Kız/erkek arkadaşları çok dil bilen birisi.
Chan
Chan her zaman farklı dillerde konuşmanı ya da telefonda birisiyle onun bilmediği bir dilde konuşmanı dinlemek ister. Söylediğin birkaç kelime ya da cümleyi aklında tutar ve sen ona şaşkınlıkla bakarken gururla söyler."Doğru telaffuz ettim mi?"
Minho
Farklı dillerde konuşabilmen konuştuğun dile göre ses tonunun değişmesi, telaffuzunun değişmesi onu etkiler. Konuştuğun dilleri öğrenmek istemez böylece ne konuştuğuna değil nasıl konuştuğuna odaklanır. Zamanla kullandığın birkaç kelimenin ne anlama geldiğine anlar."Bu dilde konuştuğunda sesin daha kalın oluyor."
Changbin
Söylediğin şeyleri genelde çok merak etmez ama bazen söylediğin birkaç kelimenin ne anlama geldiğini sorar. Diğer üyeler gibi başka bir dilde konuşmandan zevk alsa da 'r' gibi zor telaffuz edilen harfleri nasıl söylediğine odaklanır. Bunların yanı sıra muhtemelen sadece dikkatini çekmek için bildiğin dillerin birinden birkaç kelime söyler."Bu dilde salatalık nasıl söyleniyor?"
Hyunjin
Bilmediği bir dilde konuşmanı duymak için her türlü bahaneyi kullanır. Telefon konuşmalarını, kendi kendine o dilde mırıldanmanı, o dili bilen başka birisi ile konuşmanı dinlemek ister. Telaffuz, üzlup, ses tonun gibi tüm değişiklikleri fark eder."Kulağa çok hoş geliyor, beş dakikalığına bu dilde konuşabilir misin?"
Jisung
Bilmediği bir dil olsa bile söylediğin her şeyi tekrar etmeye çalışır. Bazı kelimeleri henüz nasıl telaffuz etmesi gerektiğini bilmediği için sadece mırıldanıyor. Bazen bir işle uğraşıyorken kelimeleri sürekli tekrar etmesi dikkatini dağıtabilir."Doğru söyledim mi, evet mi? Wooooo!"
Felix
Konuştuğun dil/leri öğrenmeye çalışır ve sen o dilde bir şeyler söylediğinde seni anlamaya çalışır ancak çok hızlı konuştuğunda sadece yanına oturur ve suratına bakar. En sevdiği şey onun bildiği bir dile konuşurken yanlışlıkla cümlelerde başka dillerden kelimeler kullanman. Ne yaptığını anladığında yüzündeki aydınlanmanın çok sevimli olduğunu düşünür."Ne söylediğin hakkında hiçbir fikrim yok ama bu çok muhteşem bir şey, kelimeleri nasıl o şekilde telaffuz edebiliyorsun?"
Seungmin
Eğlenmek için ve seninle konuşabilmek için bildiğin dil/lerdeki temel kalıpları öğrenir. Farklı dillerde konuşmanı duymayı sever ve nasıl söylendiğini merak ettiği ya da nasıl doğru telaffuz edildiğini bilmediği bir şeyleri söylemeni isteyecek."Tekrar edebilir misin?"
Jeongin
Başka bir dilde konuştuğunda kendini kaybolmuş hisseder ama aldırmaz, konuşmanı dinlemeyi seviyor. O dilde konuşmanı bitirmeni beklerken söylediğin bir kelimeyi ara sıra tekrar eder. Sürekli bir kelimenin ya da cümlenin konuştuğun dil/lerde nasıl söylendiğini sorar. Ya da başka bir dilde konuştuğunda merakla ne hakkında konuştuğunu sorar."Ne hakkında konuşuyordun? Belki yanlış olabilir ama peynir ve şişe hakkında bir şeyler duyduğuma yemin edebilirim."