Kaluan disa ore mësimi kur ishim ne 5 minuç shkova te shoqa ime Irma une dhe Irma jemi shoqe qe ne klas te pare .
Irma : Me duket se dikush ka rene ne dashuri eee..!?
Meli:Popo une me Arin jooo !!
Irma :Po pse e therret shkurt pra !!
(une ngela nuk dija çfarë ti thoja )
Irma : Heee.. Shikoje ti e thua vet ti kafshon buzën une e di qe ti e ben kur je ne siklet !!
(Dhe ne te vërtet te sakt e kishte se sa here qe kisha siklet kafshoja pjesën e buzën e poshtme )
Meli : Mire nuk kam rene ne dashuri por thjesht me pëlqen u kuptuam !!
Bera si e inatosur por ku i mbaja dot meri sepse Irama ishte si motra ime
Pasi mbaroj mësimi po ecja me Irmen
Irma:Po shkoj te marr diçka se e harrova ne klas !!
Meli :Ok .
(Po prisja dhe erdhi Irma dhe pash qe skishte gje me vete)
Meli: He ku e ke ?!
Irma:Çfarë?!
(pyeti e habitur)
Meli: Ate gjen qe kishe harruar ne klas pra .
Irma:Ah vajta por nuk ishte e kam harruar ne shtëpi.
Meli:Ok
(Por e kuptova qe po gënjente por nuk vazhdova me )
Dolëm nga Shkolla dhe une po rrija me Irmen dhe me shoqet tona përpara shkollës aty ishin te gjithë nxënësit e klasës time.Duke ndejtur pas nje djal I cili i mori çantën nje gruaje dhe filloi te vrapoj.
Gruaja filloi te bërtiste hajduti ...
Pash qe askush nuk po i shkonte mbrapa dhe shkova mbra hajdutit ai u kthye përsëri per tek shkolla mu përpara shkollës I dola para dhe I futa nje grusht dhe ra direkt ne tok si te ishte nje fije bari . Pasi ra ne toke fillova ti bija me grushte derisa filloi ti dilte gjak .
Duke i ren ndjej nje dore e cila me kap duart dhe nuk me le me ti gjuaj hajdutit kthehem duke menduar se mund te ishte shoku i hajdutit kthem gati per ti dhen nje shpull por ndaloj pash se ishte Artemio.
Zemra ime rrahu si emarre ai ishte aq pranë meje .Ai i mori çantën nga dora hajdutit dhe ja dha zonjës pash se te gjith nxensit po me shikonin mua .
Me pas ika ne shtepi sapo vajta vendosa kengene e Tayna- Wtf .Nejse u lava dhe shkoj ne dhom u vesha dhe shikoj ne telefon dhe lexoj mesazhet e nje numri te panjohur.
DU LIEST GERADE
Dashuria e parë(e Perfunduar)
RomantikMeli nje vajze 18 vjeçe e cila vazhdon shkollën per Arkitekte takon nje djalë i cili i ndryshon jetën kaq po zbuloj!!