~17~

399 12 11
                                    

Y/n pov

M-am dus în brațele lui Draco.Eram speriată,ce se întâmplă dacă Draco nu venea?.

Draco- Sh...gata!-spune el bland,mângâindu-mă pe cap.

Draco-A trecut,a trecut!-încearcă el să mă calmeze,dar degeaba.Plângeam în hohote la cât de speriată eram.

Y/n-Draco...-suspin eu,îmbrățișându-l strâns

Draco-Hai în cameră,ai nevoie de somn!

Draco pov

-În cameră-

Am așezat-o pe pat,învelind-o și imediat a adormit.O vedeam cum mai suspina din când în când din cauza plânsului.

Îmi e greu să o văd așa distrusă din cauza unui dobitoc.Știu ce trebuie să fac!

Plec din cameră,lăsând-o dormind.Aveam de gând să merg la Dumbledore să-i cer să-l exmatriculeze sau îl voi ucide eu însumi.

Draco-Bună ziua!-spun eu intrând în biroul său.Era cu Snape,discutând.

Dumbledore-Bună ziua!

Draco-Am venit să vorbesc cu dumneavoastră despre pedeapsa lui Riddle,dar observ că sunteți ocupat,așa că voi veni mai târziu!-spun eu întorcându-mă să plec,dar acesta mă oprește spunând:

Dumbledore-Poți sta,chiar despre asta vorbeam!

Draco-Deci?-spun eu deja plictisit de politețurile astea

Snape-Acesta va avea detenție timp de o lună!-spune el sever,ieșind din birou

Draco-Doar atât?Domnule,a abuzat o elevă!-spun eu enervat de situație.

Dumbledore-Îți înțeleg supărarea,dar nu pot face mai mult!

Draco-Da,mulțumesc oricum!-spun eu plecând

Draco-Pentru nimic...-murmur eu enervat

Nu aveam cum să mă opun,știam asta,dar nu puteam lasă așa lucrurile.Cu siguranță Y/n nu va trece repede peste asta.

Y/n pov

M-a trezit singură,Draco plecase.De ce?Dacă vine Alex?Dacă se întâmplă ce s-a întâmplat mai devreme?Dacă...

Gândurile au fost întrerupte de tata care intră în cameră,vizibil nervos.

Y/n-Ce s-a întâmplat ?-spun eu încercând să nu-i arăt că sunt speriată după cele întâmplate.

Snape-Nu te îngrijora,dragă,e vorba de tine,cum ești?

Y/n-Bine...putem spune că sunt bine...

He and I(y/n)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum