Kishin kaluar 2 dit edhe sot ishte ditëlindja e Artemios. Isha shume e lumtur por edhe shume nervoze..............
Meris: He pra mami vazhdoje historin !!
Denis : Po pra !! - dhe te dy po benin disa sy qenushi - BABI - tha Denisi dhe shkoi tek dera ku ishte Artemio I mbështetur.
Artemio: Çfare po beni ju majmuna te vegjel , ju mori ndopak malli !?
Meris ( Sa per dieni Meris eshte vajze dhe Denisi djalë 😇) : Neve po na tlegonte mami hishtolin tuaj, eve po na moli mali!!
Artemio: Epo mire po e ndihmoj edhe une mamin !!
Denisi: Babi , Mami perpara se te filloni .........une dua te kem nje vella !!
Meli: Hhahaha !!
Meris: Pse jo nje motel !?
Denis:Po se dua te kem vetm nje princesh - dhe e puthi Marisin ne faqe .
Meli: Zemra e mia ju - dhe perqafova .
Artemio: Po mire une nuk jam zemra jote - tha dhe shkeli syrin .
Meli: Ah xhelozi im po ti je ai qe ma mori zemrën - dhe I dhash nje puthje te leht ne buz - tani rikthehemi tek historia ...................Meli*
Kishim bere çdo gje gati per festen edhe dhurata ime ishte gati . Ishte ora 9:00 edhe te gjithë te ftuarit kishin ardhur nje muzik e leht kishte filluar dhe une me Artemio po takonim te ftuarit.
Veshja e Melit 💖
Kepucet 👠
Make-up 💄
Flokët 🙎🏽♀️
Veshja e Artemios 🥵
Ishim duke shkuar ne qendren e festes por ndalojmë kur degjojm nje ze .
X : Artemio!!
Kthej koken jo vetem une por edhe Artemio. Perpara nesh ishte nje vajze .
Artemio: Ejli??? - Ejli eshte ish e dashura e Arit çdo ajo ketu ata kan dy vjet te ndare sepse ajo tradhtoi Arin .
Ejli: Artemush gezuar ditëlindjen!! Kam nje lajme per ty do te behesh baba !! - aty ngela .
Artemio: Ç-çfare ??
Meli: ......Çfare thua moj shoqe je ne terezi keni dy vjet te ndare !?
Ejli: Epo ne daten 24 Prill ne kaluam naten me te zjarr midis nesh !!
Artemio: Me..- I bera me shenje Brusit te vinte tek ne .
Brus: Po shefe !!
Meli: Merrni zonjen Ejli dhe çojeni tek dhoma tortures .
Brus: Ok !! - e mori dhe iku.
Artemio: Mel ajo ....
Meli: E di qe po gënjente sepse ne date 24 prill ti kishe 2 dite qe ishe plagosur. - Artemio me dha nje perqafim te fort .
Artemio: Kercejm !?
Meli:Mire !!
Kishte ardhur koha e dhuratave dhurata ime ishte per ne fund .
Erdhi rradha ime dhe Diego dhe Anisa po filmonin .
Sapo kutia u hap dolen nje tullumbace 👇🏼Lidhur me fije ishte nje body me shkrim " Hello Dady "
Artemio po shikonte I çuditur.
Artemio: Ç-çfare??- nderko degjoheshin duartrokitje .
Diego: O tr@p do behesh baba !! - njerëzit filluan te qeshnin.
Artemio: Mel nuk eshte shaka apo jo ?? - lëvizje koken me shenj qe nuk po tallesha . Artemio ngrihet dhe me merr ne krah dhe me rrotullon .
Artemio: NJERZ DO BEHEM BABA !!- bertiti me uli ne tok dhe po me përqafonte. Ndjeva supin te me lagej . Artemio ngrin koken dhe me puth ne buz e me pas ne ball .Pas festes *
Po shkonim ne dhomën tone dhe Ari po me mbante ne krah .
Meli: He pra me lesho po kur te kem bark me te madh keshtu do me mbash ?!
Artemio: Po se une dy princesha kam !!
Meli: Po ti nga ku e di qe eshte princesh !?
Artemio: Ashtu me thot instikti 😂
Meli: Une mendoj qe eshte djal !!
Artemio: E vem me bast !?
Meli: Ok nese ti fiton une do bej çfarë te duash ti , dhe nese une fitoj ti ben çfarë te them une !!
Artemio: Ok !!
Shkuam ne dhom u nderrova dhe u shtrim per te fjetur .Artemio vendosi koken ne barkun tim dhe e zuri gjumi edhe mua ................Artemio mos fli Haha 😆😂
Nejse mos me vrisni qe nuk kam postuar por sot falenderoj zotin qe ma solli frymëzimin🥰😂🤭
Neser do postosh perseri 😘
DU LIEST GERADE
Dashuria e parë(e Perfunduar)
RomantikMeli nje vajze 18 vjeçe e cila vazhdon shkollën per Arkitekte takon nje djalë i cili i ndryshon jetën kaq po zbuloj!!