-În camera comună-
Acolo ne așteptau toți,pregătiți cu o sticlă de whiskey(goală).
Crabbe-Regulile sunt simple,sticla va pica la doua persoane și trebuie să stea 5 minute închiși în debara,începem?
Pansy-Hai!-spune ea în timp ce învârte sticla care pică la ea și Blaise.
Y/n-Pans...-spun eu zâmbind puțin malefic.
Pansy-Da?Spune ea sarcastică
Goyle-Nu mai pălăvrăgiți și intrați odată!
Pansy și Blaise intră jenați și ies tot la fel de jenați.
Y/n-Vorbim noi...îi șoptesc eu și apoi îi fac cu ochiul.
Y/n-Rândul meu!-spun eu învârtind sticla,care din păcate pică la mine și Alex.Mă uit la Draco ca era vizibil de nervos și gelos de aproape sărea la bătaie.Îl adoram când era gelos,dar nu era momentul potrivit.
M-am dus spre el și l-am îmbrățișat pe la spate.Vedeam cum eram,,scanată" de Alex din cap până în picioare,dar nu-mi păsa.
Y/n-Eros...nu fi nervos!Te rog!-îi șoptesc eu,sărutându-l ușor pe gât
Y/n-E doar un joc!
Îl vedeam cum se mai liniștea,dar nu în totalitate,am plecat cu regret,dar toți insistau și totuși ce se putea întâmpla?
- În debara-
Au cam trecut 3 sau 4 minute cu o liniște deplină.
Alex-E iubitul tău?-rupe el tăcerea
Y/n-C-ce?
Alex-Malfoy!E iubitul tău,nu?
Y/n-Da,de ce?
Alex tace și iese din debara nervos.Eu merg la locul meu.Restul serii a fost plictisitor din acest motiv adorm pe scaun.
Draco-Afrodita...-spune el pentru sine,ridicându-mă în brațe.
Draco pov
Am văzut că prințesa mea adormise pe scaun.Dormea liniștită,dar în următoarea dimineață eram sigur că o va durea spatele și nu voiam asta ,așa că o duc în camera mea și adorm lângă ea.
CITEȘTI
He and I(y/n)
Teen FictionY/n Snape,fata profesorului Snape,transferată de la școala Beauxbatons către școala Hogwarts,își face multi prieteni,dar ajunge să se îndrăgostească de prințul Slytherin...