Meli*
Nderko qe po perqafoesha me Aleksin vjen nje burr rreth 40 vjeç.Ai filloi te bërtiste.
X:Bruss ku eshte im bir ?!
Dhe kush eshte vajza ketu?!
Brus:Zoti Rafael djali juaj eshte ne sallën e operacionit!!
Rafael:Po kjo kush eshte (drejtoi gishtin nga une ) apo mos eshte ndonjë k*rv ee... Brus fol!! (tha ai duke bërtitur)
Meli: Pershendetje edhe ju zoti Rafael!!
Rafael:Si quhesh ti ishe ajo qe qellove birin tim folll !! (tha duke bërtitur )
Meli:Ateher une jam Meli "de la fyonte" dhe nuk e qellova une e qelloi ai debili i "Casa" zoti "el inmortal".
(Pash qe babai i Artemios u be dyll i verdhë me pas i ra te fiket dhe e çuam ne dhomën e tij )Rafael*
Hapa syt dhe pash qe ajo vajza me emrin Meli ishte aty. Pash qe ne shikonte fotot e Artemios .
Rafael:Çkemi si eshte Artemio .
Meli:Nuk ka dale ende nga operacioni zotëri.(pash se syt e saj ishin gati te qanin )
Rafael:thjesht Rafael.
Meli:ok
Rafael: Pra ti je trashëgimtarja e perandorisë se "de la fyonte "apo jo ?!
Meli: po une jam .
Rafael:Gezohem!
Meli:Keni ndonjë dhom per qitje me arme ??
Rafael:Po
Meli: Mund te ma tregoni ku ndodhet ??
Rafael:Po (u ngrihem n ekemb dhe shkojm ne
dhomen e qitjes me arme )
Meli:Faleminderit!!
Rafael:Ska gje
U largova dhe po rrija tek kamerat dhe po shihja ate tek qëllonte ne shenj pa pik meshire dhe pa iu drridhur qerpiku.
Rafael:Brus!!
Brus:Po shef !!
Rafael:Ku eshte ai bir ku*ve qe qelloi tim bir ?!
Brus:Zotri ai vdiq!!
Rafael:Pse e vrat une doja ta torturoja dhe ta vrisja pastaj!!
Brus:Epo e dashura e zotit Artemio sa e qelloi Paulo ajo mori pistoletën e saj dhe te Artemios dhe e qelloi Paulon deri sa mbaruan gjithë fishekët!!
Rafael:Ok,largou!!Meli*
U merita me qitjen me arm dhe shkova doktorri sapo doli nga salla kishin kaluara 2 ore fillova te vrapoj.
Meli:Si eshte ai ???
(Pran meje ishte dhe Aleksi)-Folll!! bërtita une .
Doktorri:Operacioni ishte i vështirë por e shpëtuam pacientin!! Isha aq e lumtur lotët filluan te dilnin rreke nga gëzimi)...
(Pas 1 jave )
Meli:Majmun hape gojen he luga e fundi .(kishte kaluar nje jav dhe Artemio qëndronte ende shtrir ne krevat )
Artemio:Po deshe qe ta ha kam nje kusht por nuk ta them do e ha dhe ti do e besh ok??
Meli:Ok (Dhe ai e hëngri dhe lugen e fundit largova pjatën dhe tavolinën)
Meli:He kush ishte......
Por ai nuk me la ta mbaroj fjalen por me puthi fort ne buz une ia ktheva nxora nje renkim, sapo goja ime u hap pak ai filloi te eksploronte gojen time papritur hyn nje shërbëtore.
X:Me falni ju solla ujin !!
e la ne tavolin dhe iku sapo bera te ngrihesha ai me kapi nga dore dhe rash mbi Artemion .
Meli:Çfar po ben ??
Artemio:Epo diçka qe une e nis nuk e le pergjysem!!
Dhe me puth fort ...
Kishin kaluar disa ditë sot Artemio u ngrit nga krevati pasi ishte sheruar .
YOU ARE READING
Dashuria e parë(e Perfunduar)
RomanceMeli nje vajze 18 vjeçe e cila vazhdon shkollën per Arkitekte takon nje djalë i cili i ndryshon jetën kaq po zbuloj!!