Merakına yenik düşerek bastı bildirime. Anlamsız gözlerle baktı telefona. Aynı kişiden onlarca mesaj... En yukarılara çıkıp okumaya başladı mesajlarını. Yaptığı yanlıştı, bunun farkındaydı fakat bu kişinin kim olduğunu merak ediyordu.
Hiromi
(3 Mart)
Hani tek sevdiğin bendim?
Hani benden başka kimseyi sevemezdin?
Hani beni ölesiye seviyordun?
(4 Mart)
Bugün kol kola gördüm sizi.
Ona aynı bana baktığın gibi bakıyorsun.
Onu da bir kenara atacak mısın?
Beni attığın gibi?
(5 Mart)
Bugün senin evine geldi
Pencerenden baktım size
Öpüyordun onu
Perdelerini kapatmayı unutma:)
Kafası karışmıştı gencin, bu kimdi? Onların yaptığı her şeyi izlemişti, çok rahatsız ediciydi. Kafasını kaldırıp Kuroo'ya baktı, Atsumu ile sohbet ediyorlardı. Telefona döndü tekrardan. Bu sefer daha derinlere, Kuroo'nun ona cevap verdiği zamanlara gitti.
(7 Şubat)
Hiromi: Beni hala seviyor musun Kuroo?
Kuroo: Seviyorum tabii ki de
Hiromi: Bırak o zaman onu
Hiromi: Sadece benim ol
Kuroo: En kısa zamanda bebeğim
Sinirlenmeye başlıyordu, bu kimdi ve Kuroo neden ikisi birlikteyken ona, onu sevdiğini söyleyen bir mesaj atmıştı? Ona bunların hepsini sormak istiyordu fakat bir şeyler kesinleşmeden hesap sormak istemiyordu. Biraz daha baktı mesajlaşmalarına. Sürekli onu sevdiğini, Kenma' dan ayrılacağını ve tekrar birlikte olacaklarını söyleyen mesajlar atmıştı ona. Anlamıyordu, neden böyle şeyler söylemişti ona? Neden onu severken kendisine böyle aşkla bakıyordu? Kimi gerçekten seviyordu? Madem onu seviyor, neden artık mesajlarına cevap vermiyor? Hiromi' nin dediği gibi, onunla oynayıp kenara mı atmıştı? Kuroo böyle biri miydi, bu kadar kötü müydü?
Sinirle kalktı oturduğu yerden, herkes ona baktı anlamaz gözlerle. Ona doğru ilerledi hırsla. Kuroo, onun neden bu kadar sinirli gözüktüğünü anlamaya çalışırken genç adam, dokunmaya kıyamadığı yanağına sert bir tokat attı. Tokadın sesi tüm odada yankı yaparken kimseye aldırmadan ceketini alıp kapıyı çarparak çıktı evden. Koşarak uzaklaşıyordu ondan. Kuroo çıktı arkasından, peşinden koştu hızlıca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙬𝙚 𝙢𝙚𝙩 • 𝐤𝐮𝐫𝐨𝐤𝐞𝐧
Fanfic"𝙃𝙤𝙨𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞𝙣 𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞𝙡𝙞𝙢..." ༉‧₊˚✧ "𝙃𝙤𝙨𝙗𝙪𝙡𝙙𝙪𝙢..." ♡♡♡ ~19.02.2021~ ~16.04.2021~