~29~

204 2 2
                                    

-Bună ziua! O salut pe mama lui Eros, Narcissa Malfoy. Am auzit atâtea lucruri despre dvs.! O îmbrățișez strâns și atunci îmi dau seama că, poate e prea mult?

-Bună, dragă! Sunt sigură. Îmi răspunde la îmbrățișare și îi face cu ochiul lui Eros.

-Bună mama! O salută și el și o sărută pe obrajii ei ușor pudrați.

-Haideți intrați! Lucius vine mai târziu! Și masa e gata!! Ne anunță ea și merge înainte

-Ți-am zis că te va adora! Îmi șoptește Draco și mă sărută, apoi mă ia de mână și mergem după Narcissa

Ne așezăm la masa, eu lângă Eros și Narcissa în fața noastră.

-Deci, aveți de gând să-l păstrați? Întreabă ea și, în timp ce eu beau apă din pahar, mă înec. În secunda următoare, Draco își pune mâna pe spatele meu pentru a se asigura că sunt bine.

-Înțeleg. Nu e nevoie să-mi dați explicații. Doar vreau să știu ce nume îi veți pune fetiței. Spune și își duce paharul cu vin roșu la gură.

-E băiat, însă altă dată mama, acum, scuză-ne puțin! Spune Draco și mă ajută să mă ridic. Ne îndreptăm spre scări.

-Cum ești? Întreabă Eros

-Sunt ușor amețită, iubitule. Doar atât! Îi răspund și îi sărut. Merg până la baie și mă întorc.

-Vin cu tine

-Nu te prostii, nu am 5 ani. Mă descurc. Însă nu cedează repede și urcăm scările împreună.

-Am un bebeluș de 2 săptămâni în burtă, nu mor. Te rog, nu te purta așa. Îl implor din priviri și plec spre baie.

Draco pov

O las să plece. De ce dracu? Dacă îi se întâmplă ceva sau leșină din nou? Sau dacă are nevoie de ceva? Sau-

-Draco! Mă strigă mama. Vino puțin!

Cobor, cu o oarecare tragere de inimă și când ajung în living, privirea mamei mă neliniștește.

-Vreau să-ți zic ceva. Stai jos, dragule. Uite, eu și Lucius nu ne mai înțelegem deloc. Așa că divorțăm.

-Și-a găsit o parașută muggle?

-Nu, dragule. Râde sarcastic, ceea ce îmi displace. Face așa mereu când nu-i convine ceva. Și asta nu-i convine deloc!

-Bine, poate da. E avocata ministerului magiei. Dar nu asta contează, avem neînțelegeri de mai mult timp. Ideea e că văd cât de mult o iubești pe y/n și, nu vreau ca divorțul nostru să vă afecteze în niciun mod, așa că, ai putea să împiedici zvonurile?

-Desigur mamă, însă tu nu ești bine. Ai nevoie de ceva? O întreb și nu rezist tentației de a o îmbrățișa.

Râde și mă îmbrățișează.
-Îmi place de tine așa. Mereu mi-a plăcut.

-Lasă asta, tu spune-mi dacă ai nevoie de ceva. Orice!

-Nu, Draco. Spune și mă sărută pe obraz.

Suntem întrerupți de sonerie. Caramela, una dintre menajerele casei, deschide ușa, în ea apărând Lucius.

-Fiule! Strigă surprins și își ridică mâinile în aer.

Îmi dau ochii peste cap, când, deodată vine Afrodita mea lângă noi, și mă apucă ferm de braț. Îl strânge ușor, atenționându-mă să nu încep ceva. De când mă știe ea așa?

-M-ai scutește-mă! Îi răspund, lăsându-l încă în pragul ușii.

-Așa îți întâmpini tu tatăl? Zice el sarcastic, schițând o oarecare uimire.

-Și cine e păpușa? O nouă achiziție? Dacă e mu-

-E fata mea și dacă îi mai zici o dată "păpușă", nu o să mai ai cu ce să îi zici orice altceva! Și va sta mult prin preajmă, crede-mă. Îi răspund aspru. Y/n este prima fată pe care o aduc acasă pentru a-mi cunoaște părinții, și nu regret niciun strop.

-Noi o să plecăm! Hai mamă! Îi dau geanta Afroditei și o ajut pe mama să-și pună paltonul. Ieșim din casă lăsându-l singur în ea. Să o aducă pe Melisa sau cum dracu o cheamă.

Necorectată






Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 12, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

He and I(y/n)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum