Kapitulli 17

269 24 6
                                    

Meli: Do te me çoni ne Xxxx vend ok dhe Atalana do vish me mua !!
Atalana: Kush tha qe ti me urdheron mua ?!
Meli: Atalana ti nuk me njeh mua por nese do me njihje nuk do flisje keshtu!! Bem nje pakt !!
Atalana: Ok !!

Pas 3 oresh *

Yff ja tek jemi perseri tek ajo vil tek e cila kam 4 vjet pa shkelur qekur vella im vdiq .  yff vetem babai im rojet rrin ne ate vil. Ndërsa ime mem jeton ne periferi te qytetit vetm ajo dhe tezja ime epo prindërit e mi qendrojn te ndare per arsye sigurie punet nuk i kam mire me babain flasim rralle vetm ne mbledhjet e mafias .
Meli: Eja Atalana!!
Atalana: Por ....
Meli: He pra !!
Fillova te ecja drejt deres ku ishin 2 roje .
X:Pershendetje!!Ta lajmerojm zoterin?!
Meli: Jo ska gje po hapeni deren !!
X2:Ok - tha dhe hapi derën.
Atalana: E çudiçem- mermeriti ishim ne mes te oborrit nxorra armen dhe qellova tek xhamat e shtepis.
Meli:  Dritan Hoxha dil jasht sepse kemi nje bised per te ber!! - bërtita
Aty ne dere doli Aleksi dhe babai im .
Aleksi: Mel ja tek je kemi ter diten
qe te kërkojm !! Po ti ?! - beri me gisht drejt Atalananes.
Meli: Dritan Hoxha mund te bisedojm pak ! Tani !!
Dritan: Ok eja ulemi - u ulem tek nje tavolinë ne oborr .
Meli: Atehere I dashur baba mund te me shpjegosh çlidhje ka Atalana me ne ?! Çmutin po thoshte Sebastiani?!
Atalana: Çfare drejtuesi i " de la fyonte " eshte babai yt ??!?!
Meli : Me sa di une po !! Baba !! Mos ke diçka per te me thene ndonjë sekret !!??
Dritan:...........Epo Mel e di qe ti nuk erdhe e vetme ne kete bot......kishe dhe nje moter binjake ishim shume te lumtur por nje dit lumturia iku motren tende e rrembyen  dhe qe ateher nuk e kemi gjetur dot ......
Meli: E ti ma thua TANI ?! Pas gjith ketyre viteve ?! Tani Atalana çlidhje ka me ne ?!
Dritan : Epo une......po mendoja se mos Atalana eshte......motra jote sepse une nuk e njoh !.
Atalana: Kjo seshte e mundur !!
Dritan: Epo ju te dyja ngjani shum dhe Atalana a ke nje shenje afer gjurit ne kemben e djatht e nje nishan afer tek kerthiza!?
Atalana: P..o !
Dritan: Plus qe jeni ne nje mosh !!Dhe Atalana çfarë grupi gjaku ke?! Sepse Meli me motren e saj kan te njejtin grup gjaku !!
Atalana: Zero pozitiv !! - kisha filluar te qaja ..
Meli: M..ot..er !! - thash dhe e perqafova fort . ( Kan filluar syte te lotojne 🤧😭) Po e perqafoja fort papritur ndjej syte te mbyllen dhe errësirë...........................


Meli *

Hap syte dhe e gjej veten ne krevat dhe Artemion ne krevat.

Meli : Ishte thjesht nje enderr !! Yff !!













(Sike 🤣🤣🤣)

Atalan:  Mel je mire !! - Tha Atalana e cila ishte ulur ne karrike .
Meli : Mire por mendova se mos ishte vetem nje enderr uff sa jam trembur!! Hajde te te përqafoj pak Atalana!!
Atalana: Gabim Mejra.
Meli: Si ?!
Mejra ( Atalana) : Epo emri im I vërtet mora vesh qe eshte Mejra moter !! ❤❤❤

Pjesa e fundit per sot ❤

Dashuria e parë(e Perfunduar)Where stories live. Discover now