Pov Emilia
Obudziłam się w jakimś jaskrawym pomieszczeniu nic nie pamiętałam co się stało.Próbowałam wstać ale moja noga mi to uniemożliwiała. Spojrzałam na nią miałam bandaż kiedy wszystko sobie przypomniałam.
O nie nie nie pomyślałam próbowałam zejść z łóżka kiedy usłyszałam zgrzyt klamki.
-Dzien dobry Emilia widzę ,że się obudziłaś.
Powiedział koleś w biały fartuchu.-tak tak ile spałam.
Spytałam cicho.-12 godzin przed chwilą była tu pani matka i chyba jakaś Monika? Ale kazałem im iść do domu.
Odpowiedział.-prosze zadzwonić do pro-bohaterki Midnight żeby tu przyjechała proszę przekazać ,że ja chcę z nią rozmawiać.
Odpowiedziałam stanowczo.Zobaczyłam jak lekarz wychodzi i zaczyna dzwonić. Spojrzałam za okna było ciemno. Zostało mi tylko czekać. Zobaczyłam jak lekarz kończy rozmowe i wchodzi do mojej sali.
-bohaterka przyjedzie za 30 minut.
Odpowiedział.-dobrze dziękuję
Powiedziałam i lekarz wyszedłTime skip 30 minut później:
Po 30 minutach zobaczyłam jak Midnight weszła do mojej sali.
Na jej twarzy dostrzegłam ulgę.-dzien dobry Emilia przepraszam ,że ci wtedy nie pomogłam
Powiedziała ze skruchą-spokojnie ale przejdźmy do rzeczy.
Powiedziałam ze smutkiemMidnight słuchała uważnie.
- liga złoczyńców mnie zaatakowała. Znaczy zobaczyłam Natalie i próbowałam za nią pobiegnać ale nagle wszedłem w uliczkę i zobaczyłam Deku wraz z ligą złoczyńców.
JeknełamMówiłam dalej.
- znaczy to nie był ten Izuku którego znamy miał czerwone oczy... Myślę ,że za dużo nie pamięta ale jednak jest niebezpieczny i może wiele zrobić. Proponował mi przyłączenie się do ligi odmówiłam i wtedy Toga mnie tak pohartowała. Jeszcze jedno oni powiedzieli że zrobią wojnę jakiej świat nie widział.
PowiedziałamZobaczyłam jak Midnight myśli i po chwili się odzywa.
-dobrze.. niestety w tej sytuacji nie możemy go traktować jako przyjaciela. Za chwilę zadzwonimy do twojej mamy i powiemy ,że się obudziłaś. Po wyjściu ze szpitala będziesz miała zeznawać na policji przeciwko Izuku... Wystawimy za nim list gończy.
Powiedziała Midnight kiedy zobaczyła moją zaniepokojoną twarz.-znaczy nie wystawimy tylko powiemy policjantom ,że jak go złapią niech mu nie robią krzywdy tylko przyprowadzili do U.A spróbujemy wtedy mu przywrócić pamięć.
Wyjaśniła-dobrze dziękuję.
Powiedziałam cicho-odpoczywaj zachwile możesz się spodziewać swojej mamy. A tak w ogóle cała klasa się martwiła o ciebie więc im też powiem dobrze?
Spytała.-tak
Uśmiechnęłam się do niej.Zobaczyłam jak Midnight wyszła zostawiając mnie samą z myślami. Chciało mi się płakać ale musiałam być twarda nawet niewiem kiedy zasnęłam.
Obudził mnie szmer ziewnełam zobaczyłam mamę.
-przepraszam nie chciałam cię obudzić kochanie
Powiedziała-dobrze spokojnie gdybym mogła to bym cię przytuliła
Uśmiechnęłam się do niej-czy to prawda co mówiła bohaterka?..
Spytała mama załamując się-tak.. ale to nie ten Izuku
Powiedziałam dodając jej otuchy-mamo jaki jest mój stan zdrowia? Co mówi lekarz?
Spytałam-mówi tylko ,że rana szybko się goi i za dwa dni będziesz mogła wyjść.
Powiedziała-to szybko
Uśmiechnęłam się-dobrze kochanie idź spać bo będziesz nie wyspana
Powiedziała i szybko zasnęłam.Podczas pobytu Emili w szpitalu kilka razy odwiedziła ją całą klasa raz odwiedziła ją Midnight a raz All Might.
Time skip dwa dni puźniej:
Właśnie wychodziłam ze szpitala okazało się ,że narazie nie mogę wykonywać cwiczeń fizycznych ale na lekcjach uczestniczyć mogę.Potrzebuję tak około dnia żeby rany się zagoiły. Zobaczyłam małą grupkę w oddali O matko to chyba moja klasa. Uśmiechnęłam się do siebie i podbiegłam do nich.
Cała klasa mnie uściskała i szybko poszliśmy do U.A Monika zafundowała nam wszystkim lody.
Wchodziliśmy właśnie do klasy kiedy zobaczyliśmy Midnight
-no już na lekcje!
Pogoniła nasSzybko pobiegliśmy do klasy i zaczęła się lekcja.
-dzien dobry dzisiaj będziecie wybierać wasze ksywki na bohaterów powiedziała spokojnie.
Usłyszałam szmery zaciekawienia i podniecenia
-prosze tu macie kartki
Powiedziała i zaczęła rozdawać-jutro prawdopodobnie bedziecie wybierać staże. Ale teraz macie całą lekcje na wybieranie ksywki.
PowiedziałaNiektórzy szybko wymyślali swoje nowe ksywki a niektórzy gorzej. Nie umiałam wybrać takiej ksywki więc wybrałam swoje imię. Niektórzy też wybrali swoje imię. Lekcja się skończyła i dalsze lekcje przebiegały spokojnie.
Po lekcjach poszłam do dormitorium odpocząć. Zadzwoniłam do mamy rozmawiałam z nią godzinę. Zrobiłam zadania i zobaczyłam była 24 . Poszłam spać z myślą o stażach co mnie czeka?
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Rozdział bardziej spokojny ale zapewniam następne rozdziały będę o wiele bardziej ciekawe do następnego! ❤️
CZYTASZ
Siostra Izuku nowa historia (zakończone)
Historia CortaCo by było gdyby Izuku miał siostrę? Izuku Midoriya jest na 3 roku nauki w UA jego siostra dopiero zaczyna naukę jak potoczą się dalsze losy rodzeństwa? UWAGI -Jest to moja pierwsza książka -nie umiem tworzyć opisu więc przeczytaj epilog proszę XD ...