Mineły trzy tygodnie od ostatniego ataku Złoczyńców. Dni w U.A mijały swobodnie. Nawet zaprzyjaźniłam się już z całą klasą. Dzień był spokojny do jego końca... Ale zacznijmy od początku.
Mieliśmy mieć jakiś egzamin tak jakby. Nie wiedzieliśmy oco chodzi ale mieliśmy się stawić w głównej sali. Zobaczyliśmy nauczycielkę Midnight i All Mighta.
-Dzien dobry ! Dzisiaj mam dla was zadanie drużynowe!
Zawołała-podzielimy was na dwie grupy. Grupa która odbierze flagę drugiej drużynie i dostarczy ją do swojej bazy wygrywa nagrodę. Zrozumiano?
Spytała.-Tak!
Odkrzyknelismy-dobrze to teraz podzielę was na grupy!
Grupa czerwona:
Kapitan:Monika
Kamil,Oliwia,Adrien,Nikola,Michał,
MateuszGrupa Niebieska:
Kapitan:Nataniel
Emilia, Szymon, Milena, Karolina,Łukasz,Paulina,Ewelina-dobrze zaczynamy!
KrzyknęłaPov Natalia
Siedziałam w ,,swoim,, pokoju nigdy nie czułam się tak źle. Już za nie długo miałam ich zdradzić. Czemu ja taka jestem? Czemu tak się zmieniłam? Rozmyślałam kiedy pukanie wyrwało mnie z myślenia.-prosze
Zawołałam.Zobaczyłam jak Toga wchodzi do pokoju.
-cos się stało?
Spytałam.-Tak to dzisiaj masz to zrobić dzisiaj.
Powiedziała ze swoim uśmiechem-dzisiaj czemu dopiero teraz się o tym dowiaduje?!
Krzyknęłam-bo była mała zmiana planów.
Przyłączył się shigaraki-Hhuhhh dobrze o której?
Spytałam-2 w nocy wystarczy
Powiedział.Kiedy zobaczyłam jak do mnie podchodzi i mówi mi coś do ucha
-liczmy na ciebie wszyscy nie zwal tego.
Poczułam lekki dreszcz. Zobaczyłam jak drzwi się zamykają i zaś pogrążylam w myślach.
Teraźniejszość
Nataniel kazał mi patrolować u góry czy ktoś nadchodzi do naszej flagi. Milenie kazał dać blokadę na naszą flagę, a Karolina miała patrolować z dołu. Reszta poszła atakować.
Tak jak mi kazał wyleciałam się w powietrze z uwagą obserwując czy ktoś nie nadchodzi. Zobaczyłam Monikę jak swoją lewitacją podnosi swoje ciało zamierzała przelecieć górą szybko do niej podleciałam. Próbowałam ją strącić żeby upadła na ziemię.
Kiedy nagle usłyszałam świst noża. Nie zdążyłam się cofnąć i trafił mi w prawe skrzydło. Upadłam z hukiem na ziemię. Zobaczyłam jak duża grupa idzie do naszej bazy.
Próbowałam pobiegnąć do ich bazy po flagę ale nie zdążyłam usłyszałam komunikat wygrała drużyna czerwona!!!
O nie przegraliśmy. Poszłam szybko do rocevery girl żeby mi to opatrzyła kiedy usłyszałam głos Łukasza.
-O matko przepraszam chciałem w Monikę!
Zawołał-spokojnie nic mi się nie stało aż tak. A w ogóle jaką mamy karę?
Spytałam-posprzątać klasę.
Odpowiedział-okej za chwilę do was dołączę.
Odszedł ja natomiast podeszłam do recovery girl która opatrzyła mi ranę. W między czasie napisałam do Deku żebyśmy o 30 minut później poszli do mamy.
Po około pół godziny wyszłam ze szkoły. Ubrałam się i skierowałam się do dormitorium 3A zobaczyłam jak wychodzi.
-jak ci idzie w nowej klasie?
Spytał-bardzo dobrze już z większością klasy się zaprzyjaźniłam myślę że dużo osób mnie lubi
PowiedziałamSzilśmy tak 10 minut kiedy zobaczyłam ,że brat ma ponurą minę.
-heh wszystko okej..?
Spytałam-tak tak tylko trochę martwię się o All Mighta..
Powiedział-czemu?
Spytałam-wydaje mi się jakby coś ukrywał tylko niewiem co.. dobra nieważne chodźmy już na ten autobus.
Powiedział szedł zamyślony kiedy wpadł na kogoś i zsunął mu się kaptur. Kiedy założył go było już zapóźno.
-To IZUKU MIDORIYA NASTĘPCA ALL MIGHTA.
Usłyszelismy.Zobaczyliśmy jak ludzie zaczynają do nas biec.
-trzymaj się!Powiedział minutę puzniej już ich straciliśmy.
-hahaaha!!
Zaczęłam się śmiać-z czego się śmiejesz.
Powiedział zdziwiony.-niewazne chodźmy już do mamy.
Po około 20 minutach biliśmy na miejscu. U mamy byliśmy około 2 godziny potem poszliśmy do szkoły się zameldować. Kiedy weszłam do dormitorium zauważyłam że weszłam w sam środek jakiejś wojny.
Patrzyłam jak Monika oklepuje ze wszystkich stron poduszkami Nataniela a Ewelina probóje to zatrzymać. Kiedy sama oberwała poduszką zaczął się istny huragan. Powoli się wycofałam w prost do mojego pokoju.
Zrobiłam zadania i zanim się obejrzałam była 24 szybko poszłam spać. Tej nocy nie spałam spokojnie obudził mnie huk wydobywający się z zewnątrz. Weszłam na korytarz dormitorium zobaczyłam ,że wszyscy wyszli kierowaliśmy się na zewnątrz. Kiedy zobaczyłam budynek klasy 3A w płomieniach..
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Smutne nikt tego nie czyta 💙🙂. Jeśli to czytasz to dziękuję ale zapewne i tak nikt tego nie przeczyta do następnego...
CZYTASZ
Siostra Izuku nowa historia (zakończone)
Short StoryCo by było gdyby Izuku miał siostrę? Izuku Midoriya jest na 3 roku nauki w UA jego siostra dopiero zaczyna naukę jak potoczą się dalsze losy rodzeństwa? UWAGI -Jest to moja pierwsza książka -nie umiem tworzyć opisu więc przeczytaj epilog proszę XD ...