Po zobaczeniu wiadomości od razu napisałam na chat klasowy.
12:30
Emilia✨- hej kto da radę przyjechać za pięć minut do parku? SPRAWA WAZNA CHODZI O BRATA MOJEGO.Monika🛐- ja przyjadę z Natanielem :).
Oliwia ✋- ja mogę i u mnie jest Michał Mateusz i Nikola przyjdę z nimi.
Kamil🇵🇱- Spoks przyjdę z bratem Szymonem
Łukasz ⚔️- niestety nie mogę :(
Paulina ❤️- dam radę przyjść
Karolina 💭- nie dam rady jestem z rodzicami :(
Milena- ja też nie dam rady jestem z Adrienem poza domem.
Emilia✨- ok i tak dziękuję że połowa przyjdzie czekam w parku ♥️
Zamknełam telefon i czekałam na innych. Po pięciu minutach się zjawili i razem poszliśmy do U.A. Niewiedząc że to był wielki błąd...
Time skip 10 minut puzniej:
Dotarliśmy do U.A. Poprosiłam ich żeby zostali na zewnątrz kiedy ja weszłam do szkoły. Przed drzwiami zobaczyłam kłócącą się Urarake z jakimś panem.Zapewne nie mogła wejść do Izuku. Szybko ich ominęłam wzięłam głęboki oddech i weszłam.
Kiedy weszłam zobaczyłam krążącego Shinso po pokoju i All Mighta z zawieszoną miną. Zobaczyłam też śpiącego Deku obok Midnight.
Midnight kiedy mnie zobaczyła spojrzała oczami na miecze w ścianie zapewne dlatego go uśpiła... Dlatego usiadłam z boku czekając aż się obudzi.
-jak go złapaliście?
SpytałamMidnight spojrzała na mnie zakłopotana.
-nie ważne..
OdpowiedziałaSpojrzałam lekko na All Mighta. Jeśli wszystko dobrze pójdzie to już jutro powinno być w aktach że zostałam zaadoptowana przez All Mighta.
Czekaliśmy tak 5 minut i się obudził. Niestety zamiast zobaczyć zielonych oczów zobaczyłam czerwone...
Na początku wydawał się jakby nie wiedział gdzie jest ale po chwili się skapnął.
-o matkoo.. a ja nadal tu?
JęknąłZobaczyłam jak Midnight lekko mi kiwie głową żebym zaczęła.
Podeszłam do Izuku i mówiłam mu o najlepszych chwilach z naszego życia. On tylko patrzył się na mnie jak na głupka i od czasu do czasu prychnął.Jęknełam myślałam że z wspomnień przywróci mu się pamięć ale najwidoczniej to za mało. Chciałam jeszcze jednej rzeczy spróbować. Kiedy nagle się odezwał.
-dobra dobra... Koniec już tych pogaduszek.
Powiedział kiedy nagle otoczenie stało się cale fioletowe.Usłyszałam tylko glos
-myślałem że przyjdziesz sama.. ale jednak nie no cóż... Zabawimy się i z twoimi kolegami.
Powiedział głos kiedy straciłam przytomność..Obudziłam się w jakimś tunelu.. metalowym.. bardzo mnie bolała głowa kiedy usłyszałam szmer za ścianą.
-halo?
Zapukałam-halo?.. bardzo mnie boli głowa..
Powiedział znajomy głos.. Monika?!-Monika halo żyjesz!
Krzyknęłam.-Emilia? Co się stało?..
Spytała-sama dokonca niewiem rozmawiałam kiedy nagle otoczenie stało się całe fioletowe..
Powiedziałam.
CZYTASZ
Siostra Izuku nowa historia (zakończone)
Short StoryCo by było gdyby Izuku miał siostrę? Izuku Midoriya jest na 3 roku nauki w UA jego siostra dopiero zaczyna naukę jak potoczą się dalsze losy rodzeństwa? UWAGI -Jest to moja pierwsza książka -nie umiem tworzyć opisu więc przeczytaj epilog proszę XD ...