Şuan da Namjoon ve Jungkook'un söylenmelerine orta parmak çekip kulaklıklarımı takmıştım. Evet gitmeyeceğiz dediğimiz Jeju Adası'na son dakika gelmiştik, bu 2 günlük tatili burunlarından getirmem gerekiyordu içimdeki öfkeyi atamıyordum bizimkilere de bir şey diyemiyordum sinirlenip bir şey yaparlar diye sadece neler yapacağımın planını kafamda kurup rahatlamaya çalışıyordum.
Maç sonrası
Maçı kazanmıştık Jungkook ile fazla durmak istemeyip duş alıp hemen çıkmıştık. Namjoon'da bize katılmış arkadaşlarımızı bize davet etmiştik yoldayken şarjı okulda unuttuğumu farkedip okula geri dönmüştüm. Soyunma odasından yükselen kahkalarıyla tam içeri girecekken
"Enayi Kuzeyliler" deyip kahkaha sesleri gelmişti
"Cidden Jimin planın çok iyiydi, hiç şüphe bile etmedi"yine gülüşler
"Enayi olmasaydılar, kendilerini zeki sanan ama enayi Kuzeylilerden başka bir şey değiller." ve yine gülüşmeler, düşünmeye başladım, ne yapmışlardı ki ya da yapacaklar mıydı acaba
"Koskoca Min Yoongi sana el işi yaptı ha?" ve gülüşmeler bu sefer bokunu çıkardı, bense kaskatı kesilmiştim.
Jimin bilerek yapmıştı..
Şimdi ki zaman
Aklıma gelenlerle sinirle derin bir nefes almıştım. Uçağa bineceğimiz için hava alanına gelmiştik içeri geçmeden bir sigara yakıp derince içime çektim, yanımdan geçen Jimin'lere hiç bakmadan karşıma bakıyordum, yediremiyordum olmuyordu bu kadar alçalmasını kabullenemiyordum. Zaten saçmalıkta bendeydi. Bir Güney liden her şeyi beklemek lazımdı.
Uçaktan inmiş otele yerleşmiştik, üçümüz aynı odadaydık, taş kağıt makas sonucu Jungkook Namjoon ile yatarken ben tekli yatağı almıştım. Hepimiz bir duş alıp Jungkook ile ben eşofman takımımızı giyip koçun yanına inmiştik,kısa süre sonra denize gideceğini sanan Güneyliler bize uzaylıymışız gibi bakmaya başladı. Onları takmayıp açık alandaki basket sahasına gittik arkamızdan isyan sesleri gelse de koç takımı bana emanet edip gitmişti.
"10 tur koş!" koşmaya başlamışlardı, üzüldüğüm tek şey şuan Jungkook'un da arada kaynıyor olmasıydı. Koşuyu tamamladıklarını sanıp beklemeleri ile anlamazca onlara baktım, takımdan biri çıkıp tamamladıklarını söyledi bense sadece gülüp
"Devam et" 1 buçuk saat boyunca koşmuşlardı, bana en âlâ küfürlerini sıraladıklarına emindim ama kimin umurunda
"150 mekik!" Jungkook'un ayaklarını tutmuştum
"21"
"22"
"Odaya geçince." başımla onaylayıp
"23"
.
.
"50 mekik ek!" isyan sesleri gelince takmadım
"Siz bilirsiniz." kimileri ne yapacağımı kestiremediği için yapmışken bazıları yapmamıştı. Jungkook tamamladığı zaman onu kaldırıp banka oturmuştuk, hemen ardından koç gelmiş yapmayanları sormuştu kendileri zaten koçun yanına geçip beni şikayet ediyorlardı.
1-A sınıfından Sümüklü Jimin'i piste alalım. Birşey demeden oradan ayrılmıştık.
Jungkook ve Namjoon'a olanları anlattığımda başta bir şoka girmiş hemen ardından Jungkook 'onları öldüreceğim!' deyip gitmeye çalışmıştı, şimdi biraz daha sakinleşmişdi. Sigara mı alıp sahile inmiştik, yolda giderken bir marketten bir kaç bira almış içiyorduk. Kimseden çıt çıkmıyordu oldukça kötü bir haldeydik.
Sonra ki günde yine aynı şekilde toplanmıştık. Koç takımı bana emanet edip gitmişti. 20 tur koşunun ardından şınav çekiyorlardı, kendimi tutamayıp Jimin yanında eğildim.
"Neden?" birden durmuş bana bakmıştı bir şey demeden kalkmış banka geri oturdum.
"Yeter artık! Biz buraya tatile mi geldik yoksa cezaya mı? Biz maç kazandık maç 1. olduk ödülümüz bu mu?" hepsi ayrı bir telden konuşmaya devam edince koçu çağırmıştım. O gelince takım suspus olmuştu.
"Niye dinlediniz ki, enayi olmasaydınız ?" gözlerinin içine bakmıştım, hepsi ilk şok olmuştu. Kimisi başını eğerken, kimisi yaptıklarından pişman bile değildi
Kafamı sağa sola sallayıp sahadan çıkarken
"Enayi Güneyliler!" deyip çıkmıştım.
KENDİNİZE CİCİ BAKIN, SİZİ ÇOOK SEVİYORUM🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar | yoonmin
FanfictionSeokjin koşarak spor salonuna girdiğinde biraz soluklanıp etrafına bakınmış, arkadaşlarını gördüğünde de yanlarına gitmiş ve "Geldiler Jimin, birazdan burada olurlar" Jimin arkadaşını sözlerinden sonra yüzünde hınzır bir gülüş peydah etmişti "Oyu...