Meli*
Po ecja shpejt dhe arrita ker lokali ku me priste Irma zbrita nga makina dhe morra Belen sigurisht se nuk e leja dot ne makin 🤷🏼♀️🤷🏼♀️.Marr Belen dhe shkojmë ne lokal sapo hyj ne der Bela sheh Irmen dhe I turret e lepin duke e rrëzuar Irman une fillova te qeshja.
Irma:Meliii hiqe se me mbyti !!!
E mora Belen dhe u ula ne karrike po shikoja per Aleksi e pash duke folur me dike por ishte mbrapsht dhe se shihja dot .Marr Belen se Irma se mbante sot u afruam dhe Bela shkoi Aleksi dhe dëgjova kete .
X:Pa he Aleks çfarë pune ben!!
(Akoma se kisha par personin ,i afrohem afer Aleksit dhe I them ne vesh )
Meli:Aleks guxo ti thuash dhe te fus plumbin kokes !Ok !!(dhe I shkel syrin
Kthehem mbrapa dhe shoh
Artemion ose shkurt Ari)
Artemio:O kush qenka ,qenka vogëlushja! (zemra ime filloi te rrihte si e marr ne ishim aq pran )
Meli:Per çfarë biseduam ne klas me quaj Meli !! M-e-l-i !
Artemio:Pershendetje njëherë dhe emri vogëlushe te shkon!
Artemio *
Sapo arrita te lokali pash Aleksin te banaku dhe shkova po bisedonim .
Artemio:He kush qenka !!(Aleksi ishte pran me nje vajz )
Artemio:Y quien es esta dama(E kush është kjo zonjush)??
Aleksi:He dhe ti ti e di qe nuk di Spanjisht o burr!!
(epo une nuk dija edhe aq mire shqip )
X:Hola soy irma(Pershendetje une jam Irma)
Artemio:Gezohem !!
(i zgjas doren dhe ajo ma jep)
Artemio:Çfare jeni ju te dy !!
Irma:Comprometido(te fejuar )
Artemio:Shume mire !!
(Irma iku dhe isha vetëm me Aleksin)
Artemio: He Aleks çke ber me ??
Aleksi:Hiç pun .
Papritur shoh nje vajz qe po I thoshte diçka por se pash se kush ishte pash qe vajza kishte nje qen me vete dhe dukej sikur qeni donte ta ferkoja e ferkova pash qe Aleksi pasi I tha vajza diçka u zverdh si limon 🤣🤣 . Kur vajza kthehet shoh qe ishte Meli e kisha perseri ate ndjenjen.
(bisedonim e keni lart se portoj ta shkruaj sorry 🙏🏻.)
Pasi u zura me Melin u ulem ne tavolinën qe ishte Irma.Meli*
Aleks:Ather ku jeni njohur ju te dy ??
Meli:Ne shkoll! Ne klas!! Dhe ne bankën time!!
Artemio:Avash se eshte edhe banka ime !!
(Pas nje ore )
Atëherë po beheshim gati te dilnim .
Meli:Aleks pasi te çosh Irmen eja ne vil !!
Artemio:Po ç'punë ke ti me Aleksin?!
(Isha zene ngusht )
Meli:Epo Irma ka harruar disa gjera ne shtepin time !!
Artemio:Atëherë Aleksi me Irmen do ikin bashk ne te dy bashk me makinën time!
(Irma dhe Aleksi iken )
Meli:Perse duhet te ikim bashk ??!
Artemio:Pse ke frik se te lendoj vogëlushe!!
(nje busqeshje djallëzore ra ne fytyrën time , po mendoja un e frikësuar une te fus plumbin ne lule te ballit .)
Meli: Epo kam makinën dhe nuk e le dot !!
Artemio:He ku e ke ?!
Meli: Perpara ajo grija!!
Artemio:Hhahaahah!!
Meli:Çke??
Artemio:Shiko makina eshte e tyre .
(kthehem mbrapa dhe shoh disa vajza te cilat benin foto siper makinës time , shkoj dhe I them asaj vajzës qe i kishte hipur siper )
Meli:Goca do ikni pak se do marr makinën dhe do iki?!
X:Zonjushe ik mos u afro makinës sime !!
Pash qe Artemio po zgerdhihej buzëqeshja e tij me hutoj
Mora çelësat dhe hapa makinën futa Belen brenda pash qe Artemios i iku busqeshja ai po vinte drejt makinës kur nje nga ato vajza po I perdridhej Artemios mu errën syt .Shkova e kapa prej flokësh dhe ja përplasa fyren ne pjese e parme te makinës time derisa filloi ti dilet gjak nga hunda e lash dhe I thash .
Meli:Mos shoh ti afrohesh te dashurit tim se te thyej ne mes ngjoveee -i bërtita.
Kthehem nga Artemio i cili busqeshi dhe dëgjoj perseri ate gocën qe rrafa.
X:Ik moj Ku*v keq per ty eshte ai .
Meli:Do pushosh se po te kapa ska spital qe te merr përsipër
STAI LEGGENDO
Dashuria e parë(e Perfunduar)
Storie d'amoreMeli nje vajze 18 vjeçe e cila vazhdon shkollën per Arkitekte takon nje djalë i cili i ndryshon jetën kaq po zbuloj!!