~14~

427 12 7
                                    

Ziua a fost liniștită,după ore,am petrecut restul zilei cu Draco în bibliotecă.Să nu vă imaginați că am învățat sau studiat...

Draco-Vino!-spune el trăgându-mă de mână

Y/n-Unde mergem?-spun eu curioasă.

Draco-Mergem să mâncăm și după în cameră să te culci,bine?

Y/n-Bine!

-În sala mare-

Toti elevii erau agitați,de asemenea și profesorii.Erau agitați ca de război.

Y/n-Ce se întâmplă?- spun eu către Pansy,așezându-mă lângă ea.

Pansy-Un nou elev va apărea,cică fiul lui Ști-Tu-Cine.

Draco-Interesant...-spune el așezându-se lângă mine.

După ce Dumbledore și-a ținut discursul lui,a sosit momentul ca noul elev să apară.Pe ușă întră un băiat înalt,cu părul castaniu,parcă cunoscut.Acesta merge arogant către scaun,urmând ca pălăria să-i fie pusă pe cap.

Pălăria-Hm...Riddle...Slytherin!

Se așează la masă,stând lângă Pansy,nu departe de mine.Am realizat că se uita insistent la mine,motiv care Draco își puse mână pe talia mea,înconjurand-o.

Y/n-Gelos?-spun eu sarcastică,șoptindu-i

Draco-Ce?Nu!-spune el,în timp ce eu îi dau o privire de,,Nu mă minți,știu!"

Draco-Ugh!Bine,da!Doar ești iubita mea!

Y/n-Nu ai de ce să fi!Sunt doar a ta!Mereu voi fi!-spun eu dându-i un sărut mic pe obraz.

Pansy-Și...care e numele tău?-îl întreabă Pansy,atrăgându-i atenția care era îndreptat spre noi

???-Alex,Alex Riddle.

Pansy-Îmi pare bine,eu sunt Pansy,Parkinson!

Dumbledore-Puteți pleca în camerele voastre!

Am decis ca în seara aceasta să ne jucăm adevăr sau provocare în camera comună(Slytherin) așa că direcția noastră acolo a fost.

Draco-Ăsta nu-mi dă o impresie bună!-spune Draco enervat,venind lângă mine.

Y/n-Nici mie,dar trebuie să-l acceptăm!-spun eu sărutându-l scurt pe buze

Y/n-Nu trebuie să fi gelos,Eros!-îi spun eu șoptindu-i la ureche,apoi plecând

-În camera comună-

He and I(y/n)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum