Epiolog ❤

397 26 4
                                    

16 vite me pas *

X: Dashke muhabet Den!! - tha vajza 13 vjeçare drejt vellait te saj .

X: Ta tregoj une muabetin Is !! - tha vellai i saj .

X: Den !! - bertiti vajza .

Meli: Denis , Meris pse bertisni ?! - tha drejt tyre meli e cila tashmë ishte 34 vjeçe .

Meris: Epo Deni me thot  mua qe nuk duhet te rri me miqt e mi !!

Denis: Epo nuk jan miq dosido jan DJEM !!

Meli : Epo Denis normalisht qe jan djem ,se djem e vajza ka ska gjini tjeter !! .

Artemio: Mel , femi ejani sepse ka ardhur teze Meira , xhaxhi Leo ( burri i Meires) , Ameris&Andreo
Kleon ( Femijet e Meires dhe Leos Ameris dhe Andreo jan binjak dhe jan 15 vjeç ndersa ,  Kleon 13 vjeç ) xhaxhi Diego , teta Anisa , Pamela (e cila eshte 21 vjeçe ) Dionisi ( i cili eshte 17 vjeç ) , Teze  Irma dhe xhaxhi Aleks , Alberto me Ermionen ( femijet e Irmes dhe Aleksit te cilet jane ne nje mosh me Merisin )

U ulen ne tavolin .

Meira: Epo si ja kaluat sot femi ?!

Te gjith femijet : Mire

Meris & Denis   : Keq !!

Meris: Normalish qe ja kalova keq kur kam nne idiot si ky per vella !!

Dhe ashtu vazhduan te zieshin .

Meli : AAAA MJAFT !! - bertiti meli dhe ata pushuan - kam diçka per tju then - tha me pas duke ulur zerin .

Artemio: Po zemer ?!

Meli :......Une.....jam.. shtatezen !!

Artemio: Urime !! - tha dhe vazhdoi te hante ushqim . Nderko te tjeret pan me nje fytyr te habitur - Siiiiii?! Je shtatezen ?! O zott !! - bertiti dhe u ngrit duke bere qe karrikja te binte- O zott do behem perseri baba !!

Meli:Po ! -Artemio shkoi dhe e perqafoi

Diego: Pra une do behem me nje nipçe ose mbes tjeter ?!

Meli: Haaha- qeshi ne siklet -epo  ...jan .. binjak !!

Te gjith: Si ?!


                      FUND ❤😭
     

Do qaj me vjen keq ama librit tim te pare i erdhi fundi .
Falaenderoj te gjith ata qe me kan mbeshtetur epo ky ishte fundi i Melit dhe Artemios ( binjaket jan vajze e djal ;)
Ju puç !! ( Vetem gocat çunave nne perqafim 😂❤ )





Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Aug 26, 2021 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Dashuria e parë(e Perfunduar)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt