Hyra ne makin gjithashtu dhe Artemio hipi ne makinën time .
Artemio:Hej nuk e dija qe kisha te dashur (dhe me pa me nje busqeshje djallëzore )
Nuk thash gje vendosa kengen Kida-Edhe sa
dhe fillova te këndoja.
Shishe do perëndon dhe nje mariwana cafa tu kak gishta diamanta ,lambuxhini tu rus u kall atustrat un po te the mja kur msh e thuj Marshall..........ai po don me e thirr bossi une se thirri prej inati.
Artemio po me shihte .Artemio*
Pasi u zura me ate vajzën hipi ne makinën e saj dhe filloi te këndonte dhe i jepte me shpejt makinës syt e saj blu dukeshin aq serjoz. E pash qe shikonte shume mbrapa .Pash qe po na ndiqnin 3 makina te zeza me xhama te zinje .Meli*
Kur po këndoja pash se po na ndiqnin 3 makina te zeza me xhama te zinje te ishte per mua do kisha marr përforcime por ishte Artemio dhe nuk doja te lendohej beja lëvizje qe ti shmangesha makinave por jo ato dukej sikur dinin çdo lëvizje timen .
Meli: Artemio di gjermanisht ?!
Artemio:Jo
Meli:ok
Marr ne tel aleksin.
Artemio *
Meli me pyeti nese dija gjermanisht une dija por thash jo .Ajo mori ne tel dike dhe po i thoshte .
Meli:Halo Sebastian Ich brauche Gruppe A, B, C, X am geheimen Ort schnell(me duhen grupi A,B,C,X ne vendi sekret shpejt )
X:gut(mire )
Kuptova çdo fjal qe tha po mendoja se mos.. jo nuk e besoj qe ajo mund te jete pjese e ndonjë grup mafjeje.
Meli:Do shkojm diku !!dhe merre kete !!(Dhe me dha nje pistoletë aty fillova te kuptoj çdo gje e kuptova pse u zverdh Aleksi.)
Meli: Di ta perdoresh?!
Artemio:Po .
Meli:Do ndalojmë ne nje pyll dhe un edhe dal mos guxo te dalësh( dhe me pa me nje shikim vrasjes. )
Artemio:Ok
Nderko qe ajo i jepte makinës i shkruajta rojet sim qe te sillte 4 fugona ne njerëz te armatosur e mendova qe do te ishte ndonjë armik sepse ne
listen e mafiave me te mëdha te paret ishin nje grup mafije me emer "de la fyonte" dhe me pas vinte grupi im "el inmortal" dhe i treti "casa".Po mendoja çlidhje kishte Meli me kete bot .
Meli:Po dal mos lëviz po filluan te qëllojnë jepi gaz makinës dhe ik .dhe diçka se harrova u afrua pran meje dhe me puthi ne buz dhe ja ktheva ajo doli nga makina .Meli*
Buzet me diqnin kisha nje ndjej te çuditshme pasi e putha dola nga makina dhe makinat e zeza kishin ndaluar.
Meli:Kush jeni çfare doni!
(pistoletën e kisha ne brez )
X: Me te vërtet sheqerk nuk me mban mend !!u dëgjua nje ze i njohur .
X:Me lendove shum sherk.
Meli:Debil dil nga makina te te shoh!!
X:Mire sheqerk nuk ta prish une ty !!
Nga nje makin del ai... Debili i familjes Casa .Shume kujtime kaluan ne nje fraksion sekondi nje lot pikoi .
X:Sheqerk mos qaj !! dhe filloi te afrohej.
Meli:Paulo Casa u afrove edhe nje hap te vras edhe nuk pyes a kemi ortakëri apo jo !!dhe i drejtova pistoletën.
Paulo:Jo keshtu sheqerk te ka marr mendjen mafia me te vërtet shyqyr qe je ne fillim te listes qe u lirove pak se deri dje rrije vetem me roje apo jo por mos harro une do jem pjesë e te shkuarës dhe te ardhmes tende përgjithmonë!!P-Ë-GJ-I-TH-M-O-N !! Hahaha!!Artemio*
Kur doli nga makina pash se ishte Paulo Casa i cili po I thoshte Melit sheqert Meli i drejtoi armen atij .Kur po thoshte diçka per listen e mafias po se kuptova dhe aq mire .
Paulo :E kupton Sheqerk se je vetem e imja !! E kupton sa shum te dua !!
Meli:Po ti e kupton sa Debil je !!Ti mund te me duash por une nuk te dua !!
N-U-K T-E D-U-A !!
Paulo:Epo neqeftese ti nuk do une bej edhe ate qe kam ber ty para trre vitesh !!A dëgjove siç te rrembeva para 3 vitesh dhe te bera prostit*#*n time e bej perseri !! Dëgjove!! (Ai e kapi prej dore dhe ja hodhi pistoletën dhe pash se Meli kishte ngrirë dhe po qante )
Paulo:Tani une dua te pe puth pak !!
(Ai u afrua pran per ta puthur ,dola nga makina me pistoletën ne dor )
Artemio:Paulo Casa lëshoje
Melin se besoj e di ku përfundon !!
ESTÁS LEYENDO
Dashuria e parë(e Perfunduar)
RomanceMeli nje vajze 18 vjeçe e cila vazhdon shkollën per Arkitekte takon nje djalë i cili i ndryshon jetën kaq po zbuloj!!