Günlüğün Sonları

116 7 1
                                    

Kafamdaki büyük boşluğu dolduran çocuk o'ydu.

Hayır,hayır kalbimde ki değil.

Hafızamda ki eksiklik o'ydu.

Bu O'ydu.

Trafik kazası geçirmiştim.

Telefon numaram değişmişti.

Okulumu değiştirmiştim.

Bir daha da görememiştim.

Ta ki o zamana kadar.

Evde bu yeni çocuğun facebook'unu bulmakla meşguldum. 2 tane hesabı vardı. Ve birinde 1 ortak arkadaş diyordu.

Masal.

Bu kız ne alakaydı? Acaba nereden tanıyordu? Masal, bizim sınıftan bir kız ve o da 'Bilim Uygulamaları' seçmelesinde. Cenk'in fotoğraflarına baktıktan sonra az olsada tüm paylaştıklarını okumakla meşguldum.

Ardından Cenk'in arkadaşlarına teker teker baktım. Samet'in profilindeki resim fazlasıyla kötüydü. Ama normalde çok daha yakışıklı olduğuna eminim.

Araştırmam bittikten sonra telefonuma mesaj geldiğini farkettim.

"seNi seviyorum"

-

"Of Defne nereden bileyim ben? Neden bu kadar takıyorsun ki? Ben bile bu kadar umursamazken. Salağın tekidir."

"Öyle deme. Ya önemli biriyse?"

"He ya he Defne. Eminim öyledir. Benim talibim çok zaten."

"Değil mi kızım? Bu boy, bu endam, bu güzellik, bu gözler saçlar kimde var ki?"

"Tamam canım hadi kısa kes'' dedikten sonra konuşmayı da kestim.

Tenefüs zilinin çalmasıyla sınıftan fırlamıştık. İlk seçmeli dersinden 1 gün geçmişti ve okulu biraz daha tanımaya çalışıyorduk. Merdivenlerden aşağı inerken gördüğüm manzara şok olmama yeter de artardı.

Ayağım tökezledi ve düşmek üzereyken Defne beni tuttu. O sırada karşımdaki manzara bana bakmaya başlamıştı.

Cenk ve diğer arkadaşları karşımdaydı. Sanırım takıldıkları yer burasıydı. Defne'de Samet'i farketti ve gülmeye başladı.

"Sus konuşma hadi inelim bir an önce.''

İşte bizim hikayemiz böyle başladı.
Aradan koskocaman 6 ay geçmişti.
Mart ayındaydık ve bu 6 ay boyunca olan şeyler beni fazlasıyla ümitlendirmişti.
İlk önce Facebook'dan istek gönderdi.
Sonra "Seni çıkaramadım." diye mesaj çekti.
Sonrasında aramızda kısa bir muhabbet geçti.
6 ay boyunca bakıştık durduk.
Yanımda bir erkek gördüğü zaman diğer tenefüs de ben yanında bir kız görmeye başladım.
Arkadaşları beni görünce birbirini dürtekliyordu.
Dile kolay gelen 6 ay, bir gün gibi geçmişti.

Ama her şeyin değişmesi bir 'Salı' günü yüzünden olmuştu.

Tenefüs zili çalmış, Defne'yle dışarıya çıkmıştık. Bahçede gezinirken Cenk ve arkadaşları gelip "Seni sevmiyorum. Peşimden daha çok dolanma. Sevdiğim başka bir kız var. Seni o'na karşı kullandım." dedi.

Tabii bende apışıp kaldım. Olduğum yerde durdum.

Ders zili çaldı sınıfa girdim. Yüzümü gören herkes yanıma doluşup "Noldu" gibisinden şeyler söylüyorlardı. Bense hiçbirine tepki vermiyordum, onları duymazlıktan geliyordum ve yüzümdeki ifade ders boyunca değişmemişti.

Öğretmen de gelip sorular soruyordu ve benim yerime Defne cevap veriyordu.

Çıkışa kadar kimseyle konuşmamıştım. "Seninle geliyim birlikte gidelim." diye ısrar etmesine rağmen ben galip gelmiştim ve tek başıma yürüyordum.

Hala o anın etkisi altındaydım ve kafamdan kaynar sular dökülmeye devam ediyordu. O sırada hızla gelen bir şeyi görmedim ve...

İşte o gün bana araba çarpmıştı. Ailem bir şekilde öğrenmişti. Hastanedeyken Cenk'e dair kafamda en ufak bir şey yoktu. Onu hatırlamıyordum. O kimdi?

O günden sonra başka okula gittim.
Telefon numaramı değiştirdim.
Sosyal medyayla bağlantımı kestim.
Cenk'i hatırlamıyordum ama bunları ben isteyerek yapmıştım.

İşte 6 ay hafızamdan böyle uçup gitmişti.

Nereden bilebilirdim ki bir salak günlük yüzünden beynimdeki boşluğun tekrar yerine geleceğini?

____________________________

Merhaba arkadaşlar :D siyah lı yerler 'Günümüzdeki zaman' gibi bir şey. Neyse bilerek kısa yaptım çünü günlük bölümleri bitti :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük BaykuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin