Meli*
U zgjova dhe shoh qe isha e zhveshur dhe Artemio gjithashtu. E putha leht ne ball rrobat tona ishin ne tok mendova te futesha ne dush por kujtohemi se majmuni im mi grisi te brendshme dhe nuk kisha te tjera . Tutkun mendova dhe vesha nje rrobdishan dhe zbrita posht ja bej me shenjë Dines sherbetores qe te vij .
Meli:Dina do me ndihmosh pak ??
Dina:Po si mud tju ndihmoj?!
Meli : Me duhen një pal të brendshme dhe nje pal sutjena masa mesatare.
Dina:Po shkoni ne dhom jua sjell per 5 min.
Meli:Flm (dhe e përqafoj )
Dina:Ska gje !!
Shkoj lart mbush vasken me uje te ngrohte. Papritur troket dera ishte Dina dhe kishte ne duar nje komplet te brendshme.
Meli:Thnx -e përqafoj- je me e mira .
Nuk kisha rrobe shkoj ne dollapin e Artemios dhe marr nje kostum. Me pas futem ne dush .Artemio*
U zgjova dhe shoh qe Meli sishte ne dhom dëgjoj nje ze qe këndonte ne banje .Shkoj hap derën pash qe ishte duke u lar edhe si nje djall qe jam ia mora te brendshme dhe rrobat u shtriva ne krevat edhe posht mbulesën fsheh rrobat dhe te brendshmet .
Meli*
Pasi mbaroj dushin shoh qe rrobat sishin aty ku I pata lënë mendova se mos ishte Artemio por ai ishte ne gjum prit po une e kyça deren e dhomes .
Meli:Artemioooooooo!!-bërtita.
Artemio:Mirmengjes edhe ti shpirt !!
Iu hodha siper dhe I thashe
Meli:Me jep rrobat se e di qe i more ti !! Mi jep taniii!!
Artemio:Mir kukull por me nje kusht!!
Meli:Fol !!
Artemio: Kushti eshte qe do ti vesh une dhe ska kundërshtim!!Ok!!
Meli:Ok por kam nje kusht !!
Artemio:I cili eshte..
Nuk e lash te mbaronte e putha leht dhe ai ma ktheu dhe fillova tja kafshoja buzet dhe filloi ti dilte pak gjak .
Artemio:Shife si ben me duket se jam lidhur me nje tiger -dhe filloj te qeshte ne ishim lidhur qe kur ai u zgjua ....
(Flashback)
Hyj ne dhom dhe ai ishte zgjuar shkova dhe e perqavova ai me tha
Artemio:Ateher une mendoj qe kam len diçka pa përfunduar!!
Meli:Cfar...
Po ai me puthi
Artemio:Do te behesh e dashura ime dhe pos deshe une te bej te pranosh- me tha une qesha
Meli:Poooo!!!
(End of Flashback )Artemio:Tani do e heqësh rrobdishanin te vishesh se do me ftohesh -dhe me puthi ne hund. Hoqa rrobdishanin dhe pash nje shkëlqim ne syt e tij .
Meli:Perversss !!
Artemio:E di çke e lem muhabetin e rrobave dhe ja fusim nje raundi tjetr.
Meli:Jo,ste mjafton qe me ke len ter naten pa gjum ?!
Artemio:Çfaj kam une qe nuk te rezistoj dot tigresh .
Artemio merr rrobat dhe fillon te me vesh nderko qe mbërthente sytjenat linte puthje e shenja ne qaf mi veshi dhe tha.
Artemio:Sa te shkonkan rrobet e mija!!-----———–––——————‐----------‐‐------------------
Ju lutem shtypni ate yllin e vogël ☆Dhe me jepni ndonjë ide per librin❤❤
YOU ARE READING
Dashuria e parë(e Perfunduar)
RomanceMeli nje vajze 18 vjeçe e cila vazhdon shkollën per Arkitekte takon nje djalë i cili i ndryshon jetën kaq po zbuloj!!