APRIL FOOLS DAY(one shot story)

2 2 0
                                    

"Iris,mama ni ni Ruel,p-patay na s-si Ruel nak", text nako kang Iris gamit ang cellphone ni mama.

Pagkataod² nitawag si Iris kang mama.

" Hala,a-anteee muanha ko dra,k-karun d-dayun!",mao ni nadunggan nako sa tawag nila duha ni mama yl gahilak sila both,tapos me thumbs up si mama nako.

It means,successful amung plano.Balak nako e surprise si Iris kay anniversary na namo,medyo busyhon man gud ni akong babe ba mao nag come up meg plan nga dili siya makadili.

Sympre para mas katuohan,nag send jud meg pictures niya nga nakahigda kos lungon,cringe kayo to nga experience bai,pero ge go nako,sakto sab april fools day ba,mao real kaayo tan awon.

Nag dali² nameg set up,ga imagine palang ko bai,gikilig nako sa iyang expression nga buhi ra diay iyang gwapong uyab,syempre gi planuhan jud koning tanan,tanan importanteng tawo sa among kinabuhi akong gitipok para ma witness akong pag propose sa iyaha karun,ginakilig nako gahuna huna jud.

"Hays,kadugay ba ni babe oy!Di nako kahuwat!",istorya nako while gibatig kakulba.

Doorbell*

" Hala naa na si Iris,shhhh paghilom namo!",ana akong mama sabay tago silang tanan.

Pero,nganong naa may mga tawo? Tapos gisulod nila ang isa ka lungon,mas nakulbaan kog banat bai,ni hinay hinay kog duol..

S-si I-Iris!,oo si Iris gahigda sa lungon,way sagol atik!Namugnaw ko,wala ko kahibalo unsa akong himuon,nablanko akong huna huna.Pati ang mga tawo sa akong palibot wala nakasabot,niduol ug nanghilak.

Naay gidunol letter iyang papa sa akoa,tapos naa puy mga pictures karun lang klarong fresh pa kaayo.Nakita diay nis bathtub si Iris,niinom syag hilo,galaslas,gibasol niya iyang kaugalingon nganong namatay ko,kasi gabie nag away jud meg dako kaayo tapos nangatulog meg wa nahusay ang away,kay lagi bai part tos akong plano nga mag away me tas di nako sya pansinon kay para naa koy dakong time mag prepare.pero wa ko gaexpect magbigti sya kay naguilty sya,ngano man babe?!

Continuation:

Atay bai!Ako may nasurprise,mitsabaw kog ayo,bahala na naay makakita,nagligid2 ko sa kasakit bai,perti nakong hilak tapos me gakos sa lungon ni iris,grabing pagmahay bai!

Nakahuna huna kos letter,gi abrehan nakong letter niya,natingala ko bai pag basa nako naay nakabutang,

"HAPPY APRIL FOOLS DAY,YOU'VE BEEN FOOLED WHILE YOU'RE TRYING TO FOOL ME!",pagkahumag basa nako nibangon si Iris sa lungon ug ni hagik ik ug tawa,pati ang mga tawo sa palibot nangatawag banat.

" Hala akong anak,drama kaayo",ana si mama

"Pwede na artista nak",sumpay ni papa.

So,ako diay ang naunay bai,wa nako ganahi aning april fools ba-,-

"Hala panguli mo,way mangaon ha!", ana ko pero atik ra gud

At least buhi akong babe naaahh😭

LEFT UNHEARDWhere stories live. Discover now