Pov. Jungkook
Aveam 7 ani și tata ma ducea la scoala, știam ca trebuia sa plece într-o călătorie de afaceri, iar eu trebuia sa rămân cu mama, urma să aducă bărbați în casa fără ca tata sa știe.
Era prima mea zi de școală, la grădiniță nu prea aveam prieteni deoarece eram considerat ciudat din cauza aspactului meu (arătăm ca o fetita și stăteam mereu singur).
Odata ajunși la scoala, am fost întâmpinați de o femeie înaltă cu o privire calda și un zâmbet plin de iubire. Am întrat în clasa și m-am așezat lângă un băiat micuț, cu parul blond și ochi căprui, era îmbrăcat cu o bluza roz și blugi albaștri. Arăta atât de drăguț.
Am început prezența, a început mai întâi profesoara, o chema Lisa. Toți s-au prezentat, am aflat ca pe băiatul de lângă mine îl chema Jimin. Park Jimin.
După școală am plecat acasă. Când am ajuns, o duba era parcata în fata casei vecinilor.
"Avem vecini noi? Sper sa aiba și un copil." își spune Kookie.Pov.Jimin
Mami mă ducea la scoala ca de obicei, era asistenta, asa ca se grăbea la spital. Am ajuns, și am văzut-o pe doamna Lisa, prietena mamei.
"Bună ziua!" îi spun doamnei profesoare.
"Bună Jimin, ce mai faci?" mă întreabă dna.
"Bine" îi răspund și ma duc în noua clasa, ma așez îmi dau rucsacul jos și pun capul pe banca. Știam ca nu o sa îmi fac prieteni prea curând. Nu peste mult timp simt cum cineva se așează lângă mine. Ma uit sa vad cine e, credeam ca e o fata dar nu era asa, era îmbrăcat cu o bluza neagra și pantaloni de aceeași culoare, avea parul destul de lung pentru un băiat.
S-a făcut prezența, și am aflat ca îl cheamă Jungkook. Jeon Jungkook.După scoala merg la noua noastră casa, mașina cu lucrurile noastre a sosit deja. Uitându-mă prin curte observ cum copilul vecinilor sa uita la mine. Mama îmi face semn sa merg la el. Asta am și făcut.
"Bună!" sa saluta el.
"Bună, Jungkook..." ii răspund înapoi.
"îmi poți spune Kookie." spune el cu un zâmbet adorabil.Și asa a început o prietenie care ne-a legat.
In prezent
Pov.???
Timpul a trecut, băieții au crescut, aveau 14 ani. Copiii s-au schimbat mult și familiile lor la fel.
Kookie s-a înălțat (ceea ce îl cam enerva pe Jimin), a devenit un băiat atât de frumos.
Jimin însă, era mai scund decât Kook, mereu se supăra din asta, el a rămas la fel de adorabil.Era vara, băieții aveau vacanta.
Pov. Kook
Eram acasă și ma uitam la un film în sufragerie, când de odata aud ușa și le mama
"ohh, iubitule...crede-mă o sa fie bine"
"Cu cine vorbește? " îmi spun și îmi îndrept privirea spre ușa, zăresc un bărbat înalt și bine făcut, mă privea atât de urat, încât ma făcea sa ma simt incomod, foarte incomod.
"Târfa asta cine mai e?" întreabă bărbatul arătând spre mine.
"E..e...copilul vecinilor. Ce vrei?" își muta mama privirea către mine. Eu uitându-mă confuz la ce se întâmplă.
"Pai dă-l afara" spune bărbatul dându-și ochii peste cap.
"Bine dragule" spune...mama.Și ma trezesc afara, nu aveam unde sa ma duc (era ora 13).Asa ca am apelat la unicul meu prieten, Jimin.
M-am dus la el acasă, iar acolo mama lui era la bucătărie, făcea mâncare, știa ce face mama, asa ca ma primea mereu la ea, era foarte drăguță cu noi, însă tatăl său.. nu prea.Sper sa va placa, e prima mea carte, asa ca....
Scuze pentru eventualele greșeli gramaticale sau de exprimare. 💖💖
CITEȘTI
Doar tu și cu mine
FanfictionDoi băieți care se cunosc din copilărie, cu familii distruse și părinți dezinteresați, decid sa fugă împreună pentru a fi fericiți, doar ei doi. ! Aceasta carte este doar un fanfiction ⚠️Conține: •Bullying • Violenta ...