•10•

1K 126 223
                                    

Aşırı kısa bölüm üzgünüm jdhskxjwkdk

İyi okumalar~💜

Mina'nin sesi ile Bakugou kendini hızla geriye çekti. Kirishima, yaptığı şeyin farkına vardığında gözlerini Mina'nın üstünde sabitledi. Hoşlandığı kız, onu başkasını öperken mi yakalanmıştı? Sahi, Bakugou'yu niye öpmüştü ki? Ona karşı bir şey hissettiği falan yoktu, o Mina'yı seviyordu.

Bakugou'nun durumu ise çok değişikti. Kirishima ondan mı hoşlanıyordu? Onu öpmüştü, bu ondan hoşlandığı anlamına gelirdi.

"Ee...ben gideyim o zaman. Siz devam edin!" Mina bir gülümseme eşliğinde uzaklaşırken, Kirishima gözlerini ondan hiç ayırmıyordu. Hayır, hayır ben ondan hoşlanmıyorum. Mina gitme.

Yerdeki çocuğu umursamadan "Mina!" diye bağırarak sevdiği kızın peşinden koştu. Bakugou yolu kendi bulabilirdi, değil mi? Onun şu an Bakugou'dan daha önemli bir işi vardı. Mina'yı onu sevmediğine ikna etmek.

Sarışın çocuk, yerden kalkmadan, ağzı şaşkınlıktan aralanmış bir halde ikisinin arkasından bakmaktan başka bir şey yapamadı. Hiçbir şey anlamıyordu. Az önce ne olmuştu? Önce ilk öpücüğü alınmış sonra, ilk öpücüğünün sahibi çocuk bir kızın peşinden koşmuştu. Kendini birden geriye doğru attığı için ayağı ağrıyordu. Yanındaki ağaçtan destek alarak ayağa kalktı ve yine destek alarak yürümeye çalıştı. Neden ağlayacak gibi hissediyordu ki?

Kirishima kamp alanına kadar Mina'yı, Bakugou ile aralarında bir şey olmadığına ikna etmeye çalışıyordu. "Gerçekten bir anlığına gelişti."

"Ne bir anda gelişti?" Bir bu eksikti. Sesleri duyunca çadırından çıkıp olayları anlamaya gelmişti, sarı saçlı çocuk.

"Kirishima ve Bakugou öpüştü!" Mina heyecanla bağırdığında, Kirishima az önceki dil dökmelerinin boşa olduğunu anlamıştı. Kaminari de heyecanla onların yanına koştu. İkisi shipleri hakkında konuşurken kızıl saçlı, şaşkınlık dışında bir şey hissedemiyordu. İki elini de yumruk yapmış, sıkıyordu. Öyle bir şey yok.

"Bakugou'dan hoşlanmıyorum! Sadece bir anda olan bir şeydi!

Bakugou kulağına dolan kelimeler ile başını yere eğdi. Buraya kadar acıyan ayağı ile zar zor gelmişti ve ilk duyduğu sözler bunlar mıydı gerçekten?

Yürürken çıkardığı ses yüzünden gözler ona dönmüştü ama, o sadece kendi gözlerinin renginde olan gözlere bakıyordu, içindeki anlamlandıramadığı hüzün duygusunun gözlerinden okunmamasını umarak.

Kaos severim ihsoxhxskdjeod

💜💜💜

You Me Him || KiribakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin