~24~

399 9 14
                                    

Aveam de gând să-i povestesc de ce ne-am despărțit, sperând că așa, poate putem găsi o soluție ca toată lumea să iasă mulțumită din situația asta oribilă.

Este târziu, iar niciun elev nu ar trebui să fie pe holuri. Intru în bibliotecă și îl observ pe Draco citind o carte. Probabil se pregătește pentru testul de mâine. Observ că citește, defapt, cartea mea preferată. "Prințul nemilos/ The cruel prince".

Văzându-mă zâmbind fericită, știind că, la insistențele mele din trecut, de când eram împreună, s-a dat bătut și a decis să o citească. Spunea că era o carte plictisitoare, iar Jude era o proastă.

Y/n- Talentul meu de convingere încă mai funcționează asupra ta.- spun eu, apropiându-mă, zâmbind victorios.

Realizând că eram acolo de câteva minute bune, Draco mă priveste atent, studiindu-mi corpul. Nu spune nimic, ci doar dă din cap ușor, aprobându-mă.

Draco- Locke e chiar un tâmpit. -constată el.

Y/n- Chiar e.- spun eu apropiându-mă și luându-i cartea din mână, închizând-o.

Y/n- Dar Cardan îi va câștiga inima. Sunt sigură.- spun eu, făcând legatura dintre Draco și Cardan.

Fără alte vorbe, fiind nerăbdător, Draco mă trage mai aproape de el, sărutându-mă. Amândurora ne era dor de momentul ăsta.
Ne era dor de buzele, de atingerea celuilalt.

Ne despărțim ușor din sărut, care m-au făcut să-mi doresc mai mult.

Y/n- Uite...vreau să-ți explic.

Draco- Spune. -mă îndeamnă el

Y/n- Știu că despărțirea noastră a fost o greșeală. Dar am facut o cu un motiv. A trebuit să o fac. Pentru Hermione.

Draco- Adică tu ai decis, așa, pur și simplu să ne despărțim, doar pentru prietena aia a ta nefolositoare? Pentru acel mudblood?

Y/n- Draco- încerc să-i explic dar mă întrerupe, nervos

Draco- Mă bucur. Așa să fie. Rămâi cu prieteni tăi și cu iubitul tău minunat pe cal alb. Ei sunt mult mai importanți!- țipă el, descărcându-și furia.

Y/n- Doar ascultă-mă! O singură dată! Doar ascultă-mă! -Țip eu, nerealizând că suntem în bibliotecă, când nu avem voie.

Cearta noastră a fost întreruptă de o persoană care intră pe usa bibliotecii, furioasă.

He and I(y/n)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum