Bonus!!

39 5 0
                                    

Zastanawialiście co się działo po tym jak Izuku Midoriya został porwany? To jest rozdział bonusowy który przedstawi oczami Ligi złoczyńców i Deku co się stało jak Izuku został porwany w USJ. Jeśli nie jesteś ciekawy możesz pominąć nie zmieni to za dużo fabuły.

Pov Izuku

Obudziłem się w jakimś czarnym pomieszczeniu nic nie pamiętałem ale nagle wszystko mi się przypomniało. Przypomniało mi się to ,że Emilia została schwytana i ja poszedłem tym ich portalem odetchnąłem z ulgą przynajmniej ona jest bezpieczna.

Podkurczyłem nogi i rozejrzałem się po pomieszczeniu było całe czarne.
Spojrzałem naa moje nogi wciąż mialem moje czerwone buty.

Próbowałem użyć mojego quirk żeby zobaczyć czy nie wstrzyknęli mi czegoś. Niestety nie umiałem uruchomić quirk. Usłyszałem zgrzyt klamki i zobaczyłem jak ktos wchodzi przez drzwi.

-no wkońcu ile to można spać.
Powiedziała

-tyle ile mój organizm potrzebuje.
Powiedziałem jakby to była najoczywistrza rzecz na świecie.

Przez drzwi wpadało światło więc mogłem zobaczyc kto to jest.

-z kim mam do czynienia.
spytałem

-serio? Już mnie nie poznajesz?
Spytała trochę rozbawiona

-ależ oczywiście to nikt inny niż nasz ukochana zdrajczyni Natalia.
Powiedziałem

Zobaczyłem lekko ,że te słowa ją zabolały ale za chwilę przywrócił jej się prawdziwy wyraz twarzy.

-pff.. tu masz jedzenie przygotuj się bo jutro nie może być tak miło.
Powiedziała i zatrzasnęła drzwi.

Hmm każdy by w serialu oczywiście tego niezjadł ale jak by chcieli to by już mnie zabili.

Ugryzłem kęs było obrzydliwe ale cóż zjadłem całe. Po zjedzeniu wstałem i obejrzałem swoje pomieszczenie. Było strasznie małe.

Nie zostało mi tylko nic jak się położyć. Pomyślałem o Emili boje się o nią co się z nią stanie. O mamie i o All Mighcie. A przede wszystkim co oni mi chcą zrobić.

Zacząłem płakać dawno tego nie robiłem. Niewiem czy z bezsilności czy z czego. Po chwili zasnołem na twardym posłaniu.

Pov Natalia:

W wiadomościach tylko trombią o tym że deku został porwany o matko. Przed chwilą dałam temu matołowi jeść. Teraz szłam zdać raport reszcie ligi. Hmm mało spał powinien spać o 4 godziny więcej ale to nic. Weszłam do salonu. Zobaczyłam kurogiri jak nalewa Todze.

- ooo hej jaaak tammmmm obhdziill sieeeemm
Spytała.

-z upitą nie rozmawiam.
Powiedziałam krótko i na temat.

Kierowałam się w stronę drzwi Shigarakiego wsumie nawet ja narazie niewiedziałam co mu chcą zrobić.

Weszłam do pokoju i opowiedziałam wszystko co się stało przy naszej rozmowie.

-dobrze.. zawołaj wszystkich do salonu wyjaśnimy nasz plan dotyczący Izuku.
Powiedział spokojnie

Wyszłam i ogłosiłam wszystkim żeby zjawili się w salonie. Po chwili przyszedł Shigaraki i zaczął nasz plan objaśniać.. hmm to będzie ciekawe.

Jutro pov Deku:

Obudził mnie zgrzyt zamka i po chwili poczułem jak mam związane ręce. Ktoś zaczął mnie ciągnąć do innego pomieszczenia.

Kiedy wkońcu mnie tam zaciągnął zobaczyłem ,że jestem w jakimś białym pomieszczeniu. Usłyszałem kawałek rozmowy.

-ostatni raz powtarzam on nie będzie nic pamiętał oprócz fałszywych wspomnień.
Powiedział ktoś.

Usłyszałem jak ktoś wchodzi do pokoju.

-ohhh ciekawe ile osób zabije nasz Izuku..
Zadrwiła Natalia.

To były ostatnie słowa jakie usłyszałem potem widziałem tylko ciemność..

Następnego dnia pov Izuku (nic nie pamięta)

O matko obudził mnie straszny ból głowy otworzyłem oczy i rozejrzałem się po pokoju. Byłem w swoim pokoju kiedy nagle przypomniało mi się jak się tu znalazłem. A no tak All Might mnie tak poobijał (to są fałszywe wspomnienia-Autor)

Zszedłem na dół i zobaczyłem Togę.

-hej Toga.
Powiedziałem lekko zaspany

Ona się odwróciła trochę zdziwiona ale szybko to zakryła.

-Izukuuu!! Już się obudziłeś.
Podeszła do mnie z uśmiechem.

-taa ile spałem przez tego ,,bohatera''?
Spytałem

-dwa dni.
Odpowiedziała.

-coo! O matko tyle mam do nadrobienia.
Szybko zbiegłem na dół.

Zobaczyłem resztę ligi złoczyńców. Usłyszałem jak Toga schodzi ze schodów.

Zaczołem z nimi rozmawiać co się działo po tym jak ten dzban mnie trafił.

Okazało się ,że szybko uciekli i udało im się ukończyć cel. Dowiedziałem się też ,że czeka mnie wiele treningów do nadrobienia.

Spojrzałem na telewizor mówili coś o jakiejś Emili Midoriya hmm... Ma takie same nazwisko nie pamiętam jej...

-Ej Shigaraki kto to ta Emilia Midoriya.
Spytałem

Popatrzyl się na mnie jak na głupka. kiedy Natalia zdążyła mi wytłumaczyć.

-Emilia to twoja biologiczną siostra chodzi na kurs bohaterski.
Odpowiedziała.

-ciekawe dlaczego o niej zapomniałem.
Odpowiedziałem.

Resztę dnia spędziliśmy na rozmawianiu o naszym planie i napadach około 24 poszedłem spać do mojego pokoju. Szybko zasnołem.

Pov Shigaraki:
Plan idzie idealnie Izuku niczego nie pamięta będzie jak marionetka w naszych rękach. Po skończeniu zadania poprostu się go pozbędziemy.

Ten plan aż się wydawał za idealny żeby był prawdziwy. Nie zamierzałem dzisiaj spać więc wróciłem zaś do papierkowej roboty.

Pov Izuku następnego dnia:

Obudziłem się była 6 rano. O matko serio tak szybko wstałem? Zeszłam na dół ubrałem kórtke z bluzą bo niewiem czemu ale w telewizji ciągle leci o moim zaginięciu. Czy to dziwne?

Wyszedłem na dwór się przejść. Chwilę pomyślałem i zaczołem wracać w stronę baru.

Szedłem ciemną uliczką wstrone baru. Moja pamięć nadal mi szwankuje ale poco mi ona jak liga już powiedziała mi całą prawdę? Poco mi ona jak już mam rodzinę? Ostatnio dowiedziałem się ,że mam mamę i siostrę która chodzi na kurs bohaterski... Chyba czas już jej złożyć wizyte..

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Dzieki za przeczytanie rozdziału bonusowego reszta wydarzeń toczyła się własnym rytmem. Tekst ostatni jest skopiowany z rozdziału ,,liga rośnie w siłę" tak to było pov Izuku. Przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne. Gwiazdeczka mile widziana. Do następnego ♥️🥦✨


Siostra Izuku nowa historia (zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz