemen seni arar.