Kapitulli 16

303 23 10
                                    


Meli *

Meli: Me leshoni kush jeni ju ?!
X: .......
Meli:  Do flisni ju idiota?! -  po me acaronin yff çfarë do jet duke ber Artemio . Si drreqin nuk e kuptova qe çdo gje qe kurth.

Flashback >>

Hap syte dhe shikoj deren e dhomes te hapur deri ne gjysmë une mendova qe e kyça përpara se te flija nejse . Ngrihem dhe kërkoj per nje gote uji . Çudi sqenka me aty .Yff thjesh nuk je ti mire Mel kaq .Afrohem tek dera e pash nje hije tek zbriste shkallet. Jo nuk eshte e vertet thjesht eshte imagjinata ime nejse per siguri po marr pistoleten. Mora pistoletën dhe zbrita posht nuk kishte asnjeri ishte ora 3 e nates mesa pash ne oren ne mure po pija uje ndjej disa hapa bej te lëviz por ndjej nje dhimbje te fort ne kok  dhe errësirë.  Hap syt dhe e gjej veten ne nje dhom me dy roje tek dera .

End of Flashback ><

Dhe ja tek jam tani .

Meli:  O shkerdh@ta do pergjigjeni ?!

Dera hapet dhe aty hyn  Sebastiani.

Meli: Sebastian more trrathtar m#ti !!
Sebastian: Oh çkemi "shefe" te pelqen shoqeria me rojet e mi ?!Haha !!

Meli:  Po vetem se kam nje ankes jan shume te urte apo jo mire jane mund te ikesh tani se po na bezdis se po bisedonim djema hapini rrugën budallit !! - fillova te qeshja - oh Sebastian ti kujtove se une nuk e dija qe ti punoje per Paulon ose me sakt je vellai Paulos?! Heh injorant ti kujton se une nuk e dija qe do me rrembeje ?! Me te vertet se prisja per sot por nejse !! Mesa shoh ti nuk me njeh mire !!

Sebastian: Ehhhh mjaft shtoni sigurin!! - bertiti dhe iku ne dhome hyne 7 roje . Dhe kyqen deren .
Meli: Le te filloj shfaqa !!

Artemio *

A keni gjetur gje deri tani idiota !! - po bertisja  Melin e kishin rrembyer e keta idiotet nuk gjenin dot asgje Meli im çfarë do jet duke bere tani ?!A do jet mire ?!

Meli *

Po vrapoja me sa kisha forc epo edhe fakti qe isha shtatezen dhe me vinte per te vjell nuk me ndimonte fare epo ja si shpëtova.

Flashback >>

Meli: Le te filloj shfaqa !! - e kisha hapur zinxhirin qe me kishte rrethuar dhe po e mbaja qe mos te binte .
Meli: Hahh !!
X: Çfare keni zonjush ?! - tha njeri nga rojet.
Meli: Emmm dua.....nuk e di nese ma jep dot - thash me nje ze filtrues - nje puthje!!
X: Emm mire - tha dhe po afrohej.
Meli: Jo e dua nga te....gjithë afrohuni afer meje !!
Ata me pane çudiçem .
Meli: He pra ju lutem !!- thash dhe ata filluan te afroheshin njeri u be gati te me puthte sapo do bashkonte buzet lëshova zinxhirin dhe me nje lëvizje te shpejt zinxhiri ndodhej ne fytin e tij edhe ai ra ne tok i  vdekur pas disa sekondash. sapo ai ra zinxhirin I rash tjetrit ne kok filloi ti dilte  gjak shpejt I mora armen I vendosa silencjatorin ( per ata qe se dine pjes e cila vendoset tek pistoleta per te bere qe mos te bej zhurme se di a e kam shpjeguar aq mire ) I qellova te gjithë i bashkova bash I lidha me zinxhirin e shkova tek nje pjes e dhomes epo Sebastiani me solli ne nje vend qe une e di shum mire . Atu largova dollapin e vjeter  dhe ishte hyrja hyra dhe fillova te vrapoj dola ne pyll dhe fillova te vrapoj .

End of Flashback ><

Dhe ja tek jam tani dola ne rrugën e asfaltuar pash disa makina . Hipa ne nje pem e po shikoja makinat ato ndaluan dhe nga makina zbriten shume djem te armatosur dhe nje Vajze e bukur .

