-Y/n? Strig când observ că nu îmi răspunde. Ești bine?
-Pleacă! Strigă ea, și o aud tușind.
Când mă apropii, o văd aplecată peste vasul de toaletă, vărsând. Îngenunchez repede și îi prind părul în pumnul meu.
Termină de vărsat și când se întoarce să se uite în ochii mei, începe să plângă. O strâng la piept și ea mă apucă de tricou, ne-mai păsându-i de nimic. O așez mai bine în poală, pentru a ajunge la chiuveta și o spăl ușor pe față.
-E bine, totul va fi bine. Îi șoptesc.
-Hai, ușor sus! Îi spun, și o ridic, scoțându-i tricoul alb alături de pantalonii ei scurți, obișnuiți. Dau drumul la apa călduță și o spăl. Când o înfășor în prosop, deodată pică în brațele mele.
Y/n pov
-Dimineață-Când mă trezesc, în fața mea este doamna Pomfrey. Clipesc des pentru a înlătura ceața și abia atunci realizez că încă sunt în camera lui Draco.
-Știe? Mă întrebă ea și îmi dă o pastilă alături de un pahar de apă
-Încă nu, plănuiam să-i spun de ieri. Șoptesc ușor. Unde e acum?
-Afară. Nu a închis niciun ochi toată noaptea, vrei să îl chem?
-Dacă doriți
De cum iese, Draco intră repede. Avea cearcăne și ochii îi erau roșii. Cu siguranță nu a dormit toată noaptea.
-Te simți bine? Mă întreabă grijuliu. O să ies, să te odihnești.
-Draco. Vino. Îi fac semn să se așeze lângă mine, în pat. Ezită o clipă, dar când vede siguranța de pe chipul meu, cedează și fuge până la mine. Se suie ușor, așezându-se sub cearceaf și îmi pune capul pe pieptul lui.
-Te iubesc atât de mult! Șoptește sărutându-mi creștetul. Mai speriat de moarte. Vreau să îl păstrăm. Îmi spune și când ridic capul să-l privesc, ochii mei se umplu de lacrimi. Siguranța pe care o are când îmi spune că vrea să aibă un copil cu mine, îmi înmoaie inima. Îmi sărută din nou capul și îmi șterge lacrimile cu podul palmei lui.
-Dar suntem așa tineri! Nu știm nimic cum să avem grijă de un copil. Îmi trag nasul, ștergându-l cu mâneca bluzei ca un copilas mic
-Dacă m-ai vedea cum sunt cu copii, ți-ai dori o echipă de quidditch cu mine! Glumește el.
-Te iubesc atât de mult și pe tine și pe bebe! Spune și mă sărută ușor, cu grijă.
-Și eu te iubesc
Ei bine...,poate sfârșitul vine cam prea repede, următorul capitol va fi unul lung. Vă pup 🤍
CITEȘTI
He and I(y/n)
Roman pour AdolescentsY/n Snape,fata profesorului Snape,transferată de la școala Beauxbatons către școala Hogwarts,își face multi prieteni,dar ajunge să se îndrăgostească de prințul Slytherin...