•Final•

785 90 23
                                    

Ellerimdeki kahvelerin sıcaklığı üzerlerindeki duman sayesinde belli olurken soğumasınlar diye hızlıca hareket ediyordum. Geçen yılların ardından artık verdiğim kahve siparişi farklıydı. Sonuçta bu sefer Mina için değil, sevgilim için alıyordum. Ellerim dolu olduğu için ayağımla kapıya vurdum ve açılmasını bekledim. Ve nihayet kapı açıldığında kalbimin sıkıştığını hissedebiliyordum. Kaç kere görürsem göreyim bu çocuğun yüzü benim küçük çaplı kalp geçirmemi sağlıyordu.

Kapının önünden çekilip içeri girmemi işaret ettiğinde hemen içeri daldım ve elimdeki kahvelerden birini güzel sevgilime verdim. "Sevgilim... Vay be ne güzel söyleniyor. Hele bir de sana söylediğimde daha da güzel oluyor, sinir küpü ama bir o kadar sevimli aşkım benim." 

Kızaran yüzünü saklamaya çalıştığı çok belliydi. Bu çocuk bir gün benim tarafımdan verilen fazla sevgi yüzünden ölecekti ama hadi bakalım. 

Bakugou'yu elinden tutup salona götürdüm. Koltuğa oturdum ve kolundan çekip onu da kucağıma oturtturdum. Sonsuza kadar böyle kalabilir miyiz lütfen? Şu kırmızı gözler bana hep sevgiyle baksın. "Beni yiyecek gibi bakıyorsun." Gözlerini kaçırmıştı. 

"Emin ol kendimi zor tutuyorum." 

Kahvesinden bir yudum aldı. "Pembeliye aldığın gibi şekerli alırsın sanmıştım, malum senin insanları karıştırma gibi bir huyun var. İlk öpüşmemizde de Mina yerine yanlışlıkla beni öpmüştün." Bende ne zaman laf sokacak diye bekliyordum... 

Haklıydı. Ne diyebilirdim ki, beş ay geçmiş olmasına rağmen ne zaman Mina ile konuşsam gerilediğini hissedebiliyordum. Ama benim için susuyordu hep. "Yanlışlıkla değildi, basbaya bilerek öpmüştüm." 

"Niye, geri zekalı mısın?" 

"Evet." Dedim dürüstçe. "Ama zeka yüklemesi aldım ve nihayet hayatımın aşkının herkese öfke saçan bir gremlin olduğunu anladım. Ama güzel ve sevimli olan bir gremlin." Yere eğdiği kafasını kaldırıp direkt olarak yüzüme baktı. "Salonda yatmak mı istiyorsun?" 

"Ama güzel ve sevimli dedim aşkım." Kafamı boynuna gömüp sızlandığımda gülüşü kulaklarıma doldu. Beni kendine daha ne kadar aşık edebilirsin ki?




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Biliyorum biliyorum iğrenç bir son oldu ama artık bitmesi lazımdı bu kitabın.... 

Aklımda başka bir KiriBaku kurgusu var ve umarım yazmayı başaracağım 👌 (Yazarsam okursunuz umarım xkslxlxldlslsld)

Okuduğunuz için çok teşekkürler 💕

You Me Him || KiribakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin