INSPIRED BY TRUE STORY!
"Mangihi sako tay"
"Hala bi,naay nabilin tupperware dre?"
"Bi,mangayo kog ginams(sossy sa word nga ginamos)"
"Hala,wala namo'y sud an bi?"Mao ni mga lines nga perme nako madungog ni ante ug ni angkol.Kabalo ko kaila mo ani nila,labaw na dre sa siay na part,kay since childhood mga suki najud ta ani nila ug ice cream.
Gusto lang nako ni epost kay gusto lang ko mainspired sab mo sa ilang kakugihan duha,ug usa pa makakuha kag bases sa word mga "naay forever sa love" kanang ang sweetness naa japon ba, samtang mag kaon na sila dres among tindahan kiligon sab kog apil nyahaha.Usahay maluoy ko ni angkol kay kanng igo pa niya pag hungit,naa nasay mupalit ug ice cream:< feel nko wala syay tarung kaon ba tapos naanad nasad sya siguro ana taga adlaw.
Samtang nagatabi me nila ante,naka huna huna sab kog pangutana about sa ilang mga routines.
Si ante Evelyn Encia,60 years old ug si angkol Dionicio Apoya,64 years old,dili halata nga senior citizens kay healthy jud kaayo silag lawas,ana pas angkol while gatabi me nga "Abtik pami oy!", nalingaw sab kos iyang expression kay epic kaayo ba.
Ana si angkol,wala man gud daw sya'y bisyo ug isa pa everyday sila maghike gikan sa ilang balay sa Labasan hangtod dres sentro sa siay ug kung asa² pa nga baranggay mamaligya ug ice cream,daghan man gud pud ni silag suki ug sa akong nahinumduman since elementary pako nagapalit nako sa ilaha til now nga college nako.
Determinado ug Kugihan.Mao sab ni isa nako nakita nilang duha,ana pa si ante mag andam nana sila's ilang baligya pagka alas 3 sa kaadlawon tapos mag sugod ug hike alas 9 sa buntag tapos muoli ug alas 7 sa gabie usahay 11pm nyag naay kalingawan,hike lang bitbit sa kariton ni angkol nga ice cream ug si ante ang assistant,usahay gani kag inig mag ulan kay mapalid ilang payong.Ana pa si ante,mano² ilang paghimo sa ice cream,medyo hasul kaayo pero walay choice ug usa pa mao radaw madali² nila kay wala silay makina.
Ug worth it ramn daw ang kahago kay nakapahuman sab sila sa ilang anak ug naging professional nasd tas naa pay gaeskwela.
Makainspire kaayo ilang batasan,ug nakita lng sab nako ilang pagkasweet sa kana nga edara.Unta,tagaan mog taas pa nga kinabuhi sa Ginoo ug safety para makapadayon mog palipay sa mga tawo dre,kol,ante.
Ug kung makita ninyo ni sila palit lang gud mo,kay lami ilang ice cream,lami sama sa ilang kahago.
Ps.nangayo kog permission ani,kay wala lang nainspired lang ko nila,nisugot rasd sila ante ug angkol kay basin maartista nadaw sila char.
YOU ARE READING
LEFT UNHEARD
RandomThese were the whispers that were left unheard. For her voice were not so loud,so she whispered it and make a progress til anyone who seek it can find it. These will be the new book she bleeds in year 2021.