Sellamı hellow
Ben geldim.
Nasılsınız?
Media Can. 🥺💙
Bu bölün de Can'ı Yankı'yı Berkin'i daha çok tanıyacaksınız.
İyi okumalar.🌻
~~~
Korel Ateş'in anlatımından:
Bir hafta geçmişti bilinmeyen yazmıyodu, merak etmiyor değildim ama yapmam gereken maket vardı, arkadaşlarımla bile fazla ilgilenemiyodum. Kapımın aniden açılmasıyla kafamı oraya çevirdim Berkin gelmişti, "Yankı bişeyler hazırladı yemek ye sonra devam ederdin" dedi ve gelip kolumdan tutup zorla kaldırdı. "Berkin geliyorum çekiştirme artık" ve Berkin kolumu bıraktı bende yürümeye devam ettim.
Mutfağa girmeden önce gözüme salonda kalkmaya çalışan Can çarptı. Canı fazlasıyla yanıyodu ve benim elimden bir şey gelmiyodu. Hemen yanına gidip kolundan tutum ve kalkmasına yardım ettim. Can bana baktı ve minnetle gülümsedi, bende aynı şekikde karşılık verdim.
"Yankı su verir misin dedim suyu üstüme dök demedim" Yankı bütün suyu Berkin'nin üstüne dökmüştü Can'la bende konuya sesizce gülmeye çalışıyoduk, tabi ne kadar başarılıysak orası ayrı. "Gülün abicim gülün siz" Berkin'nin bu lafından sonra Can kahkaha attı ben sırıtmakla yetindim. "Abicim yanlışlıkla oldu ne uzatıyosun" dedi kendini korumaya çalışan Yankı.
Yemekten sonra toplu olarak salona geçmiştik. Yankı'nın zoruyla film izlemeye başlamıştık. Film iyice sıkmaya başlayınca yerimden kalktım, "nereye" diye sordu Can ona döndüm, "bitirmem gereken bir maket var ona dönüyorum" Can kafa salladı bende salondan çıktım ve odama yöneldim, kapımı kapatım ve çalışma masama oturdum. Falçatayla gerekli yerleri keserken hızlıca çekince falçata elimi kesip geçtı, çok derin değildi ama kanıyodu.
"Korel bir şe-" odaya giren Berkin elimi görünce susmuş ve yanıma gelip elimi incelemeye başlamıştı. "Noldu?" dedi elimi incelerken "falçatayla kestim" kafa salladı "derin kesmemisin dikişe gerek yok ama pansuman yapılması gerek, bekle odamdan malzemeri alıp geliyorum" dedi ve odamdan çıktı.
Bir süre sonra Berkin yine odaya girdi, elimi hızla kendine çekti ve pansumanı yapmaya başladı "Korel Ege bir şey dedi mi yine" Berkin'nin sorusuyla afalamıştım " hayır bir süredir benle iletişimi geçmedi, böylesi daha iyi aptal oyunlarından sıkıldım o adamın" Berkin kafa salladı. "Yine kavga felan ederseniz, bizi unutma uzun zaman oldu kavga etmeyeli." İkimizde sırıttık "sizsiz olur mu?" Dedim.
Pansuman bitti ve Berkin odadan çıkıp gitti, bende işime geri dönmüştüm. Telefonum titreyince cetveli ve falçatayı bırakık telefonumu aldım.
İzmarit: Uyudun mu? (00:21)
Korel: Hayır, neden?
İzmarit: Hiç yanlız, hissetiğin oldu mu?
Korel: Evet arada, sırada.
İzmarit: Peki bu yanlızlı ne zaman geçer.
Korel: Sen ne zaman istersen.
İzmarit: Ben istiyorum.
İzmarit: Sanırım....
Korel: Ben burdayım, seni görmesem de, yanındayım. Ya da olmaya çalışırım.
İzmarit: Teşekkür ederim. Hep yanımda ol sana ihtiyacım var.
Korel: Neden bir hafta yazmadın.
İzmarit: Çalışmam gereken derslerim var, fazlasıyla....
Korel: Ne okuyosun?
İzmarit: Hukuk ögrencisiyim.
Korel: Güzelmiş.
İzmarit: Teşekkürler.
İzmarit: Uzun bir süredir seni göremiyorum, Özledim.
Korel: Evden pek çıkamıyorum.
İzmarit: Anlıyorum.
İzmarit: Gitmem gerek, hayla konularım bitmedi sadece biraz senle konuşma molası verdim.
İzmarit: Bana iyi hissetirdiğin için teşekkürler.
İzmarit: Allah'a emanet ol, seviliyorsun.
Korel: Sende...
İzmarit çevrimdışı*
Korel çevrimdışı*
~~~
Nasıl buldunuz bölümü?
Diğer bölümde görüşmek üzere. 🌻 🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaset || Texting
Short Storyİzmarit: Yatmadan önce kurulan hayal gibi imkansız olmadan korkuyorum... (01:43) ... İzmarit: Merhaba, gözlerinde ölüp, öpücüğüyle dirilmek istediğim adam. ~•Kitap Yarı Texting oldu.•~ ❗Başlamadan ön yargılı olmayın. 🌊 İlk kitapım acemice veya yaz...