Y/n-Dray...spun eu uimită de ce era în cameră.
Pe unde te uitai,vedeai petale de trandafiri roșii.Pe la marginea camerei erau lumânări romantice,o atmosferă minunată.
Draco-Îți place?-spune el,îmbrățișându-mă pe la spate.
Y/n-Nu,nu-mi place!-spun eu încercând să mă abțin din a râde.Îl văd cum îmi dă drumul din îmbrățișare,întristându-se și începe să stingă lumânările parfumate.
Y/n-Babe...spun eu apropiându-mă de el,sărutându-l scurt.
Y/n-Ador!-spun eu fericită,începând să râd.
Draco-Y/n...bine,o să o plătești!-spune el arătându-și zâmbetul pervers.
Y/n-Ba nu!-spun eu alergând prin cameră,cu el în urma mea.
Toată noaptea ne-am petrecut-o împreună,bătându-ne cu pernele,uitându-ne la filme și jucând cărți.Când sunt cu el,simt că toate grijile mele dispar,este singura persoană care îmi oferă siguranță și iubire.Sincer simt că acum trăiesc într-un vis.
Acum stăm întinși în pat,el stând pe mine,cu capul pe pieptul meu,iar eu jucându-mă cu părul lui blond.
Y/n-Eros...-spun eu în șoaptă
Draco-Da?-spune el cu voce somnoroasă
Y/n-Lasă!
Draco-Zi,babe!-spune el ridicându-se de pe mine
Y/n-Uite,se apropie Crăciunul și Yule ball...
Draco-Și?
Y/n-Și...
Draco-Păi ce e neregulă cu asta?
Y/n-Nimic,spun eu întocându-mă pe partea cealaltă a patului,„adormind"
Draco se apropie de mine,punându-și mâinile în jurul meu,trăgându-mă mai aproape de el.Eram trează,dar mi-am ținut ochii închiși.
Draco-Vrei să vi cu mine la bal?-se apropie de urechea mea,șoptindu-mi.Am încercat să nu râd,mușcându-mi obrazul.
Draco-Și știu că nu dormi,așa că poți să râzi! M-am întors spre el,râzând.
Draco-Deci?
Y/n-Da!Normal că vreau!
Draco-Super și vrei tot atunci să ne dezvăluim relația?
Y/n-Păi și tatăl tău?
Draco-O să rezolv eu...
Y/n-Bine!-spun eu așezându-mă pe el,îmbrățișându-l.
Draco-Te iubesc,Afrodita!-spune el,trecându-și mâna prin părul meu.
Y/n-Și eu Eros!-spun eu sărutându-l scurt,apoi adormind
Dimineață
Mă trezesc din cauza unui ciocănit la ușă.Mă dau jos din pat,repede,lăsându-l pe Eros dormind.Deschid ușa și îl văd pe...
Y/n-Tata?-spun eu somnoroasă.
Snape-Bună dimineața,y/n!
Y/n-S-a întâmplat ceva?
Snape-Nu,dar te aștept pe tine și pe domnul Malfoy,spune el uitându-se spre el,care dormea liniștit,în biroul meu,în 10 minute!
Y/n-Bine,tata!-spun eu,închizându-i ușa stânjenită
Îi închid ușa,apoi mă urc înapoi în pat,pentru a-mi trezi prințul.
Y/n-Babe...-spun eu mângâindu-i fața
Draco-Mhm?-spune el cu fața între perne
Y/n-Hai să te trezești,ne-a chemat tata în biroul lui...-spun eu dându-i un mic sărut pe obraz
Draco-De ce?-spune el cu voce somnoroasă
Y/n-Nu știu,dar hai!-spun eu ridicâdu-mă din pat
Draco-Afrodita,mai stai puțin!-spune el trăgându-mă de mână,înapoi în pat.Se pune pe mine,nelăsându-mă să plec
Y/n-Eros,lasă-mă să plec,se supără tata!
Draco-Și eu mă supăr !
Y/n-Pe tine te pot împăca așa,spun eu sărutându-l pasional,dar pe el,nu!
Draco-Nu mai împăcat!
Îl trag spre mine,sărutându-l mai pasional și mai lung ca înainte
Y/n-Acum?
Draco-Tot nu,dar mă revanșez diseară!
Y/n-Deja te răsfeți!-spun eu ridicându-mă din pat,luându-mi haine de schimb,apoi îndreptându-mă spre baie
Draco-Nu te poți schimba aici?-spune el arătându-și zambetul pervers.
Y/n-Nu,că după nu mai mergem la tata!-spun eu intrând în baie.
Ne-am schimbat,apoi ne-am îndreptat spre biroul tatei.Am apăsat pe clanță,observând că în fața lui era un teanc mare de foi.
Draco-Bună ziua!-spune el așezându-se pe canapea,la fel și eu
Snape-Bună,v-am chemat să vă spun că peste 5 zile,este Yule ball,apoi Crăciunul!
Y/n-Da,știm!-îl informez eu
Snape-Noi vom petrece Crăciunul la familia Malfoy!
Draco-Serios?-spune el mirat ca și mine
Snape-Da!Eu și tatăl tău avem treabă!
Y/n-Ok,putem pleca?
Snape-Da,spune el,căutându-și niște acte
Y/n-Uite-spun eu întinzându-i niște foi găsite pe canapea.
Snape-Mulțumesc,dragă!
CITEȘTI
He and I(y/n)
Novela JuvenilY/n Snape,fata profesorului Snape,transferată de la școala Beauxbatons către școala Hogwarts,își face multi prieteni,dar ajunge să se îndrăgostească de prințul Slytherin...