Esmer tenli gözlerini acıtan güneş ışıklarını engellemek istercesine eliyle gözüne siper etti. Çıplak vücudundan biraz aşağı kayan örtüyü kafasına kadar çekip yatağın diğer tarafına döndü.gözlerini açtığında ilk birkaç saniye kavrayamamış fakat daha sonrasında yatakta ona sırıtarak bakan kızı görünce çığlık atarcasına bağırıp yatakta doğrulmuştu. "Sen kimsin lan!"
Başı deli gibi ağrıyor, Ve hiçbir şey hatırlamıyordu.Gözleri odanın zeminine değdiğinde yerde sanki atılmışcasına serpilmiş kıyafetleri gördü. Bir yerdeki kıyafetlere birde ona hala sırıtarak onu seyreden kıza baktığında yediği haltın daha yeni farkına varmıştı."ha siktir!"ona arkadan seslenen sarışın kızı önemsemeyip hızla yerdeki boxeri ve pantolunu bacaklarından geçirip yoongi'nin kaldığı odaya doğru koştu. Kapıyı hızla açtığında oda bomboştu. Kalbi hızla atarken içinden kendisine binlerce küfür yağdırıyordu.
Resmen sevdiği kişinin yanında bir kızı becermişti. Ve işin kötü yanı hiçbir şey hatırlamıyordu. Yoongi görmüşmüydü? gördüyse ne yapmıştı hiç bilmiyordu. Bu bilinmezlik taehyungu daha da tedirgin ederken tüm evi aramış ama görmek istediği beyaz tenliyi görmemişti. Birden aklına jungkookun gelmesiyle hızla üst kata jungkook'un odasına çıktı. İçeri girdiğinde jungkook yanında ki kıza sarılmış uyuyordu. Taehyung yediği bokta yalnız olmadığını anlayıp jungkooku uyandırmak icin en etkili yöntemi olan suyun kaldırma kuvvetini kullandı. Üzerine dökülen soğuk suyla jungkook adeta sıçrayarak uyandı"uyan tavşan boku bu sefer fena sıçtık"
Jungkook üstünde ki suları silkelerken başını yana çevirmiş ve yatağında çıplak bir şekilde uyuyan kızı görmesiyle kocaman gözlerle taehyunga bakmıştı."bu kim lan?" "Bende uyanınca aynı tepkiyi verdim. Sanırım gece fazla içince..." Duyduklarıyla elini alnına vurup küfür etti. Ardından yataktan kalkıp yerde ki kıyafetlerini hızla toplayıp giyidi. Kızları kovarak evden gönderdiklerinde arkalarında sadece tiksintiyle bakıyorlardı.
Jungkook yoongi'nin evde olmadığını öğrendiğinde telefonunu alıp onu aradı. Defalarca kez aramasına rağmen bir cevap alamamıştı. Taehyung da şansını deneyip başarısız olduğunda akıllarına hiçbir şey gelmiyordu. Gidebileceği bir yer yoktu. Tanıdığı,sığına bileceği kimse yoktu. Birden jungkook aklına gelen şeyle taehyunga dönüp konuştu"b-belki bizim çocukların yanına gitmiştir" bu düşünce taehyungada çok mantıklı geldiği için hızla jungkooku onaylayıp telefonuyla kurdukları wattsap grubuna girmişti.
*Gerçek biscolata erkekleri🍫*
Grup konuşmasıTaetae:
Acil buraya bakın
Hobiş:
Daha kargalar bokunu yemeden hayırdır?Hem sen günlerdir nerdesin
O tavşan kılıklı da yok ortalıkta
Merak ettiğim için değilde biz bı bok yedik. Onu anlatmamız gerek o yüzden🤗
Ckd derneği başkanı (ckd=civcivleri koruma derneği)
Hobi sevgilim söylemesek mi acaba
Sabah sabah tadımız kaçmasa
Jkeyyyyy:
Ne söyleyeceksiniz de tadımız kaçacak?
Ckd derneği başkanı:
Aaa jungkookta burdaymış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVİOR [Taegikook]
FanfictionBir yanlış hiç bu kadar doğru hissettirmemişti Samekook Sametae Ukegi🍑