20

4.6K 499 70
                                    

artylixie

2392 beğeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2392 beğeni

artylixie: Minho hyung!!!!!!!!!

785 yorumun tümünü gör

p: OHA ÇOK ŞİRİN

g: Resime aşık oldum galiba

hanj: Kedicik :d gel pisi pisi
  leekminho: Engelliyorum

leekminho: 3 tane kedim olduğunu daha geçen gün öğrendin Lixie
  artylixie: Olsun ya

bangchan: ben de istiyorum

bangchan: sinir oldum
  artylixie: bence sinir olman gereken başka şeyler var @hhyunjin

Chan kaşlarını çattı karşısına çıkan hesap ile. Hesaba tıkladığında son gönderilerinde gezindi gözleri. Göze çarpan herhangi bir şey yoktu. Tam çıkıp Lixie'ye laf edecekken profil fotoğrafının etrafındaki çizgiyi gördü. Emin olamamazlık ile tıklarken karşısına çıkan şey ile gözleri büyüdü.

 Emin olamamazlık ile tıklarken karşısına çıkan şey ile gözleri büyüdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızlıca hikayeden çıkıp Jeongin ile olan konuşmasına girdi.

bangchan: neredesin

yanginnie: Ihm şey

Arkadaşlarımlayım!

bangchan: arkadaşın sarı saçlı mı, hım?

ah bir de adı galiba Hy*njin

yanginnie: Hyunjin*

Ve hayır bir kişi daha var yanımda

bangchan: kim?

yanginnie: Lixie

bangchan: nE

Jeongin telefonun ekranını kilitledikten sonra kıkırdayarak Felix ve Hyunjin'e döndü. "Hala bu hikaye bana garip geliyor." Felix omuz silkti. "Pek özgüvenli biri olduğum söylenemez."

Felix bu sabah hayatında pişman olabileceği bir kararı alırken ilk kez tereddütsüzdü. Hyunjin'in Jeongin ile buluşacağını -Hyunjin cidden çok inatçıydı istedikleri konusunda- bilerek Jeongin ile konuşmasını ve onunla tanışmak istediğini iletmesini istemişti. Hyunjin de öyle yapmıştı. Jeongin ise sorun olmayacağını söyleyerek Hyunjin ile beraber gelmesini söylemişti.

Jeongin ilk Felix'i gördüğünde çok şaşırmıştı. Yanlış anlaşılma olup olmadığını anlamak için bir süre beklemiş ardından kocaman bir sarılma armağan etmişti. Durum hakkında konuşmuşlar ve en sonunda bu hale gelmişlerdi.

"Merak etme çok düşünecek kim diye." Felix gözlerini kaçırdı. İçindeki Chan'ı kendine çekme isteği neden bu kadar yoğundu anlamıyordu. "Yaparsın yaparsın." Hyunjin kolunu Jeongin'in omzuna attığında söylemişti. Jeongin çekildiğinde dudak büzmüş ve onu daha rahatsız etmemek için ikinci bir hamleye kalkışmamıştı.

"Ama Felix, Chan hyung senin Yongbok halini beğendi. Ne yapacaksın?" Felix'in duyduğu gerçeklik ile yanakları kızardı. Doğru ya o yanı da vardı. "Bilmem, onu da o zaman düşünürüz." Gülüştüler ve ardından bağlarını güçlendirmek için bir sohbet başlattılar. Oysa o sırada Chan evde meraktan volta atıyordu.

dream | chanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin