~18~

381 10 4
                                    

Snape-Alex va avea detenție pentru o lună...-mă anunță el

Y/n-Ce?Așa puțin?-spun eu agitată

Draco-Da!-mă întrerupe el,stând în tocul ușii,ascultându-ne.

Snape-O să vă las!-spune tata,ieșind din cameră.

Y/n-Draco...

Draco-Cum ești?-spune el așezându-se lângă mine,pe pat.

A încercat să-mi atingă obrazul,dar m-am ferit.

Y/n-S-scuze!

Draco-Știam că așa se va întâmpla!-spune el nervos,strângându-și pumnul.

Y/n-Draco-

Draco-Nu,Y/n,nu!Niciun Draco!-țipă el la mine,plecând din cameră,trântind ușa în urma lui.

Lacrimi mi-au invadat fața.Știam că toate astea nu se vor termina prea ușor.Am încercat să-mi țin lacrimile,mușcându-mi buza.Am mers către camera comună,crezând că poate ar fi acolo,dar nu,nu era acolo.Singura persoană care era...

Y/n-A-alex?-șoptesc eu cât să aud doar eu.Plec încercând să nu fac mult zgomot pentru a nu da ochii cu el.Nu eram pregătită.

Alex-Unde pleci,păpușă?-spune el îmbrățișându-mă pe la spate,nelăsându-mă să plec.

Y/n-Lasă-mă!-țip eu,încercând să ies din strâmtoarea lui,dar degeaba.

Draco pov

Din cauza dobitocului de Alex,nu o pot atinge.Va regreta ce a făcut!Atât spun!La cat de firava e Y/n,pun pariu că nu va trece repede peste asta,iar eu voi fi nevoit să stau departe de ea.Singurul loc în care îmi pot aduna gândurile,este turnul de astronomie,așa că acolo m-am dus.

Hermione pov

Eram în fața lacului negru cu Ron,Harry și Ginny,povestind.

Harry-Putem vorbi puțin,Ginny?-spune el ridicânduse de pe stânca pe care stătea.

Ginny îmi dă o privire de„ajută-mă",dar eu dau din cap în semn de„dute"și rămân cu Ron,privindu-i cum se îndepărtează.

Ron-Hermione?

Hermione-Da?-spun eu întorcandu-mă spre el.


He and I(y/n)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum