İçerisi ağzına kadar insan doluydu. Kimisi ortada kendini kaybetmiş bir biçimde dans ediyor kimisi içki içip kafayı buluyordu. İçeriden gelen yoğun alkol kokusu yoongi'nin midesinin bulanmasına yetmişti. Kulaklarını kanatacak kadar yüksek gelen müzik sesini saymıyordu bile. Kendisi sakinliği sevdiği için böyle yerlere önceden gelemdiğine pişman olduğu söylenemezdi. Barın girişinde öylece dururken belinde hissettiği el ile ilk birkaç saniye Kokmuş olsada elin sahibinin jungkook olduğunu gördüğünde rahatlamıştı. Zira burda herkesin herkesi elleme potansiyeli vardı.
Taehyung da yanlarına geldiğinde Grupça içeri geçtiler. Koltuklara oturduklarında yoongi taehyung ve jungkookun arasında yerini almıştı. İkisinin ortasında olmak onu güvende hidettiriyordu. Sanki kimse ona dokunamaz kimse zarar veremez gibi geliyordu. İçkilerde geldiğinde herkes sohbet etmeye başlamıştı. Jin sanki anneleri gibi jungkook ve taehyungun utanç verici gençlik anılarını anlatıyordu. Artık yoongi'nin gülmekten gözünden yaş gelmişti. Diğerleri de sinirden kızaran ikilinin haline gülüyorlardı. Hepsi anlamıştı ikisininde yoongiden hoşlandığını hatta aralarında bahse bile girmişlerdi. Hoseok ve Jin kesin yoongi jungkookla sevgili olur derken jimin ve namjoon hayır kesinlikle taehyungla olurlar diyordu.
"Selam~"
Hepsi o kadar çok kendilerini jungkook ve taehyungla dalga geçmeye kaptırmıştı ki yanlarına gelen kız grubunun farkına varmamışlardı. Karşılarında ikisi sarışın biri esmer, mini elbiseli ve onlara gülümseyerek bakan üç kız duruyordu. Taehyung ve jungkook göz devirerek içkilerin içmeye devam ettiler. Kimseyle ilişkiye girmek istemiyorlardı. Yani neredeyse kimseyle.
Yoongi ise pek ilgilenmemişti. Hiçbir zaman kızlar ilgisini çekmemişti. O yüzden çok önemsemedi. Ama aklına gelen şeyle gözleri hafifçe açıldı. Kendisi istemezdi ama ya taehyung yada jungkook kabul ederse diye geçirdi içinden. Buraya bir nevi onları kıskandığı için gelmişken birisiyle birlikte olsalar ne yapardı bilmiyordu.
Nj:" selam?"
" Size eşlik edebilir miyiz? Geldiğinizden berri yalnız oturuyorsunuz da "
Yoongi sarışın kızın söylediklerine göz devirdi. Jin namjoona sırnaşırken jiminde Hoseoka yaklaştı. Bir nevi doluyuz başka kapıya mesajı verdiklerinde kızlar yüzlerini ekşitip yan yana oturan üçlüye döndü. Namjoon kızların onlara baktığını gördüğünde biraz eğlenmenin bir sorun çıkartmayacağını düşündü.
Nj:" bakın işte onların sevgilisi yok. Eminim sizinle takılmak isterler. Değil mi arkadaşlar?"
Namjoon sırıtarak üçlüye baktığında taehyung ve jungkook ne yaptığını anlamışlardı. Yoongi ise gerginlikle yerinde kıpırdandı. Eğer kabul ederlerse şuracıkta bayıla bilirdi. Sadece onlarla vakit geçirip eğlenmek istiyordu. Onların iki kızla eğlenmelerini izlemek değil.yerinde dikleşip biraz önce eğildi.
YG:" şahsen herkesin masasını dolaşan insanlarla takılmayı tercih etmiyorum. Siz böyle insanlarla takılıyor musunuz?"
Yoongi kıskanç biriydi özellikle sevdiklerine karşı. Yoonginin bu haline ilk kez gören taehyungda jungkookta şaşırmıştı.öte yandan yoongi sanki evet derlerse üzerlerine atlayacakmış gibi baktığı için ikili başlarını olumsuz anlamda sallayıp kızları reddetmişlerdi.
YG:" üzgünüm başka masaya"
"Madem biriyle birlikte olmak istemiyorsanız neden bara geldiniz. Gidip evinizde oturabilisiniz"
Aynı sarışın kız ukala bir tavırla konuştuğunda jungkook artık sinirlendiğini hissetti. Bir elini yoongi'nin bacağına koyup okşadı.
Jk:" biriyle olmak istemediğimizi nereden çıkarttın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVİOR [Taegikook]
ФанфікиBir yanlış hiç bu kadar doğru hissettirmemişti Samekook Sametae Ukegi🍑