"öff ne ağladınız be! Ben o kadar yemeği boşuna yapmadım. Hadi gelin yemek yiyelim" Jin şikayet ederek konuştuğunda herkes ne kadar bu güzel anı bozduğu için kızsalar da bir yerde şikayet etmekte haklıydı. Çünkü yoongi, taehyung ve jungkook yaklaşık on dakikadır sarılmış birbirine sevgi sözcükleri söylüyorlardı.
Ama hala sarmaş dolaş olan üç beden arkadaşlarının aksine hallerinden pekte şikayetçi değillerdi."hadi bizde gidelim. Yoksa Jin herşeyi yiyip bitirecek"Taehyung, kafası yoongi'nin boynuna gömülü olduğu için boğuk çıkan sesiyle konuşup kafasını kaldırdı. Hemen ardından jungkook da kollarını gevşetip ayrıldı. Yoongi ne kadar saatlerce onlara sarılıp sarmalamak istesede mecbur kollarını ve bedenini geri çekip ayağa kalktı."ay Namjoon şunlara bak. Eşek sıpaları büyümüşte sevgili yapmışlar. Ne kadar sanki kıtlık varmış gibi ikisi de ortak yapmış olsalar da çok tatlılar"
"Jin yine sanki annem mış gibi konuştuğuna göre her şeyimiz tamamdır" herkes gülüp masanın etrafına oturdular. Saatler eğlenceli ve bol kahkahalı geçerken son içkiler de içilmiş son mezelerde bitmişti. Geçen sohbet daha çok Yoongiye imalı göndermelerle ve sözlerle geçmişti. Yoongi ise bunlar karşısında renkten renge giriyor Taehyung ve Jungkookta onlara Yoongiyi utandırdıkları için kızıyorlardı. Fakat tüm bu imaların gerçek olacağı onları da heycanlandırmıyor değildi.
Sonunda herkes arabasına binip mekandan ayrıldığında geriye sadece Yoongi,Jungkook ve Taehyunga kalmıştı."Yoongi bizimle eve geliyorsun değil mi?" Jungkook'un sesi aslında ne kadar tedirgin olduğunu gösteriyordu. Çünkü Yoongi hala yaptıkları hatayı affettiğine dair bir şey söylememişti."merak etmeyin geleceğim. Yoksa size güven olmaz. Yine eve kız filan atmaya kalkarsınız. Eğer öyle bir şey olsun bırakın şarkılı jestleri götünüzü yırtsanız affetmem sizi" ikili hızla başlarını sallayıp söz verdi. Tekrar Yoongiden ayrı kalmak en son isteyecekleri şey bile değildi." hadi şimdi eve gidelim. Çok yoruldum ben"
"sevgilim... Ah peki sevgilimiz ne isterse o" Jungkook, Yoongi ve Taehyungun yıkıcı bakışları yüzden değiştirdiği cümleden sonra elini Yoongiye uzattı. Yoongi jungkook'un elini tuttuktan sonra diğer elinide Taehyunga uzattı. Taehyung sanki bunu bekliyormuş gibi saniyesinde yoongi'nin elini sıkıca kavramıştı. Ne kadar gecenin köründe el ele tutuşmuş üç kişi gören insanlar garipsesede onların neyi normaldi ki sonuçta.
-yoongi'nin anlatımı-
Tüm olanlar birer rüya gibi geliyor,sanki bir kaç saniye sonra alarm çalacak her şey son bulacak gibiydi. Ama her şey gerçekti. Şuan eve doğru yürüyor ve bir elimi Jungkook diğer elimi de Taehyung sıkı sıkı tutmuş arada bana parlayan irislerle bakıyorlardı.
Sanki üçümüzde yemin etmişceşine konuşmuyor,öylece yürüyorduk. İçim içime sığmıyor, avazım çıktığı kadar şu an ne kadar mutlu olduğumu haykırmak istiyordum. Gece sanki bizi kutlamak istercesine tüm yıldızları gözler önüne sermişti.Onlarla birlikte el ele ilerlerken bizi birleştirdiği için zaman zaman beni unuttuğunu düşündüğüm tanrıya içimden binlerce kez minnet ediyordum.
İstemsizce gözlerim ellerimize gidiyordu. Kafamı Jungkooka çevirdiğimde onunda ellerimize baktığını gördüm. Göz göze geldiğimizde elimi yavaşça pembeliklerine yaklaştırıp tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı. Tüm kan yanaklarıma toplanırken kıkırdayıp bize kıstığı gözleriyle bakan Taehyunga çevirdim bakışlarımı. Sanırım kıskanmıştı. Adımlarını durdururken bizde durmak zorunda kalmıştık. Kavga etmeyeceklerdi değil mi? Bir saniye kadar Jungkooka sinirle baktıktan sonra bana dönmüş eliyle çenemden tutarak yüzümü biraz yukarı kaldırmıştı. Ben daha ne olduğuna anlamadan dudaklarımın üzerine hissettiğim sıcaklıkla adeta şoka girmiştim. Beni mi öpüyordu o?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVİOR [Taegikook]
FanfictionBir yanlış hiç bu kadar doğru hissettirmemişti Samekook Sametae Ukegi🍑