09.04.2021
İyi okumalar..."O senin." Sağlam ifadesiz sesiyle yanlış bir tepki vermemek için kuklayı inceledim dikkatle. Ben olduğunu fark ettiğimde şaşkınlığımı gizlemeyerek onu yavaşça elime aldım.
"Bu benim." Fısıltı ile çıkan sesimle onu yüzüme yaklaştırdım. Çok güzeldi. Baktıkça beni yansıtan yönleri çoğalırken kalbim hayranlıkla titredi. Karşımdaki adama ilk kez hayranlıkla baktım.
Yanlış tepki veremezdim.
Tekrar kuklaya baktım. Nazik davranış, teşekkür, belki beğenmemi kabul etmemi beklerdi benden. Bana hediye veren bir kişiye çıkışmazdım. Asla yapmayacağım şey işte buydu. Belki benden soğuması için yeterli bir sebepti.
Kuklayı ona doğru fırlattım alayla gülerek. Havada yakaladı endişeyle.
"Çocukluğundan beri uğraştığın bu işte bu kadar beceriksiz olmak yorucu olmalı. Niye böyle saçma sapan bir şeyle uğraştın? Boşanıyoruz." Dediğimde dudakları aralık kaldı. Kaşları çatıldı. Kuklayı tuttuğu elinde sıkıp göğsüne bastırdı. Dakikalarca öyle kaldı. Ardından konuştu.
"Dün yaptım. Uzun sürmedi." Dediğinde içimdeki hayranlık daha da genişledi göğsümde. Belli etmemeye çalışırken kaşlarımı kaldırdım.
"Keşki yormasaydın kendini? Sevmem böyle şeyleri. Sende kalabilir o şey." Dediğimde yüzünü bir anda ifadesizlik sarmaladı. Boşanmadığım için rahat rahat baktığım gözleri saniyesi saniyesine öyle yangınlara kucak açtı ki yerimde küçüldüm.
"Oyuncak mı bu işler? Şaka mısın sen Yaren? Allah'ım inanamıyorum. Kalk çabuk gidiyoruz." Dedi. Ben normal tondaki sesiyle, beni nasıl yerime sindirdiğini sorgularken. Ayağa kalkıp bağırdığında kalpten gidiyordum.
"Hesabı getirin şuraya!" Bir adam koşa koşa geldiğinde hesabı ödeyene kadar ilk kez bağırdığını gördüğüm korkunç adama baktım kurbanlık koyun gibi. Sert gözleriyle ani bir şekilde bana döndüğünde korkuyla titrediğime adım kadar emindim. Çenesinin seğirdiğini gördüm. O sakin adam yok olmuş yerine hayatımda gördüğüm en korkunç adam gelmişti sanki. Sert bakışları üzerimde dolaştı.
"Kalk dedim!" Her kelimesine sert bir vurgu ve tehdit eklerken can güvenliğimden emin olamayarak ayaklandım. Ondan uzaklaşmak için bir adım geri çekildim.
"Bana emir veremezsin. Seninle hiçbir yere gelmeyeceğim. Biz boşanacağız, rahat bırak beni." Dediğimde Öfke bir bedene bürünmüş karşımda duruyormuşçasına karşımdaki adamın çenesiyle oynadı. Karşımdaki adam burun kemerini sıktı.
"Yaren bir kez daha söyleyemeyeceğim. Benimle geliyorsun! Yoksa hafızına falan takmayacağım bütün öfkemi üzerinde deneyeceğim."
...
Yeni kitap geliyor hissediyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuklacının Kelebeği (✓)
Teen Fictionİslami bir kurgudur... Evden kaçmak doğru bir şey mi? Peki ya zorunda kalsanız? Hiçbir türlü haklı gibi gelmiyor değil mi göze? Bir de Yaren'in neden ve sonuçlarını dinleyelim. Ama bunu o bile unutmuşken onunla beraber yavaş yavaş öğrenelim. Unuttuğ...