Capitolul 15

89 7 12
                                    

  Pov. JK

   Suntem din nou pe străzi alergând ca doi nebuni. După aproximativ 20 de minute de alergat ne-am oprit pe o stradă mică ce se afla intre două blocuri.

- Ești bine? îi pun o întrebare atât de stupidă blondului, se vedea cu ochiul liber că nu era bine, gâfâia, plângea și mai și sughița.

   Își ridică ochii din pământ și se uită la mine, mă ia la brațe și începe să plângă și mai tare. Mi se rupea inima în mii de bucăți .

- Este numai vina mea...din vina mea plângi...din vina mea suferi. Nu trebuia să deschid ușa aia blestemată . fără sa îmi dau seama încep și eu să plâng .

  Blondul își ridică capul din pieptul meu și îmi lasă un sărut dulce pe buze.

-Niciodată să nu mai spui că e vina ta, e vina lor. Se cred cei mai buni parinți dar ne fac foarte mult rău.

Pov. autoare

  Cei doi se plimbă ținându-se de mână  printr-un parc abandonat, se bucurau de timpul petrecut împreună cât mai aveau ocazia. Erau conștienți că vor fi găsiți de către acei oameni, nu meritau să fie numiți părinți erau niște monștri egoiști.


***


  Era dimineață (08:30). Cei doi băieți au dormit în parc aseară iar acum hoinăresc pe același pod de la care a plecat totul . Podul Han .

  Erau pe la mijlocul podului și priveau răsăritul nu au băgat de seamă ca o mașină neagră a parcat în apropiere . Doi oameni au coborât din mașină și se îndreptau spre ei. Aceiași voce pițigăiată se aude.

- Jimin...

  Băieți se întorc îngroziți spre persoana respectivă. Era Hyuna și Kwang Soo.

- NU VĂ APROPIAȚI! țipă Jungkook din toți plămânii.

- JUNGKOOK! Încetează odată! țipa la el propriul tată

    Cei doi adulți se apropiau ușor de băieții care nu mai aveau nicio cale de scăpare.

-  Dacă nu ne lăsați darcului odată mai bine mor! spune Jimin urcându-se pe bara de protecție a podului .

- Jimin, ai înnebunit !?! brunetul era pierdut, nu știa ce avea de gând să facă singura persoană pe care o iubea cu adevărat, nu-l putea pierde .

  Jungkook se urcă și el pe bară .

KS(tatăl lui Jungkook) - Jimin, nu poți face asta, nu poți iubi un băiat, sunt o mulțime de fete frumoase și tu l-ai ales pe aiuritul ăsta.

-Eu îl iubesc și ce este și mai important este că...și el mă iubește .

    Jimin își pierde echilibrul dar este prins de mama sa și de Jk. Blondul cade pe cimentul rece iar brunetul cade în gol. Jimin se grăbește să îl prindă pe scumpul lui iubit dar era mult prea târziu, băiatul mai avea puțin până la contactul cu apa rece.

- JUNGKOOOOOK! striga blondul, lacrimi curgandu-i puternic peste obraji

  Băiatul începe să plângă zgomotos, totuși brunetul era fericit . Și acum poate vă întrebați de ce ar fi fericită o persoană care urmează să moară, era fericit că a căzut el și nu Jimin , era fericit că blondul era în siguranță .

   Oameni au început să se adune pe pod unii dintre ei sunând la poliție alții la 112. Salvarea a ajuns foarte repede și l-a luat pe Jimin care a avut parte de un șoc și leșinase iar poliția o luase pe Hyuna ce a fost arestată imediat si pe Kwang Soo pentru a depune o declarație .

Jos poliția acvatică îl căutau pe brunet, căutarea a durat ceva timp imediat ce a fost găsit a fost dus la spital si pus în perfuzii.



***



     Trecusera deja 5 zile de când băieții au fost internați în spital.  Ambii sunt bine și vor fi externați mâine, Hyuna a ajuns la închisoare iar tatăl brunetului s-a făcut nevăzut .

În sfârșit puteau fi fericiți. Nu le mai era frică de nimic. Se puteau iubi fără ca cineva sa îi urmarească sau să îi judece.



SFÂRȘIT


Heyyy. Am terminat cartea, sper că va plăcut . Vă mulțumesc foarte mult că ați citit această carte. Ideea este originală. La această carte a contribuit și cea mai bună prietenă care m-a încurajat să o scriu: killayae. Sper să am la fel de mulți cititori și la cartea pe care urmează să o public: JuSt BrOtHeRs!!???!!

Doar tu și cu mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum