Jungkook uyanalı bir saat kadar oluyordu. Bu zaman içerisinde duşunu almış dağınık odayı düzenlemişti. Bunları yaparken ise aklında yoongi vardı. Uyandığında odasına gitmemek için büyük savaş vermişti doğrusu ama daha erken olduğu için belki daha uyanmamıştır diyerek vazgeçti. Jungkook itiraf etmek istemese de aslında onu gördüğünden berri aklında sadece yoongi vardı. Dün gece bile taehyungla birlikte olurken onu hayal etmişti.
Jk:"tae hadi kalk"
Jungkook yatakta uyuyan arkadaşının kolunu tutup sıktığında taehyung ağzında birşeyler geveleyip diğer tarafa dönmüştü. Jungkook artık onların resmi uyandırma şekli haline gelen suyu aldı tae'nin üstüne fırlattı.
Th:"sikeyim seni jungkook"
Taehyung bağırınca jungkook kahkaha atmaya başlamıştı.
Jk:" üzgünüm Tae üst üste olmaz bebeğim"
Tae:" bir kere de adam akıllı uyandırsan ölürsün di mi?"
Jk:" tamam tamam bir dahakine öperek uyandırırım. Ben yoongiye bakmaya gidiyorum sende git duş al"
Taehyung üzerinden akan suları silkelerken başıyla onaylayıp banyoya ilerledi. Cidden artık normal bir şekilde güne başlamak istiyordu. Jungkook tae'nin homurdalanmasına tebessüm edip odadan çıktı. koridorun sonundaki odanın önüne gelince üzerindeki tişörtü düzeltip derin bir nefes aldı. Nedensizce kalbi hızlanmıştı. Kapıyı tıklatıp beklemeye başladı.
Ses gelmeyince daha sert vurdu kapıya ama hala ses yoktu. Omuz silkeleyip elini kapı koluna koydu ve yavaşça kapıyı açtı. Kafasını uzatınca hala yatakta uyuyan bedeni görmesiyle tebessüm etti. Kapıyı tamamen açıp içeri girdi ve uyuyan bedene yaklaştı. Tam önüne durunca üzerine doğru eğilip yüzlerini yaklaştırdı.
Yakından dikkatle inceledi uyuyan bedeni, küçük burnu, uyurken dağılmış sarı saçları ve hafif aralık dudakları
Jungkookun gözleri dudaklarında takılı kaldığında bağımsızca biraz daha yaklaştırdı yüzünü. İçindeki merak duygusunu bastıramıyor deli gibi o pembeliklerin tadına bakmak istiyordu.Aralarında santimler kalmıştı. Gözlerini kapattı ve o mesafeyide kapatıp dudaklarını yoongi'nin dudaklarına bastırdı. Bu tama olarak bir öpüşme değildi fakat Jungkook o kadar iyi hisetmişti ki içinde sonsuza kadar o dudaklardan ayrılmama hissi oluşmuştu. Yaklaşık beş altı saniyelik bu teması içerden jungkooka bağıran taehyung bozmuştu. Jungkook küfür ede ede odadan ayrıldı. Ki zaten yoongi uyanalı saatler olmuştu.
_______________________________
Jungkook bir taraftan tavada olan krepi çevirirken bir taraftanda hala etkisinde olan öpücüğü düşünüyordu. Bu minicik temas bile ona çok iyi gelmiş ve daha fazlasını istemesine neden olmuştu.
Tae:"ne oldu sana bi tuhaflaştın"
Jk:" yok bir şey"
Tae:" yeme beni kook seni gereğinden fazla tanıyorum. Yoongiyi uyandırmaya gittiğinden berri bi tuhafsın. Ayrıca bu yoongiye bakmaya gittiğinden berri böyle"
Jk:" saçmalama Tanrı aşkına sadece neden o haldeydi merak ediyorum. Ayrıca sana anlattım odasına gittiğimde uyuyordu bende geri geldim"
Tae anladım der gibi kafasını sallayıp daha fazla üstelemedi. Elindeki son kahvaltılık tabağınıda masaya koyunca hala dalgın dalgın tavadaki kreple oynayan arkadaşına baktı.
Tae:" Ben gidip yoongiyi uyandıracağım"
O sırada yoongi hala dakikalar önce yaşadığı olayın şokundaydı. Yoongi erken uyanmaya alışık olduğu için onlardan önce uyanmıştı ve kapısı tıklatılınca da bir anlık paniğe kapılıp uyuma taklidi yapmıştı. Ama nerden bilebilirdi ki jungkookun onu gelip
öpeceğini.Parmaklarını yavaşça dudaklarına götürüp okşadı. Tuhaf olan şey ise jungkook'u itebilir yada onu durdurabilecek ken buna izin vermesi ve bu temasın hoşuna gitmesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVİOR [Taegikook]
FanfictionBir yanlış hiç bu kadar doğru hissettirmemişti Samekook Sametae Ukegi🍑