Hyunjin ile sevimli anlar
Senin erkek arkadaşın olduğu için çok mutlu ve gururlu, dünyada milyarlarca insan var ama sen onu seçtin. Sana göre ona sahip olduğun için dünyadaki en şanslı kişi olduğunu düşünebilirsin ama ona sorarsan şanslı olan o. Seni arkadaşlarına, ailesine ya da herhangi birisine tanıtacağı zaman kolunu (senin) omzuna koyar, bu benim kız/erkek arkadaşım. Ya da sosyal medya hesabında fotoğrafını paylaştığında seni arkadaşlarına gösterir ve seni tanıtır.
♡♡♡
Bir gün, söylediği bir şeye gülüyordun, batan güneşin boyadığı gökyüzüne bakıyorsun. Onun da sana baktığını biliyorsun, tamamen aşık. Yüzünde bir gülümseme varken, yanağını kavrar ve eğilirken yüzünü kendininkine doğru yönlendirir.
♡♡♡
Hyunjin her zaman yemeklerini ve içeceklerini seninle paylaşır. Bu onun bir alışkanlığı ve çoğu zaman farkında olmadan yapar. Ne zaman bir şey sipariş etse rastgele bir şeyler denemene izin verir, onun pipetinden bir şey içerken bardağı sana doğru götürür ya da kaşığıyla sana yemek yedirir.
♡♡♡
Bazen ilgini istediğinde, gerçekten sana dokunmadan ne istediğini belki etmeye çalışır, yanağına küçük bir öpücük bıraktığında gülümsemesine engel olamaz.
♡♡♡
Dışarıda birbirinizin saçlarını düzeltirsiniz. Birisiyle konuşuyor, yüzünün önüne gelen telin farkında ama umursamıyor. O konuşmasına devam ederken saçını kulağının arkasına sıkıştırmak için uzanıyorsun ya da saçlarını toplamak için yanında taşıdığın yedek tokayı kullanıyorsun.
♡♡♡
Gece üç, yatakta uzanıyorsunuz, sen onun kazağını giymişsin o da seninkini. İkinizin de biraz uykusu var ama uyumak için yeterli değil ve zaten istemiyorsunuz da. En sevdiğiniz şarkının çaldığı kulaklığı paylaşıyorsunuz. Yorgun gözler ve yumuşak gülümseme ile birbirinize bakarken, loş gece ışığının yüzlerinize düşmesine hayran kalıyorsunuz.