•12•

971 124 170
                                    

Odaklanamıyordu. Mina'ya, odaklanması ve bütün düşüncelerini üzerine yönlendirmesi gereken kişiye,  odaklanamıyordu.

Bunda sarı saçlı arkadaşının etkisi bir hayli büyüktü, kızılı bir saniye olsun yalnız bırakmıyor, Bakugou ile ilgili sorular sorup Kirishima'nın aklını pembe saçlı kızdan almasına ve kırmızı gözlere odaklamasını sağlıyordu. O Mina'nın peşinden giderken, bir saniyeliğine görebildiği kırık bakan kırmızı gözler aklından çıkmıyordu.

Onu öpmemeliydim, tam bir pislik gibi davrandım.

Nihayet biraz yalnız kalmak ve düşüncelerini toparlamak amaçlı çadırına girdiğinde, rahatladığını belli edercesine dışarı verdi nefesini. Ağlamak istiyordu. Boğazındaki yumruyu geçirmek için yutkundu ve dün geceye kadar Bakugou ile yattığı uyku tulumuna attı kendisini.

Bütün bedenini şoka uğramış gibi çarpan, gözlerini kapatıp daha da içine çekmek istediği o koku burnuna dolduğunda, kokunun kaynağı olan yastığa sarıldı.

Tam uykuya dalacağı sırada Kaminari çadırına dalıp uyumasına engel oldu. "Bana her şeyi anlatmadan uyuya-hey, dostum neden ağlıyorsun?!"

Ağlıyor muyum?

Yastığı sarıp sarmalamış olan ellerini, yanaklarına götürüp o farkında olmadan akmış olan yaşlarını sildi. Neden ağlıyordu şimdi? Mina onu biriyle öpüşürken gördüğü için mi?

"Ben..bilmiyorum." Zorlukla konuşabildiğinde Kaminari anlayışla tebessüm etti. Kızıl, Bakugou'ya fena tutulmuştu ama farkında değildi, bazı konularda salak olabilirdi ama bunu anlamak için dahi olmaya gerek yoktu.

"Bakugou gitti diye mi?" Kirishima'nın yanına oturup elini arkadaşının omzuna koydu. "Üzülme. Biraz sinirli gibiydi ama o hep sinirlidir. Ve seninle oldukça iyi anlaştı. Bence bir şansın va-"

"Şans mı?!" diyerek lafını böldü Kirishima, sarışın oğlanın. "Ben...ondan hoşlanmıyorum ki! Şansa ihtiyacım yok bu yüzden."

Kaminari, kafasının karıştığını belli edercesine gözlerini kırptı. "Ha?" Tek kaşını kaldırıp elini kızılın omzundan çekti. "Bir dakika, dostum. O zaman onu neden öptün?"

Ellerini dağılmış olan kızıl saçlarına daldırdı. "Bilmiyorum, inan bana bilmiyorum. Bir anlığına olan bir şeydi." Yanındaki çocuğun anlayışlı bakışları altında devam etti. "Yani erkek olması sorun değil, yanlış anlama..ama, ama ben." Gevelemeye başladığında Kaminari daha dayanamadı ve gülmeye başladı. Kahkahası çadırın dışına çıktığı için herkes merakla sesin kaynağı olan çadıra bakıyordu.

"Daha 'ondan hoşlanmıyorum' bile diyemiyorsun." Kahkalarının arasında zar zor çıktı kelimeler ağzından.

Ama ben Mina'dan hoşlanıyorum.

"Mina'dan hoşlandığını sanmıyorum." Kaminari, sanki onun aklından geçenleri duymuş gibi söyledi bunu.

Daha sonra oturduğu yerden kalkıp arkadaşının sırtına hafifçe vurdu ve çadırdan ayrılıp Kirishima'yı boğucu düşünceleri ile yalnız bıraktı.

Bakugou mu? Yani..etkileyici olabilir sonra, gözlerine baktığımda sarhoş gibi oluyorum, her an onu öpmek ya da sarılmak istiyorum ve...

"HAS..."

Ehehehe Kiri bir şeyleri anlamaya başladı amaaa daha kendini affettirmesi gerekecek wdjhwkdjekd

Kalp size bol bol 💜💜💜


You Me Him || KiribakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin