-yasal uyarı
Bu bölümde ne varmış bakalım aaaaa sumut varmış
Sevmeyenler yada rahatsız olacaklar okumasın diycem de AMK madem sevmiyorsunuz neden threesome ficindesiniz o yüzden bunu demem saçma olur. Konuya nasıl gireceğimi bulamadığım için bam giye girdim. Umarım becerebilmişimdir uhhh hadi başlayalım________________________________________________________
Tae:"önce ben, en son ilk sen başlamıştın
Jk:"ah peki öyle olsun
Jungkook konuştuktan sonra zaman kaybetmeden yatak başlığına yaslı bir şekilde duran taehyung 'un kucağına oturdu. Onlar için bu alışılmadık bir durum değildi daha önceden de bir çok kez sevişip birbirlerini tatmin ettikleri için normal bile denilebilirdi. Fakat ikisi de altta olmayı pek tercih etmedikleri için bunu sadece başka seçenekleri kalmadığında yapıyorlardı.
Jungkook iyice taehyung'un kucağına yerleşip kendisini altında pantolon olmasına rağmen belli olan erkekliğe bastırdı. Bu sırada taehyung ellerini kook'un beline koyup kendisine daha çok bastırıyordu. Bir elini jungkook'un ensesine götürüp yüzlerini yaklaştırıp dudaklarını birleştirdi. Öpüşmeleri yavaş veya anlam barındıran türden değilde zevk ve şehvet ağırlıklı idi. Odada ıslak öpüşmelerinin sesi yankılanıyor ve yeteri kadar ateşli olan ortam daha da ateşli hale getiriyordu.
İkisininde nefesleri tükendiğinde dudaklarını ilk ayıran taehyung oldu.hızla elleriyle kookun tişörtünün uçlarından tutup üzerinden çıkarttı ve sırt üstü yatağa uzatıp bacak arasına yerleşti. Ayrılalı bir dakika bile olmadığı dudaklara tekrar kapandı. Bir taraftan kookun alt dudağını serçe emerken bir taraftan da elleriyle uyarılmış meme uçlarını sıkıyor ve hayali daireler çiziyordu. Jungkookun dudaklarından ayrılıp sol göğüs ucuna yöneldiğin de onu ağzına alıp diliyle yalamış ve jungkook dan derince bir inleme kazanmıştı.
Tae:"şşşş sessiz ol kook yoongi duyabilir seni altımda kıvranırken görmesini istemeyiz hımm"
Jungkook yavaşça başını salladı. Altta olmayı bu yüzden sevmiyordu hep kaba davranıp dalga geçtiği arkadaşı çok iyi seviştiği için ne dese boyun eğiyor ve en ufak dokunuşuna bile muhtaç kalıyordu.
Tae:"afferim benim tavşanıma
Jk:"afferimi birazdan göstericem ben sana"
Tae:" sıranın beklemelisin kook "
Tae sırıtarak konuştuğunda kook buna sinir olduğu için ensesinden tutup serçe kendisine çekmiş ve kanatmak istercesine dudaklarını öpmeye başlamıştı. Sevişme sırasında çok konuşmayı sevmezdi ve tae kesinlikle bunun tam tersini yapıyordu. Tae arkadaşının öpüşürken çıkarttığı minik inlemeleri ve birbirine sürtünen alt tarafları yüzünden iyice hassaslaştığını hissedince kookun dudaklarından ayrıldı ve üzerinden biraz aşağı kayarak giydiği eşofmanını ve boxerını jungkookun bacaklarından sıyırıp diğer kıyafetler gibi odanın bir köşesine fırlattı. Daha sonra tamamen yatakta çıplak bir şekilde uzanan arkadaşını süzdü. Dağılmış saçları, sıcaktan kızarmış yanakları, dakikalarca öpüştükleri için şişmiş ve kızarık dudaklarıyla herkesin birlikte olmak isteyeceği güzellikteydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVİOR [Taegikook]
FanfictionBir yanlış hiç bu kadar doğru hissettirmemişti Samekook Sametae Ukegi🍑