Vajza: Pra planin e dini do kalojme nga pylli dhe tek magazina ku ndodhet Sebastiani do sulmojme!!
X: Por une mendoj qe te gjejme nje hyrje  ti sulmojme nga brenda !!
Vajza: Por ne nuk i dim - zbrita posht me kujdes shpejt e kapa vajzen e mbështetur tek pema dhe i vendosa armen ne kok .Dhe te gjithë me drejtuan armen .
Meli: Pershendetje do e largoj armen por me kusht qe do bisedojme ok?!
X: Shefe ?!
Vajza:Mire !
E leshoj vajzen dhe ajo kthehet me fytyrën nga une .
Meli: Une jam Meli ju?!
Vajza:Atalana !
Meli: Gezohem!!  dëgjova se donit te vrisnit Sebastianin !?
Atalana: Po !?
Meli: Do ju ndimoj te futen te magazin fshehuazi shkembim do me çoni ne shtepin time ok ?!
Atalana:.....Ok por çlidhje ke me Sebastianin ti ?!
Meli: Histori e gjate
vazhdojme ?!
Atalana: Ok .Nje pyetje pse je me pizhame ?!
Meli: Histori e gjat dhe me jepni mbushje per pistolet!!
Atalana: Bosh e kishe pistoleten?!
Meli:Po !
X:Alana (Shkurtimi i atalana) vetem mua me duket apo ju te dyja ngjani pak 👀?!
Atalana: Te duket ty kleo.
Meli: Me ndiqni!!
Fillova te vrapoja neper pyll ne gjysmen e pyllit ndalova largova gjethet nga siperfaqa dhe aty ishte dera nga e cila une dola e hapa dhe u futa brenda tyneli eshte gjithmon I ndriçuar sa koh ne magazin ka energji elektrike. Fillova te vrapoj dhe te tjerët pas meje dhe dolem tek dhoma ku qesh une .
Atalana: Po keta ?!
Meli: Keta jane pjes se " Historis se gjate" .Vendosni armet me silencjator do bejm nje hyrje te bukur !- Papritur me vjen per te vjell shkoj te lavamani qe ndodhej aty e filloj te vjell.
Atalana: Je mir ?!
Meli: Gjysma gjysma.
Atalana: Je zverdhur.
Meli: Eshte mormale sepse jam shtatezen - ngrita pak bluzen dhe Atalana pa barkun I cili ishte rrumbullakosur pak .
Atalana: Oh ok .
Meli: Vazhdojm - Shkuam tek dera dhe e hapem filluam ti vrisnim te gjithë rojet  dolem jasht magazines .
Meli: Nje min ! - hoqa silencjatorin dhe shkrepa armen  ne drejtim te qiellit -  Sebastian dil !! Jam une Meli !!
Atalana: Ti je tradhetare!- dhe me shtyu.
Sebastian: Oh edhe une qe po mendoja qe ja kishe mbathur ! ?
Meli: Epo gjithë keto kohë qe ke qendruar pran meje sme ke njohur une nuk i le gjall tradhetaret por i vras e ti je pjesë e tyre -  i drejtova armen - beji te fala Paulos thuaj qe nuk u ngopa duke e qelluar me plumba !! 1..2
Atalana: Prit pal Mel kam nje pyetje ! Sebastian kush eshte familja ime ?!
Sebastian: Ehh...duhet te pyesesh "de la fyontet " haha !!
Meli:  Çfare?!
Atalana: "De la fyontet" ?!
Meli : Pafshim Sebastian shihemi!! - thash dhe e qellova ne koke .
Atalana: Pse e vrave ai do me tregonte per familien time !! - bertiti.
Meli: Mbaj vendin tend Atalana!! Tani duhet ti bej nje vizit zotit Dritan !!
Atalana: Ti po thua drejtuesit te
" de la fyonte " kush do na lente te afrohemi ?! .............................

Hello koh e gjat pa u par!!
Pjesa me e gjat qe kam shkruajtur ndonjeher 1100 fjal pa te zezat WoW .

Si mendoni çlidhje ka Atalana me " De la fyonte " ?

Atalana 👇🏼

aureljana7 e mbajta fjalen 😉❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aureljana7 e mbajta fjalen 😉❤

Dashuria e parë(e Perfunduar)Where stories live. Discover now